שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם את השאלות והתשובות הנפוצות אודות המערכת והשרות.

לא מצאת את מה שאתה מחפש?
צור איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע ככול שניתן.

faq

על השירות

פייפר הוקמה ע”י רואי חשבון, מנהלי כספים ואנשי טכנולוגיה ופיתוח אשר חברו יחדיו, לשנות ולשפר את שיטות העברת המידע וניהול ההוצאות בעסק. המערכת עומדת בכללי ניהול ספרים, לשמירת מסמכים בצורה דיגיטאלית.

המערכת נגישה מכל מקום – להבדיל ממערכות אשר מותקנות באופן מקומי, כאשר המערכות נבנות על הרשת (אינטרנט) הן זמינות מכל מחשב (נייד / נייח / טאבלט / טלפון) ומכל מקום לא נדרשת חומרה ייחודית – דפדפן בלבד, מתאים לכל מערכת הפעלה.אין צורך להתעסק בהתקנות ובגיבויים, שדרוגי המערכת מבוצעים בצורה שוטפת.

שאלות תפעוליות

כן, אין שום לעבור למערכת Payper גם אם כרגע את/ה עובדים במערכת אחרת. אנחנו אפילו נעזור :)

לא. מערכת Payper היא מערכת רישמית ומפוקחת, כל מסמך נחתם דיגטלית. אחרי שהעלת את המסמך למערכת ובתום שנת המס אתה יכול פשוט לזרוק אותו ואין צורך לשמור אותו בקלסרים שיתפסו מלא מקום.

אין צורך לגייס כוח אדם חדש. כל שנדרש הוא להעביר אלינו את ההוצאות/הכנסות לרשותך עומדות מגוון דרכים: שליחתם במייל, העלאה ישירה מהנייד, העלאה מתוך המערכת ועוד. ובכך תוכל לחסוך בכוח אדם, לחסוך בכסף ולהגדיל את הרווחיות.

תוכל להוציא מהמערכת בלחיצת כפתור כל דו"ח פיננסי שנדרש עבור הרשויות יתרה מכך, במערכת עומדים לרשותך עוד מגוון דוחות ומצגים גרפיים שיעזרו לך בניתוח והבנת המצב הפיננסי. הדוחות ניתנים במגוון פורמטים לרבות אקסל, PDF ועוד.

בהחלט. ניהול הפעולות של העסק במערכת payper תאפשר לך לנהל את התשלומים ולעקוב אחר חובות מול ספקים וגבייה מול הלקוחות.

לא. אנחנו חוסכים לך את ההתעסקות המרובה בהזנת הפרטים. מערכת Payper משתמשת בטכנולוגית OCR מתקדמת ויודעת לדלות את האינפורמציה הדרושה מכל חשבונית באופן אוטומטי: הספק, סיווג, סכום, מע"מ, תאריך וכו'.

בוודאי, המערכת מתממשקת עם מבחר רב של תוכונות ואתרי מסחר שונים, ביכולתנו לבצע התאמות נקודתיות לפי צרכי הלקוח.

כן, ישנו מודול לניהול המלאי, הכולל ניהול תהליך אספקת מוצרים אשר מתחיל בהפקת תעודת הרכש, קליטה למלאי ועדכון תנועות בהתאם לעץ מוצר שהוגדר ע"י הלקוח.

כן, המערכת מאפשרת להפיק קובץ במבנה מס"ב אשר מותאם לכל מערכות הבנקים בישראל

כן, יש אפשרות להתחבר ולסלוק אשראי עבור הלקוחות שלך מכל ספק אשראי בארץ.

תמיכה

כן ישנה תמיכה טלפונית, התמיכה כולל מענה אדיב ומהיר לשאלות בדבר תפעול המערכת וניהול הספרים.

תמיכה טלפונית ניתנת בימות העבודה א-ה בין השעות 09:00-17:45. מעבר לכך ניתן לפנות אלינו במייל או דרך המערכת בפתיחת פניה.

תשלום

בהחלט, כל שנדרש מכם הוא לשלוח לנו הודעת עדכון בדבר החבילה הרצויה.

בהחלט, ספרו לנו על הצרכים שלכם ונחזור אליכם עם הצעה עבור חבילה מותאמת.

ניתן לשלם עבור השירות באמצעות כרטיס אשראי ישראלי או הוראת קבע.

אין כל התחייבות, ניתן להפסיק את המנוי לשירות בכל רגע נתון. לאחר הפסקת השירות לא יגבו תשלומים נוספים מהמנוי, השירות ימשיך ויהיה זמין עבור מנוי עד תום תקופת החודש עבורה הועבר התשלום האחרון.

כן, יש אפשרות לקבל גישה למערכת ולהתנסות ללא הגבלה ברוב הפונקציות של המערכת למשך כ-30 יום.