ניהול ספקים, תשלומים ושאר ירקות

רוצים שליטה על תהליכי הרכש בחברה שלכם?

זה בשבילכם 


הכירו את המערכת שתספק לכם שליטה מלאה על כל תהליך האספקה והרכש בעסק, החל מקבלת החשבונית ועד התשלום בפועל.

איך? בין היתר באמצעות מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) ואפשרות לתעד את אישור התשלום;

מדובר בפלטפורמת ענן המתקדמת ביותר, המאפשרת ניהול מלא של שרשרת האספקה ותהליכי רכש באופן מקוון.

המערכת עשירה בפונקציות שמתאימות עצמן לצרכי העסק שלך, לפיהן ניתן לייצר תהליך פשוט או מורכב ומהודק, כמו הוצאת תעודות רכש לספק רק לאחר סיפוק הסחורה במלאי על בסיס החשבונית.

התוכנה משרתת את כל תהליך האספקה של העסק, החל מהפקת תעודת רכש ודרך קבלת חומר הגלם והייצור שלו למוצר מוגמר, ניהול המלאי ומשם לכל תהליך המכירה  ומלווה את כל האספקטים העסקיים הנדרשים לסגירת מעגל עסקי מושלם.

 

מהן הפונקציות הבולטות במערכת?

1.    שקיפות המידע וזמינותו – המערכת מסוגלת לנהל את המגוון הרחב של תהליכי העבודה מול הספקים השונים בכל רגע נתון ולספק סטטוס מדויק ועדכני על שלב ושלב, ומול כל ספק.

2.    שפה עסקית – מאחר וכל התהליכים מתנקזים תחת תוכנה אחת, נוצרת שפה עסקית ברורה ומובילה, שמאפשרת גישור על פערים והבנה בין כל הצדדים.

3.    ניהול הפריטים במלאי – באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים תוכלו ליצור מק"טים ולהנפיק תעודות משלוח, לדעת בכל זמן נתון מה בדיוק קורה במחסן.

4.    בקרה, ניטור ושיפור – תוכלו לשקף את רמת הביצועים של הספקים השונים ולשפר ציפיות ושירותים.

5.    דיוק וניהול תשלומים – מזעור טעויות אנוש והגדלת קשרי ספקים, תשלומים אוטומטיים על פי הגדרות נבחרות והתייעלות.

 

תוכנה לניהול ספקים

מה זה בכלל אומר...?

עבור רוב העסקים, התחום הכי קריטי (אחרי ניהול המכירות כמובן, אבל גם את זה יש לנו כאן) הוא עבודה מול הספקים השונים.

התנהלות תקינה ומאורגנת ביניכם לבין הספקים שלכם יכולה לחסוך לעסק משאבים רבים של כסף ושל זמן. לעומת זאת, התנהלות מפוזרת ולא הדוקה, בזבזנית וחסרת שליטה יכולה להזיק לכם בצורה משמעותית.

עם השימוש במערכת לניהול ספקים, כלל המסרים שיעברו בין הספקים לגופי הרכש השונים יהפכו לאוטומטיים ומידיים, כך שתוכלו להיפרד מניירת, קלסרים ותיוקים. מדובר במערכת טכנולוגית שתהווה מוקד אחד בו מרוכז כל המידע הנדרש עבור ניהול כל שרשרת האספקה, החל מהזמנות ועד תשלומים לספקים שונים. ביחד עם פייפר אתם תוכלו ליצור סנכרון בין עבודת הרכש המתנהלת לכל ענייני הכספים ותיהנו גם ממזעור תהליכים ידניים, שכתוצאה מכך יביאו גם לצמצום בטעויות אנוש.


התוכנה לניהול ספקים ותשלומים תעזור לכם:

1.    לשלוט על תזרים המזומנים

2.    לקבל החלטות מושכלות

3.    לסייע בהעברת התשלומים

4.    לאתר חוסר או חריגה בסכומים

5.    לבצע תשלום בכרטיסי אשראי/הוראות קבע


באופן כללי, התקשורת שלכם מול הספקים השונים ותהליך הניהול יהפכו כמעט במידי לברורים, מדויקים וחסכוניים יותר.

