ניהול תזרים מזומנים להיי טק

הייטקיסט? ברוך הבא לפייפר

אנחנו כאן כדי לדבר איתך על חשיבות תזרים המזומנים בעסק שלך

ותכלס, באנו לעבוד בשבילך.

התוכנה שלנו לניהול תזרים מזומנים היא הדרך הבטוחה, הנוחה והיעילה ביותר להצלחת העסק שלך. למעשה, עסק יכול לקום או ליפול על יכולת ניהול תזרים המזומנים שלו, כלומר על התנועה של הכסף הנכנס לעסק ויוצא ממנו.

אנחנו בטוחים שאתם מבינים את החשיבות של ניהול תזרימי נכון, אבל תהינו לעצמנו אם פעם שקלתם להיעזר בקדמה הטכנולוגית לביצועו. יכול להיות שזה נשמע לכם פשוט... 'לדעת כמה נכנס וכמה יוצא', אבל למעשה במדובר בעבודה דקדקנית וגם, בתהליך של ניהול תזרים מתייחסים לסוגי תזרים שונים מזוויות שונות, מה שיכול מעט לבלבל וליצור חוסר שליטה.

עם השימוש במערכת פייפר, תוכלו לקבל תמונה פיננסית מקיפה שתאפשר לכם לייצר דוחות חשבונאים ותקופתיים ולנהל את המערך הפיננסי ואת תזרים המזומנים של העסק בצורה האפקטיבית ביותר!

באמצעות לחיצה על כפתור, תוכלו להבין מה מצב התזרים שלכם בכל זמן נתון והכל על פי תנועות מכרטיסי האשראי של העסק, מהחשבונות, מהפיקדונות, כולל נתונים שהכנסתם בעצמך למערכת כמו מועדי פירעון הלוואות, תשלומים קבועים ועוד.

נעזור לכם להיות צעד אחד קדימה ולשמור על תזרים מזומנים חיובי! תוכלו אפילו לבצע סימולציות על בסיס נתוני תזרימים שונים וככה תקבלו תמונה ברורה יותר לכדאיות או אי כדאיות של פרויקטים עתידיים.

כדי לבצע בניית תזרים מזומנים בדרך חכמה ואפקטיבית, רצוי וכדאי להיעזר בתוכנה שתוכל לרכז את כל הנתונים הדרושים על סמך כל המקורות הכספיים, על מנת לחזות ולהוביל לניהול תזרים חיובי >>

 

תוכנה לניהול תזרים לחברות היי טק

ניהול נכון ושמירה על תזרים מזומנים חיובי בעסק, שומר עליו ממשברים כלכליים.

בין כל הפרויקטים והמוצרים שאתה מנהל, קל מאוד לאבד את הסדר והחישובים הופכים מסובכים, ובמקום לעשות את תפקידך אתה עלול למצא את עצמך בלופ בלתי נגמר של בירוקרטיה.

כיום, אפשר לנהל גם את המערך הכלכלי בצורה דיגיטלית ואוטומטית והמערכת לניהול תזרים הפכה לכלי הכרחי עבור בעלי העסקים. הדרך המקובלת ביותר כיום לניהול תזרים מזומנים היא ניהול וירטואלי דיגיטלי, שיכול לקרות מכל מקום ובכל זמן.

התוכנה של פייפר לניהול תזרים מזומנים תרכז עבורך את כל המקורות הכספים ותאפשר לך לעקוב באדיקות אחר התזרים הנוכחי, לבצע סימולציות ולהיערך בצורה כזו או אחרת עבור הוצאות/הכנסות עתידיות. ניתוח הנתונים של התוכנה יסייע לכם לבצע אופטימיזציה להתנהלות הפיננסית שלכם בעתיד הקרוב ו/או הרחוק בעסק.

כדי להקל עליך ועל מנת שתוכל להתמקד בעבודתך המקצועית כהייטקיסט/מפתח/בעל חברת היי טק, התאמנו בדיוק מירבי את הפונקציות השונות של המערכת!

עם השימוש בפייפר לניהול תזרים מזומנים תוכל ליהנות מ

-       חישוב תשלומים על בסיס סוג השירות/הפרויקט/הלקוח

-       הנפקת כל הדו"חות הנדרשים כמו גם הערכה של צפי הוצאות והכנסות

-       מציאת פתרונות אידיאלים לניהול תקציבי ומקסום הרווחיות

-       תחזית של תזרים המזומנים בעסק

-       תזכורות למועדי פירעון ותשלומים שונים

-       ייצוא כל המידע הנדרש לקובץ אקסל לצורך מעקב

-       כלי ניהול רבים ומגוונים כמו הפקת חשבוניות (מס/זיכוי/עסקה ועוד), קבלות, הצעות מחיר, הזמנות עבודה, חיובים אוטומטיים, סליקה

-       ועוד

 

בזכות היתרונות הרבים של המערכת לניהול תזרים, אתם תמיד תהיו מעודכנים בזמן אמת במצבו העדכני ביותר של העסק שלכם. מדובר בכלי קריטי ומדויק שבהחלט יוביל את העסק שלכם צעד אחד קדימה.

