ניהול מלאי בעסק קטן

 

לפעמים מרגיש שיש נטייה כזו לחשוב שעסק קטן הוא בסך הכל 'עוד עסק על הדרך'.

האמת היא, שעסקים קטנים בישראל הם הלב הפועל של הכלכלה. למה? כי הם מייצרים, עובדים, נותנים, משקיעים, דוחפים ומשלמים כדי להצליח.

עסקים קטנים הם גם אלו שנסגרים ואם מפסידים, אז מפסידים מהר יותר מהגדולים. לרוב זה נובע ממחסור בידע, בכלים או באמצעים ולעיתים זה נובע מהתחושה אצל אותם בעלי העסקים הקטנים שהם לא צריכים ליווי או עזרה בניהול.

אנחנו כאן כדי לשנות לכם את התפיסה ולהראות לכם למה דווקא אתם, בעלי עסק קטן שאולי רוצה להיות גדול יום אחד או אפילו היום, צריכים תוכנה לניהול עסק.

 

ניהול מלאי לעסק קטן


תוכנת ניהול מלאי ועסק

כדי לנהל את העסק בצורה יעילה מקצה לקצה, צריך מערכת אחת חכמה שתעבוד גם היא מקצה לקצה.

CRM, לידים, ניהול לוחות זמנים, הפקות אוטומטיות של הצעות מחיר וחשבוניות, תהליכי מכירה, ניהול לוגיסטי מקיף.... נשמע לכם טוב?

אנחנו יודעים, לפעמים זה טוב מדי.. קצת כמו מנהל משרד מוצלח שמרוב שהוא טוב אתם תוהים למה הוא שם.

תפקידה של המערכת לניהול עסק היא לספק לכם מעטפת ניהולית ותפעולית ולאגד תחתיה את כל הפעילות בצורה מרוכזת.

באמצעות תוכנת ניהול תוכלו לקבל שקט ולהיות רגועים כי תמיד יהיה שם מישהו בשבילכם.

העסק שלכם עומד לצמוח! עמידה ביעדי העסק, הגדלת רווחים, שליטה על שיווק העסק, שיפור השירות ועוד, הם רק חלק מהמודולים שהמערכת מתפארת בה, והיא מתפארת.

 

אילו עוד מודולים קיימים? בואו נדבר קצת לוגיסטיקה.

 

ניהול מלאי בעסק קטן

להתמקצע. זו הדרך שלכם להצליח ובגדול. בעזרת תוכנה לניהול העסק תוכלו לעשות סדר כלפי פנים וכלפי חוץ, בכל רבדי החברה, ולהגיע הכי רחוק שאפשר.

המעבר לשימוש בתוכנה לניהול עסק יאפשר רישום מדויק של כל מוצר/חשבונית/הזמנה הנכנסים ל- ויוצאים מן העסק. אתם תוכלו לדעת את מצב מלאי הסחורה במחסן/בחדר הקטן שבבית שלכם בכל זמן נתון ומדובר בעת בה ספירות המלאי הידניות יגיעו סוף סוף לקיצן. אתם תוכלו לבצע אנליזות פשוטות ומורכבות שיובילו את העסק שלכם לתמחור נכון ולהתממשקות נוחה מול הספקים. תוכלו להכין רשימות מסודרות של הזמנות קבועות ולעדכן אותן כמובן, במידת הצורך. תוכלו לדעת שתמיד קיימת יד על הדופק ובמידה ומדובר במוצרים שתלויים בתאריכי תפוגה, תוכלו לוודא ולדעת שאין עודף בהזמנות ובמלאי ותמיד תוכלו לייצא כל רשימה וחשבונית לאקסל, על מנת לקבל תמונת מצב מלאה.


תוכנת ניהול מלאי

 

אבל אני עסק קטן, למה אני צריך את זה?

כי הצלחה בונים כבר בשלב היסודות.

אם אתם רוצים לגדול, להתפתח, להתרחב, להגדיל רווחים, לצמוח ולהיות הכי טובים במה שאתם עושים, אתם צריכים להתנהג ככה Since day one.

גודל העסק לא הוא שיקבע את ההצלחה שלכם, אלא הדרך בה תלכו.

רבים מהעסקים המובילים בישראל משתמשים בתוכנות שעושות בשבילן מה שהם מזמן הבינו שלבד - פשוט בזבוז זמן.

הם הבינו שהזמן שהם מתעסקים בהכל מלבד ניהול תוקע אותם , כי האנרגיה שלהם פשוט מושקעת במקום הלא נכון.


