בעלי עסקים רבים מנהלים את העסק
שלהם בצורה עצמאית. אין ספק שהעידן הדיגיטלי שאנחנו חיים בו, מחייב אותנו כבעלי עסק
להקדיש מחשבה רבה לאופן שבו אנחנו מנהלים את כל המידע העסקי שנכנס לחברה ויוצא
ממנה. השאלה היא איך אנחנו עושים את זה? ואם אנחנו עושים את זה, איך נדאג לעשות את
זה בצורה הטובה ביותר?
מפסיקים להיות תלויים
קודם כל חשוב שתדעו, שכל עוד לא
מדובר בחברה בע"מ, אין חובה בהיעזרות ברואה חשבון או בסיוע חיצוני כזה או
אחר. ברגע שבו העסק מאוגד כחברה בע"מ, הוא מחויב על פי חוק לשכור את שירותיו של איש
מקצוע, על מנת שיחווה דעה ויחתום על הדוחות הכספיים.
בכל אחד מהמקרים (בין אם עוסק פטור,
מורשה, חברה בע"מ וכד'..) על העוסק לעמוד בהוראות ניהול הספרים כפי
שהגדירו ברשות המיסים, בין אם נעזר ברואה חשבון ובין אם לא. הוראות ניהול ספרים
כוללת בין היתר רישום הוצאות והכנסות בספרים, רישום חשבוניות וקבלות, דוחות,
דיווחים ועוד.
אז איפה בכל זאת אנחנו יכולים
לטעות? כשנחליט להזניח, או כשהעסק הוא
עבודה נוספת וצדדית ואנחנו חושבים שהיא לא רווחית לנו, לא לנפש ולא לכיס. כשעלות
שכר הטרחה לאיש המקצוע תעלה יותר ממה שאנחנו מכניסים.
עשה זאת בעצמך
שימוש בתוכנה לניהול עסק תעזור לכם
לעשות סדר מהיסוד, מבלי להיות תלויים בשום גורם כזה או אחר. ויודעים מה.. גם אם
בחרתם להעסיק איש מקצוע- אתם לא יודעים כמה קל זה יהיה מעכשיו.
התוכנות לניהול עסק מאפשרות לכם לבצע
מגוון רחב של פעולות יומיומיות הקשורות לכל המשימות השוטפות הקשורות לניהול בית
העסק שלכם. התוכנה משמשת כמעין אפליקציה לניהול הוצאות והכנסות ומעקב דינמי אחר כל
פעילות הקשורה בכך. אתם תוכלו לשלוט בגישה לנתונים, מקרוב ומרחוק, בהתאם לסיווג
הרצוי לכל מחלקה או גורם בחברה. בלחיצת
כפתור אתם הולכים לייעל משמעותית את ניהול חשבונות העסק שלכם, בקלות ובפשטות שלא
תיארתם לעצמכם!