התוכנה שתתאים לך בול!

טיפים לבחירת תוכנה לניהול עסק



ארגונים קטנים כגדולים לרוב מחולקים למחלקות רבות: מחלקת מכירות ושיווק, מחלקת שירות לקוחות, הנהלת חשבונות, לוגיסטיקה, משאבי אנוש ועוד.

בעולם העסקים המתפתח של ימינו מידע רב זורם בתוך המחלקות ומחוצה להן.

על מנת לנהל את העסק באופן יעיל ונכון, אתם זקוקים לתוכנת ניהול שתעזור לכם לאפשר את זרימת המידע בין כל המחלקות על מנת לעמוד במטרות הארגון ולהביא את התהליכים המתרחשים בחברה לאופטימיזציה מלאה.

שימוש בתוכנה יאפשר לעסק להגדיל את הרווחיות על ידי ייעול ניהול המלאי, תהליכי מחירי, ניהול הכספים ושימור/שיפור הקשר עם הלקוח.

 


תוכנה לניהול עסק


מערכת חכמה שעובדת בשבילך

עסקים רבים מוצאים עצמם מעט מבולבלים ברגע בו הם צריכים לבחור תוכנה לניהול העסק שלהם.

כל עסק הוא שונה במהותו; עוסקים פטורים, מורשים, חברות בע"מ, עמותות, חדשים או וותיקים. יש כאלו שעוזבים תוכנה אחת ומנסים אחרת ויש כאלה שרק עכשיו מבינים שהם חייבים את העוזר האישי הכי חכם שהם פגשו.

אז איך בכל זאת בוחרים את התוכנה המומלצת ביותר עבורכם?

 

(6) טיפים לבחירת תוכנת הנהלה מומלצת

תוכנה לניהול עסק

1.     בדקו מה הצרכים שלכם

מה שנקרא – תתחילו מההתחלה. בצעו סריקה רוחבית על העסק, על הביצועים. מה יש, מה חסר? כמה מסמכים אתם מפיקים בחודש? האם אתם מנהלים מלאי? האם יש סוכני שטח? אם כן, איך הם מוציאים הצעות מחיר?

תשאלו את עצמכם האם אתם יודעים לאן הולך הכסף שהעסק מוציא וכמה כסף נכנס?

כמה מחלקות יש? כמה משתמשים צריכים גישה למערכת?

אל תחסכו בשאלות, זה החלק החשוב ביותר.

לאחר שביצעתם זאת, קחו את הרשימה שיצרתם ותתחילו לסנן תוכנות שלא יענו לכם על הצרכים הכי בסיסיים.

ואז כשאתם יודעים מה אתם כן צריכים – תתחילו.

2.    מענה לכלל המחלקות

קיימות תוכנות בהן לא תמצאו מצא פתרון אחד לניהול כל העסק, ואז אתם עלולים למצא את עצמכם במערבולת של בלאגן במקום לעשות סדר. וודאו שאתם רוכשים תוכנה עם הפיתרון המקיף ביותר שאתם יכולים למצא. אין צורך להתעסק עם יותר מדיי מערכות, המטרה היא לעזור לעצמכם ולא להקשות.

3.     ניהול גמיש בשלט רחוק

בין אם אתם אנשי שטח ובין אם לא, חשוב שתוכלו לנהל את העסק מכל מקום! גם כשאתם לא במשרד. בדרכים, בחופשות, תוכנה שלא תלויה בחיבור פיזי למקום ההתקנה, כזו ששומרת את המידע בצורה מאובטחת בענן ונגישה לכל מכל מקום בעולם ובכל זמן.

4.     טכנולוגיה מתקדמת

וודאו שאתם בוחרים בתוכנה שבנויה על הטכנולוגיה החדישה, המתקדמת והעדכנית ביותר, זאת כדי לקבל מגוון רחב ביותר של פתרונות בהתאמה אישית.

5.     ידידותית לכיס ולמשתמש

בחרו תוכנה שתהיה ידידותית עבורכם, ברורה, כזו עם עזרה מקוונת. תוכנה שהיא פשוטה למשתמש ולא דורשת ידע מקדים ונרחב. קחו בחשבון שלכל תוכנה יש עקומת למידה, ותוכנה שזמן הלמידה שלה קצר תעזור לכם להכניס יותר כסף יותר מהר. כלומר גם אם התוכנה יקרה מעט ממה שציפיתם אבל הממשק שלה פשוט ויעיל – יכול להיות שזה עדיף לכם.

