המסלול המהיר לניהול מערך המשלוחים שלכם
ניהול מערך משלוחים ידוע כנקודת
תורפה באתרי סחר רבים.
מביצוע הרכישה, לאריזה, למשלוח,
טעויות אנוש באריזה או בהפצה, לקוחות מאוכזבים, לקוחות שרוצים פיצוי, התעסקות
נוספת בהזמנה שאת הכסף עבורה כבר מזמן "בזבזנו". וחוזר חלילה.
ההתעסקות הבלתי נגמרת הזו דורשת
הרבה זמן והרבה משאבים.
מה אם היינו אומרים לכם שאנחנו יכולים גם לדאוג שתחסכו בעלויות בצורה משמעותית, גם לצמצם טעויות אנוש וגם שהלקוחות שלכם יהיו הכי מרוצים שיש?
עושים סדר במחסנים
כל חברה שמספקת מוצרים, מודעת
לחשיבות שבניהול הפצה מאורגן ויעיל. הגיע הזמן לעשות סדר יסודי במחסנים ולדאוג
שמערך המשלוחים וניפוק הסחורה בחברה שלכם - כבר לא יהיה מסורבל.
אם נצמצם את היעילות של שימוש
בתוכנה לכמה משפטים, נוכל להגיד לכם שהמערכת תעזור לכם לצמצם את מרווח הטעויות
ושהמלאי שיוצג באתר יהיה מסונכרן עם המלאי בפועל, ככה שגם חווית המשתמש מקבלת
תפנית חיובית וגם המערכת תמנע טעויות אנוש ע"י הבקרה הפנימית שלה.
שימוש במערכת כזאת יעשה לכם סדר רב בכל הנוגע לתהליך הניפוק וניהול המלאי והסחורה, מרגע הגעתה למחסן ועד ההגעה בית הלקוח.