יש לנו משלוח בשבילכם!

המסלול המהיר לניהול מערך המשלוחים שלכם

ניהול מערך משלוחים ידוע כנקודת תורפה באתרי סחר רבים.

מביצוע הרכישה, לאריזה, למשלוח, טעויות אנוש באריזה או בהפצה, לקוחות מאוכזבים, לקוחות שרוצים פיצוי, התעסקות נוספת בהזמנה שאת הכסף עבורה כבר מזמן "בזבזנו". וחוזר חלילה.

ההתעסקות הבלתי נגמרת הזו דורשת הרבה זמן והרבה משאבים.

מה אם היינו אומרים לכם שאנחנו יכולים גם לדאוג שתחסכו בעלויות בצורה משמעותית, גם לצמצם טעויות אנוש וגם שהלקוחות שלכם יהיו הכי מרוצים שיש?


ניהול מערך משלוחים


עושים סדר במחסנים

כל חברה שמספקת מוצרים, מודעת לחשיבות שבניהול הפצה מאורגן ויעיל. הגיע הזמן לעשות סדר יסודי במחסנים ולדאוג שמערך המשלוחים וניפוק הסחורה בחברה שלכם - כבר לא יהיה מסורבל.

אם נצמצם את היעילות של שימוש בתוכנה לכמה משפטים, נוכל להגיד לכם שהמערכת תעזור לכם לצמצם את מרווח הטעויות ושהמלאי שיוצג באתר יהיה מסונכרן עם המלאי בפועל, ככה שגם חווית המשתמש מקבלת תפנית חיובית וגם המערכת תמנע טעויות אנוש ע"י הבקרה הפנימית שלה.

שימוש במערכת כזאת יעשה לכם סדר רב בכל הנוגע לתהליך הניפוק וניהול המלאי והסחורה, מרגע הגעתה למחסן ועד ההגעה בית הלקוח.


מערך לניהול משלוחים

 

יתרונות לשימוש במערכת

ü    שיפור השירות – חווית הלקוח תהיה טובה יותר ובמקביל השירות שתוכלו לתת יהיה מיטבי הודות למידע שמתעדכן אוטומטית ובזמן אמת

ü    הגדלת קהל הלקוחות – לא תצטרכו להגדיל כמות עובדים כדי להגדיל קהל לקוחות. כל המידע הנדרש מופיע אונליין 24/7 ועובד בשבילכם

ü    צמצום טעויות – שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך צמצום ואף מניעת טעויות אנוש

ü    שקט – כבר לא תצטרכו להעמיד מחלקה שלמה של  שירות לקוחות שרועשת מצלצולי טלפון בלתי פוסקים 

ü    כוח אדם – תוכלו להפחית בכוח האדם המנהלתי ובכך להפחית הוצאות

ü    זמן! – כשהמערכת תעשה בשבילכם את העבודה, יהיה לכם זמן להתפנות לשיווק, לצמיחה ולניהול

ü    מידע אמין וזמין – בכל רגע נתון תוכלו לקבל נתונים אודות העסק שלכם ולדאוג מבעוד מועד להזמנות חדשות, עדכון מלאים ועוד.

 

איך זה עובד?

המערכת לניהול משלוחים, ניהול מלאי וניהול עסק של PYPER תציג ללקוח את המלאי דרך קטלוג דיגיטלי שתבנו, על בסיס סנכרון המלאי במחסנים בפועל. הלקוחות לא יוכלו לבצע הזמנה של מוצר שלא קיים במלאי. המערכת תבצע שורה של משימות נדרשות הכוללת בקרה פנימית למניעת טעויות, על ידי שימוש בסריקת ברקוד לכל מוצר, על מנת לסמנו כנלקח לעגלה. לאחר אריזת המוצר, המערכת המקושרת אל האתר שלכם ואל חברת המשלוחים, תקן את ההזמנה בהתאם למה שהוזן על ידי הלקוח, ותפיק מדבקה ייעודית לשילוח.

על קצה המזלג, אין ספק שהשימוש במערכת שכזו יעשה לכם סדר, ימנע טעויות אנוש ויגרום ללקוח לקבל חווית קנייה מהטובות בשוק.