6.     המלצות

ערכו סקר שוק ובדקו חוות דעת על התוכנה מאלו שבחרו להשתמש בה. בדקו האם היא ענתה להם על הצרכים ושאלו מהי חוויית המשתמש שלהם. שאלו גם על עדכונים, התקנות, שירות ותמיכה.

 

הסוף לניחושים – מהיום יודעים הכל!

הגיע הזמן שתוכלו להתרכז בדבר שלשמו הקמתם את העסק שלכם ותפסיקו להתעסק בניירת ובבירוקרטיה. לנו יש מערכת אחת חכמה שעובדת 24/7, מקצה לקצה, ועוברת בין כל מחלקות החברה מבלי לפסוח על אף אחת!

המערכת של פייפר תפיק עבורכם דו"חות, הצעות מחיר, חשבוניות ותשלח מיילים. היא תנהל פרויקטים, לוחות זמנים ומשימות ותהווה גם מערכת CRM לשיפור ושימור שירות והגעה ללקוחות חדשים.

מהיום תוכלו לדעת בדיוק כמה הוצאתם, כמה הרווחתם, כמה שעות עבודה הושקעו בכלל. תוכלו להקצות משאבים לעבודה, לעקוב אחר תקציבים, ליצור משימות, לדוור את קהל הלקוחות, לנהל מסמכים, לדווח לרואה החשבון שלכם מתוך המערכת ולקבל דיווחים בחזרה, תוכלו להקים גם קטלוג דיגיטלי ולייצר בעצמכם סוכן שטח עצמאי, נוסף!

המערכת שלנו חכמה וידידותית, מתממשקת עם סביבת העבודה הקיימת שלכם ומשדרגת אותה ביעילות רבה.

התוכנה מתאפיינת בגמישות רבה, היא תותאם אישית לצרכים שלך ותאפשר לך להגיע להישגים תוך זמן קצר!

 

מה למדנו עד כה?

הבחירה בתוכנה לניהול עסק צריכה להיעשות בסבלנות ועם מחשבה לטווח הרחוק.

יש להתחשב בכל הפרמטרים שהגדרנו ולבחור את התוכנה שתענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר!

חשוב שתדאגו שהמערכת יכולה לשלב בין היכולות הטכנולוגיות המתקדמות שלה לבין הטכנולוגיות הקיימות בעסק שלכם כיום וכדאי מאוד לשים לב לחוויית המשתמש שמחכה לכם. אל תשכחו לקרא המלצות באינטרנט וברשתות החברתיות.

תעשו את הבדיקות המקיפות ביותר ותבדקו איזו תוכנה יכולה להביא לכם את התוצאות הטובות ביותר!

 תוכנה לניהול עסק


בוחרים פייפר

מערכת PAYPER משמשת תוכנה לניהול עסק, הנהלת חשבונות ומערכת לשמירה וניהול מסמכים של לקוחות וספקים, הכוללת מודולים לניהול מלאי, תשלומים, תיעוד הכנסות ועוד.

התוכנה שלנו מתאימה לכל בית עסק שרוצה לשפר ולייעל את ההתנהלות השוטפת שלו בכל האספקטים של החברה. היא מציעה לכם כלים שונים שיהפכו את השימוש בה לפתרון אידיאלי לניהול העסק שלכם.

עם השימוש בה תוכלו

1.     - לחסוך בזמן ולדאוג לשקט נפשי

2.     - לדאוג לסדר וארגון ולהפוך יעילים יותר

3.     - למצב את התדמית שלכם ע"י יצירת רושם מקצועי

4.   -   לוודא בקרה ופיקוח על כלל המחלקות והנעשה בבית העסק


למערכת הניהול שלנו יש את כל מה שאתם צריכים כדי לשנות את כללי המשחק ואנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים לעשיה ולקבל את הכלים שיובילו אתכם הכי רחוק שאפשר.

עם PAYPER תוכלו לוודא שבחרתם נכון! לקבלת 14 יום ניסיון חינם הקליקו כאן