ניהול עסק ללא נייר

עסקים כיום פועלים בצורה שונה לגמרי בהשוואה לעבר, בעידן הנוכחי יש כמעט לכל עסק גישה לאינטרנט, למערכות מתוחכמות ולמערכות מידע שונות. מצד שני, מערכת המיסים של המדינה עדיין עובדת בצורה מעט מיושנת – כמו למשל בגלל הדרישה של מס הכנסה ומע"מ להגיש חשבוניות פיזיות או למסור טפסים מודפסים. אבל בפועל, אין חובה חוקית כזו ובעלי עסקים יכולים לעבור כבר מחר בבוקר לשיטה המתקדמת והאקולוגית של פייפר.


כדור (הארץ) בידיים שלך;

על פי ארגון סביבתי אמריקאי העוסק בשימור יערות בהרי הרוקי, במדינה נכרתים מדי שנה 272 מיליון עצים כדי לייצר נייר. כדי להדפיס את מהדורת יום ראשון של "ניו יורק טיימס" לדוגמה, יש לכרות 60 אלף עצים. אי אפשר לדבר על תנועת פייפרלס של עסקים בלי להזכיר את הדאגה לאיכות הסביבה. בזכות מערכת שמאפשרת לנהל את העסק בלי נייר בכלל, לא נדרשת הדפסה של המסמכים והמשאבים של כדור הארץ מפסיקים להיות מנוצלים. 

בשנת 2015, אושרה בכנסת הצעת החוק "ממשל ללא נייר", לפיו משרדי הממשלה וגופים ציבוריים יחויבו להתקשר עם ספקים באמצעות דואר אלקטרוני. זוכרים את הפעמים האם שהיינו נדרשים לשלוח פקס? או להדפיס ולשלוח בדואר? אם ביטוח לאומי עובד עם שירותים מקוונים, נראה שהגיע שגם העסק שלך יתקדם לשם וזאת ללא קשר לרואה החשבון שלך.

 

PAYPER – בלי נייר ועם יתרון לעסק שלך

המערכת המתוחכמת של PAYPER מאפשרת לך להתנסות בשיטה המתקדמת של ניהול עסק ללא נייר. אנו מבינים שנמאס לך לרדוף אחרי רואה החשבון על מנת להעביר לו את המסמכים והחומר, אבל שמצד שני גם חשוב לך להישאר בבקרה על ההוצאות וההכנסות. לכן, המערכת שלנו נולדה עבורך ונשמח לצרף אותך אל מגוון העסקים ורואי החשבון שעושים שימוש יום יומי ורציף במערכת.


עסק ללא נייר

 

היתרונות של ניהול עסק בלי ניירת

הדרך לנהל עסק ללא נייר היא להעביר כמה שיותר מהפעולות שלו למערכת דיגיטלית. כאשר הנתונים מוזנים אל מערכת דיגיטלית, המשמעות היא שאפשר לגשת אליהם מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט ובכל רגע נתון. מלבד הגישה אל הניירת מצד בעלי העסקים עצמם, יש גם אפשרות להשתמש במערכת הדיגיטלית הזו על מנת למסור את החומר לרואה החשבון – בלחיצת כפתור, בלי מגבלה גיאוגרפית ובצורה מאובטחת לחלוטין, המסמכים לא מאוחסנים בקלסרים ישנים אצלנו בבית או במשרד, ניתן לבצע חיפוש ואיתור מהיר של כל מסמך ולשלוף אותו.


סוגי מסמכים שאפשר להעביר למערכת הדיגיטלית

עוד חדשות טובות הן שכיום העניין של ניהול עסק ללא נייר מתבצע בצורה אינטואיטיבית, ללא צורך בידע טכני ועבור כל סוגי העסקים. מהבחינה הזו, בעלי עסקים קטנים ובינוניים מקבלים עכשיו את אותם כלים של החברות הגדולות. בפועל, אפשר גם להעביר את כל מסמכי הנהלת החשבונות למערכת הדיגיטלית: החל חשבוניות מס, קבלות, מסמכי הוצאות, דוח רווח והפסד, דרך כרטסת מפורטת ועד תשלומים צפויים למע"מ ומס הכנסה.

המעבר לעסק ללא נייר מספק פתרון כלל ארגוני שעתידו לייעל כת על תהליכי העבודה. ניהול נכון של פרויקטים ושל שיתוף עובדים בכל המתרחש בעסק יקטינו אי וודאויות מצד כל הגורמים ויסייעו להצלחת העסק ולצמיחתנו.

המערכת תוכל לספק לכם מתן הרשאות מתאימות לסיווגים ברמות שונות ואת כל המידע שיעבור מיד יגובה באמצעים אלקטרוניים שיאפשרו לכם שליטה מלאה.




המעבר למשרד ללא נייר ייתפס בעיני הלקוחות שלכם והלקוחות הפוטנציאלים כמהלך שמשדר אכפתיות ורצינות ומבלי שתתכוונו גם תגדילו את קהל המעריצים שלכם. לא שווה?


גם לעסק שלך מגיע להתקדם!

מהפכת הנייר בולטת במספר תחומים עיקריים, ביניהם:

1. סריקת מסמכים

2. קבלת ושליחת מסמכים חתומים

3. משלוח חשבוניות דיגיטליות

כיום רוב הארגונים מתקשים לרכז את כל המידע במקום אחד ונאבקים מול עצמם על אופן התחזוקה השוטפת של העסק.

הקדמה כבר כאן והמערכת של PAYPER תוביל אותך הלאה. אצלנו כל עסק מקבל יחס אישי והתוצאות הן מיידיות. אם ברצונך ליהנות מהיתרונות של ניהול עסק ללא נייר, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים ממש כאן.