התהליך הוא מאוד פשוט. ברגע שהלקוח ביצע הזמנה באופן מקוון, השליחות תגיע תוך מספר שניות לתוכנת המחשב המותקנת בארגון שלך. המתפעל במחסן רואה את ההזמנה ודואג להכין אותה. לאחר מכן מצוות אותה לשליח והשליח מבצע את השליחות. לאחר שביצע אותה הוא מעדכן דרך המכשיר הנייד שלו (טלפון/טאבלט) שהמשלוח בוצע וההודעה מיד מגיעה חזרה למסך המתפעל! כשהוא רוצה שזו בוצעה הוא מעדכן בתוכנה ומיד לאחר מכן העדכון מופיע גם עבור הלקוח באתר ההזמנות.

בלחיצת כפתור המתפעל מעדכן את כלל השליחויות שבוצעו כל יום והן עוברות לעדכון החודשי, אליו אתה כבעל העסק יכול להיכנס מתי שתבחר ומאיפה שתבחר כדי לראות את כל הנתונים הנדרשים.

את החשבוניות המערכת מנפיקה וגם דואגת לשלוח אותן לכלל הלקוחות, בלחיצת כפתור אחת.

כל התהליך הזה קרה ללא שיחת טלפון אחת, ללא המתנה, וביעילות מרבית.

התקשורת הזו בין הלקוח, למחסן ועד לחברת השליחויות מאפשרת למערך להיות אפקטיבי ומהיר. יתרה מכך, המערכת מאפשרת לשליחים לצלם החתמות, לעדכן במערכת מי קיבל את המשלוח, לתעד את תהליך המשלוח, ולשלוח את כל הפרטים האלו בקלות לאתר ההזמנות. ככה אנחנו יכולים גם ללמוד על הלקוחות שלנו ולתת את השירות הטוב ביותר בהזמנה הבאה.

השימוש בשירות חוסך זמן רב, מצמצם טעויות ואי הבנות. מדובר במערכת ידידותית המתממשקת לכל הפלטפורמות המובילות בשוק, שתביא אתכם לשיפור משמעותי בתפוקה היומית!

 

TIME IS MONEY

כמה שזה נדוש, ככה זה נכון..

העסקת כמות גדולה של עובדים, שעות של איתור מלאי, סדר במחסן, תיקון טעויות.. השימוש בPAYPER כתוכנה לניהול מלאי ומשלוחים תחסוך לכם זמן יקר! כשתחסכו זמן, תוכלו להוציא יותר משלוחים, כשתוציאו יותר משלוחים – תכניסו יותר כסף! מערכת אחת שעושה את כל ההבדל. בעזרת PAYPER תוכלו לנהל ולסדר ביעילות רבה את מערך המשלוחים של העסק שלכם ותוכלו "להוריד רגל מהגז" בכל הנוגע לשרשרת הלוגיסטיקה המסורבלת. אתם תוכלו להיות חשופים לכל מה שקורה לכם בעסק, מרגע הזמנת המשלוח ועד שהוא מגיע ללקוח. המידע יהיה נגיש עבורכם ובשקיפות מלאה ותוכלו לדעת בלב שלם שאתם נותנים ללקוח את השירות הטוב ביותר. המערכת הוקמה כדי  להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר ושירותי יותר.


time is money

 

בואו נסכם?

·      עם פייפר המשלוחים לא מתפספסים, הכל נמצא תחת מעקב צמוד ותחת מערכת אחת!

·      המערכת מתממשקת עם מערכות הזמנה ואם בכל זאת תרצו, תוכלו גם להזין הזמנות ידניות.

·      הזמנות יועברו לשליח באופן אוטומטי וניתן יהיה לעקוב אחר סטטוס ההזמנות בכל זמן נתון

·      הדוחות יונפקו מהמערכת והיא זו שתשלח ללקוחות עדכוני הזמנה אוטומטיים

·      SMSים למעקב, אישור מסירה, החתמה וצילום – ייעשו בתוך המערכת ויתממשקו בין חברת השליחויות לארגון שלכם

·      האפליקציה ידידותית לעסק וללקוח

·      עם פייפר מגדילים קהל לקוחות, משפרים שירות ונותנים מענה נרחב וזמין!

 

זכרו – אוטומציות יהפכו את החיים שלכם ושל העסק שלכם להרבה יותר קלים. תנו למערכת לעבוד בשבילכם ותיהנו מסוכן נוסף שעובד בשבילכם 24/7 וייתן לעסק שלכם את התוצאות הטובות ביותר.