המערכת תאפשר לכם לנהל תשלומים מול ספקים ונותני שירות נוספים על פי תאריכי תשלום קבועים. ניתן להכין פקודות תשלום קבועות לספקים כדי לחסוך זמן יקר וכדי למנוע טעויות כאלה ואחרות. המערכת יודעת לחשב ניכויים של מס הכנסה, ביטוח לאומי וכל הנדרש על פי חוק. פייפר גם מבצעת משלוח הודעות לספקים על תשלום באמצעות דואר אלקטרוני והודעות טקסט, כדי ללכת על בטוח ;) תוכלו לממשק את הכרטסת של הספק אל מול הכרטסת שלכם, וכן לבצע התאמות על פי קריטריונים שונים כמו סכום, אסמכתא, תאריכים ועוד.

 

מה עוד ארוויח מזה?

מעבר להיותה תוכנה לניהול ספקים ותשלומים, פייפר מספקת מגוון רחב של פתרונות ומהווה למעשה תוכנה לניהול עסק, ERP לניהול כולל של העסק שלך.

ü    ניהול קשרי לקוחות (CRM), כולל תיעוד וטיפול בפניות לקוחות, ניהול משימות וזמנים

ü    ניהול שעות והחתמת שעון עבורך ועבור העובדים

ü    התממשקות לתוכנות חיצוניות כמו הקטלוג הדיגיטלי של העסק שלכם

ü    הפקת מסמכים חשבונאיים וניהול החשבונות בצורה אוטומטית

ועוד..

מערכת הניהול של פייפר מאפשרת לכם כבעלי עסק שקיפות ושליטה על כל האספקטים בארגון, כולל קבלת התראות בזמן אמת על חריגות מהתקציב/מועדי תשלומים, מתן הרשאות בהתאם לדרישות העסק, הפיכה לשותפים לתהליכים עסקיים בזמן אמת ועבודה בצורה מאורגנת תקציבית. פייפר כאן כדי ללוות אתכם בכל התלבטות כלכלית, בניהול ההוצאות, בניהול השוטף ובתכל'ס, פייפר כאן בעיקר כדי לגרום לכם להרוויח זמן וכסף.

 

מאחר וה-כ-ל יהפוך אוטומטי, אתם תוכלו לבצע גם תחזיות של תקבולים ותשלומים, של תזרימים רבעוניים, חודשיים או יומיים על פי צורך, ולקבל כל נתון שתצטרכו בכל מועד שתצטרכו. המערכת אוספת את הנתונים העדכניים מהמערכת התפעולית ומתעדכנת בכל בוקר לאחר הקליטה האוטומטית, אפילו של דפי הבנק שלכם.

כל הנתונים ירוכזו במקום אחד ואתם תיהנו מהתראות בזמן אמת, קבלת החלטות מושכלות וייעול כל תהליכי העבודה שלכם.

המערכת תאפשר לעסק לחזות מהלכים ולוודא שאלו החוזרים על עצמם יקרו לבד כדי שאתם לא תצטרכו להתעסק בהם.

פייפר נולדה כדי לפנות לכם זמן להתמקד במשימות כאלה ואחרות שעתידן להביא את העסק שלכם לצמיחה, במקום להתעסק בפעולות בירוקרטיות מתישות שגורמות לכם לשכוח למה יצאתם לעצמאות.

התוכנה לניהול עסק של פייפר ידידותית למשתמש ותיתן לכם חוויית ניהול יוצאת דופן!

בזכות התוכנה לניהול ספקים ותשלומים תוכלו בקלות לנהל ספקים וחובות ספקים באופן עקבי ומסודר, לשלם באמצאות קובץ מסב באופן אוטומטי לבנק, להפיק חשבוניות ותשלומים.

 

המערכת תעבוד בשבילך ותאפשר לך להתמקד במה שבאמת חשוב לך, באמצעות תהליכי עבודה יעילים ביותר.

אנחנו מזמינים אותך להתרשם מיכולות התוכנה וליהנות מכל מה שיש לנו להציע.

לחצו כאן ונסו אותנו, פתאום לעבוד מול ספקים ירגיש לכם כמו לונה פארק