פייפר מתעדכנת כל הזמן בהתאם לדרישות רשויות המס, החוקים וההגבלות השונים במדינה. עם השימוש בפונקציה לניהול תזרים מזומנים, תרגישו במהרה איך כל החלטה שלכם כבעל עסק הופכת מושכלת יותר, וכתוצאה מכך גם תוכלו להבחין מהר מאוד בשינוי חיובי בכל ההיבטים של העסק שלכם, בדגש על ההיבט הכלכלי שלו.

המעבר לפלטפורמה דיגיטלית לניהול העסק יאפשר לכם גם       

1.    לנהל בקרה מדויקת על הכנסות והוצאות של העסק

2.    להנפיק דוחות רווח והפסד לשיפור המאזן

3.    להבדיל בין סוגי ההוצאות – האם קבועות או משתנות

4.    לנהל את כל שירותי בית העסק בקלות ובנוחות

עם השימוש במערכת תוכלו לחסוך הרבה זמן וכסף, לצמצם טעויות אנוש, ומיד תבחינו בשינוי החיובי ובדרך שבה המעבר לעולם דיגיטלי ויעיל, משתלם.

 

ניהול תזרים בלחיצת כפתור

אחת הפונקציות החשובות ביותר בניהול עסק היא המערכת הפיננסית שתלווה אתכם.

מערכת PAYPER לניהול עסק בכלל ולניהול תזרים מזומנים בפרט, תחסוך לכם זמן וכסף, תעזור לכם ליצור, לשפר ו/או לשמר סדר וארגון כלכלי ותהפוך את העסק שלכם ליעיל ואף רווחי יותר.

בכל שנה אחוז המשתמשים בפלטפורמות ניהול הולך ועולה, והשינוי האמיתי נמצא ממש במרחק נגיעה מכם. דעו שהמערכת קלה להטמעה ולשימוש וכל שאתם נדרשים מעצמכם הוא לקבל את ההחלטה להתקדם לעולם דיגיטלי ויעיל יותר. עם השימוש במערכת פייפר תוכלו לבצע מגוון רחב של פעולות חשבונאיות שונות והתוכנה גם תעזור לכם לרכז את כל החומר הנדרש לטובת דיווחים, סדר וארגון ומעקב אחר רווחיות הפעילות העסקית שלכם. עם אימוץ הטכנולוגיה אתם תוכלו מהר מאוד לאפשר לעצמכם לשפר את הביצועים העסקיים שלכם ולממש 100% מהפוטנציאל העסקי שלכם.

על פי מצב היתרונות בחשבונות הבנק, תשלומים צפויים, מערכת תקבולים והכנסות, תחזית פירעון הלוואות ותוכניות כאלה ואחרות להתרחבות העסק, נרכז את המאמצים הטכנולוגיים של המערכת, על מנת להוביל אתכם למצב האידיאלי שכל עסק צריך לשאוף אליו – תזרים מזומנים חיובי.

הפלטפורמה שלנו לניהול תזרים מזומנים מאושרת על ידי רשות המיסים ועומדת בכל התקנים והחוקים של רשויות המס בישראל.

 

חברות היי טק,  זה בשבילכם

אנחנו יודעים שכבעלי חברת היי טק, ובכדי לנהל את תזרים המזומנים שלכם על הצד הטוב ביותר, יש גורמים רבים שצריך להתחשב בהם ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

אנחנו בפייפר נשמח לסייע לכם לשמור על ניהול תזרים חיובי באמצעות הפונקציות המתקדמות ביותר >>

·      איתור דפוסי פעולה כלכליים

·      עדכונים בזמן אמת

·      גיבוי מלא של כל המסמכים הסרוקים בענן כדי ששום הוצאה לא תיאבד

·      טיוב כל הנתונים בטבלאות לצורך הגשה דוחות חודשיים/שנתיים

·      הנחיות להתנהלות פיננסית שוטפת וחכמה

·      דיווחים שוטפים מתוך המערכת לגופים השונים

·      מעקב אחר רווחיות הפרויקטים השונים

·      ייצוא נתונים בקלות ובנוחות, כולל טבלאות אקסל לחישוב מאזנים

·      ניהול מכל מקום ובכל זמן

·      ועוד


היי טק ניהול תזרים מזומנים

 

פייפר כאן כדי לעזור לך לצמוח.

אנחנו מזמינים אותך לנהל את תזרים המזומנים שלך בפרט ואת העסק שלך בכלל, בצורה מקצועית, נוחה, מותאמת אישית ומסודרת מאי פעם.

רוצה להתנסות 14 יום ראשונים בחינם?

 

לחץ כאן להשארת פרטים >>