עם השימוש בתוכנה לניהול מלאי אתם תוכלו לערוך סדר בין קטגוריות המוצרים, לסדר אותם על פי מספרים סידוריים ומחירים, למצא אותם במהירות ובקלות במידת הצורך ולשלוף כל נתון על כל מוצר מקבצים קיימים שמחכים לכם.

 

התוכנה מאפשרת גם הפקת דוחות מכירה. כן, בסוף כל יום ובאופן קבוע, כחלק מהשירות הבסיסי ביותר של המערכת, היא תשלח לכם דוח סיכום למייל כדי שתוכלו לקבל תמונה מדויקת על הכנסות, הוצאות וסגירת הקופה. ההחלטות שתקבלו מכאן והלאה יהיו תמיד מושכלות ומבוססות נתונים, מה שיעזור לכם פשוט לבחור נכון.

 

מה היתרונות?

מעבר למה שכבר סיפרנו לכם? ובכן:

אנחנו חושבים שהדגש העיקרי הוא בתחום קבלת ההחלטות.

בעלי עסקים נוטים לקבל החלטות מהבטן, על סמך תחושות, על סמך המלצות מחבר של חבר של חבר של... שזה אחלה, ויכול להיות שיהיה פה בול פגיעה.

אבל אנחנו לא רוצים להתבסס על 'יכול להיות'. אנחנו רוצים לדעת שהמהלך הבא יצליח. וכדי לדעת שהוא יצליח אנחנו צריכים לדעת מי השחקנים המשתתפים במשחק, עם אילו כלים, איפה הם היו ולאן הם הולכים. וזה בדיוק מה שהתוכנה לניהול עסק ומלאי תעשה עבורכם.

היא תאפשר לכם תכנון פיננסי על סמך נתוני המכירות שלכם, על סמך המלאי הקיים, המלאי הצפוי להגיע, על סמך צרכי הלקוח, הכנסות קודמות, התחשבות בתזרים מזומנים, בתשלומים לספקים ועוד.

הפונקציונליות של המערכת באה עוד לידי ביטוי בכך שמספקת נתונים בזמן אמת ומאפשרת הבנה טובה יותר של אותם הנתונים. היא שומרת את ההיסטוריה ורושמת הכל, ככה שהמוח שלה תמיד זוכר ושולף כל מידע שצריך מתי שצריך. אספקת אותם נתונים בזמן אמת צפויה לשפר את ביצועי העסק באופן ישיר.

 

איך אבחר את התוכנה שמתאימה לי?

עוסק מורשה או פטור, קטן או גדול,  גם אם הפעילות הלוגיסטית שלו אינה ענפה, יכול להשתמש בתוכנה ניהול עסק ולתעל את יכולות ניהול המלאי בצורה שמתאימה לו. חתימות דיגיטליות (מאושרות על  פי חוק), שליחת דוחות לספקים, אפשרויות לעריכת מסמכים וכו' הם חלק מהפעילות השוטפת, הן של התוכנה והן של כל בעל עסק.


עסק קטן ניהול עסק


כדי להתאים לכם את התוכנה המדויקת עבורכם בצעו את השלבים הבאים:

1.    מפו את הצרכים שלכם ושאלו את עצמכם מה העסק באמת צריך. וודאו שהמערכת עונה על כל מה שהגדרתם.

2.    וודאו שהיא מרכזת תחתיה ומאגדת את כל פתרונות העסק, כי להתעסק עם עוד מערכות פשוט לא יהיה לכם זמן (או כוח).

3.    וודאו שהמערכת יושבת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומעדכנת עצמה כדי שלא תישארו מאחור.

4.    בדקו שהמערכת מבוססת על מחשוב ענן! ככה היא תאפשר לכם גישה נוחה מכל מקום ובכל זמן.

5.    שאלו את עצמכם האם היא ידידותית? קלה לשימוש? האם לשווי שלה יש ערך עבורי? אולי השווי שלה כלל לא גבוה ויספק אותי במדויק?

6.    תקנחו בחיפוש המלצות. תמיד נחמד לדעת שאנשים ניסו ואהבו. אבל חקרו כל המלצה לעומק, וודאו שמדובר במקורות מהימנים ואז? קפצו למים.

7.     

זורקים לאוויר: אנחנו עונים על 6 מ 6.

הירשמו עכשיו, העסק שלך, ההצלחה של כולנו

פייפר, מנהלים איתך ובשבילך.