מנהל את העסק שלי, לבד!

בעלי עסקים רבים מנהלים את העסק שלהם בצורה עצמאית. אין ספק שהעידן הדיגיטלי שאנחנו חיים בו, מחייב אותנו כבעלי עסק להקדיש מחשבה רבה לאופן שבו אנחנו מנהלים את כל המידע העסקי שנכנס לחברה ויוצא ממנה. השאלה היא איך אנחנו עושים את זה? ואם אנחנו עושים את זה, איך נדאג לעשות את זה בצורה הטובה ביותר?

 

מפסיקים להיות תלויים

קודם כל חשוב שתדעו, שכל עוד לא מדובר בחברה בע"מ, אין חובה בהיעזרות ברואה חשבון או בסיוע חיצוני כזה או אחר. ברגע שבו העסק מאוגד כחברה בע"מ, הוא מחויב על פי חוק לשכור את שירותיו של איש מקצוע, על מנת שיחווה דעה ויחתום על הדוחות הכספיים.

בכל אחד מהמקרים (בין אם עוסק פטור, מורשה, חברה בע"מ וכד'..) על העוסק לעמוד בהוראות ניהול הספרים כפי שהגדירו ברשות המיסים, בין אם נעזר ברואה חשבון ובין אם לא. הוראות ניהול ספרים כוללת בין היתר רישום הוצאות והכנסות בספרים, רישום חשבוניות וקבלות, דוחות, דיווחים ועוד.

אז איפה בכל זאת אנחנו יכולים לטעות? כשנחליט להזניח, או כשהעסק הוא עבודה נוספת וצדדית ואנחנו חושבים שהיא לא רווחית לנו, לא לנפש ולא לכיס. כשעלות שכר הטרחה לאיש המקצוע תעלה יותר ממה שאנחנו מכניסים.

 

עשה זאת בעצמך

שימוש בתוכנה לניהול עסק תעזור לכם לעשות סדר מהיסוד, מבלי להיות תלויים בשום גורם כזה או אחר. ויודעים מה.. גם אם בחרתם להעסיק איש מקצוע- אתם לא יודעים כמה קל זה יהיה מעכשיו.

התוכנות לניהול עסק מאפשרות לכם לבצע מגוון רחב של פעולות יומיומיות הקשורות לכל המשימות השוטפות הקשורות לניהול בית העסק שלכם. התוכנה משמשת כמעין אפליקציה לניהול הוצאות והכנסות ומעקב דינמי אחר כל פעילות הקשורה בכך. אתם תוכלו לשלוט בגישה לנתונים, מקרוב ומרחוק, בהתאם לסיווג הרצוי לכל מחלקה  או גורם בחברה. בלחיצת כפתור אתם הולכים לייעל משמעותית את ניהול חשבונות העסק שלכם, בקלות ובפשטות שלא תיארתם לעצמכם!

 

ניהול עסק ללא תלות


טייס אוטומטי

מהיום, מנהלים את העסק נכון!

משתמשים בתוכנה המקיפה לניהול חשבונות ועושים הכל בצורה מבוקרת וחסכונית!

לא רודפים אחרי לקוחות, לא מתעסקים עם ניירת, לא מדפיסים מסמכים, לא מאבדים כלום, מפסיקים לתייק בתיקייה ישנה, לא מחפשים במחסני ארכיון....

כן עושים סדר בצורה עצמאית, נחה וקלה!

הכירו את מנהל החשבון הדיגיטלי שלכם. כבר לא תצטרכו לבזבז זמן ולהגיע במיוחד אל משרד רואה החשבון שלכם, לחכות ממנו למסמכים, לשלוח לו מסמכים. תוכלו לנהל את הלוז שלכם.

השימוש באפליקציות השונות לניהול עסק וחשבונות מאפשר לבעל העסק להיחשף ולעקוב אחר כל מידע כזה או אחר שעובר בעסק, ויכול לעזור לו קבלת החלטות. האפליקציות חושפות את בעל העסק  לנתונים כגון רווח והפסד, התראות על תשלומים, מיסים... כל שליחת או קבלת חשבונית נעשית מתוך האפליקציה ונשלחת בצורה אוטומטית, ללקוח, לרואה החשבון, לספקים וכו'.

 

המערכת פותחה מתוך הרצון ליצור מהפכה בתחום הנהלת החשבונות. אנחנו רוצים לייצר עבורכם סביבת עבודה חדשה, דרכה תוכלו לתת לעצמכם ולעסק שלכם את הטוב ביותר, מבלי לתת את השליטה למישהו אחר.

חקרנו וחווינו על בשרנו את היעדר הידע שרבים מבעלי העסקים סובלים ממנו. כשאנחנו לא יודעים מה קורה בעסק אנחנו מקבלים החלטות לא מושכלות, מסתמכים על שמועות ועצות ממקרים שקרו לאחד אבל לא בהכרח טובים לאחר. רבים מנהלים את העסק שלהם ברנדומליות מוחלטת. נפגשים עם רואה החשבון פעם בכמה חודשים להחלפת מסמכים וממשיכים הלאה בדרכם. לאף אחד מהצדדים אין את הזמינות הנדרשת כדי לנהל את הפעילות הפיננסית של העסק כראוי.

 

ניהול חשבונות דיגיטלי

הופכים תהליך מסובך ויקר ליעיל ואפשרי! מצטרפים לפייפר ונהנים מ

§      חשבוניות חתומות בצורה דיגיטלית – במגוון אפשרויות עיצוב ותבניות

§      חשבוניות וסליקה לאתרים – תמיכה בפלטפורמות הרכש הגדולות ביותר

§      ניהול לקוחות מובנה – מערכת CRM המאפשרת חיבור למרכזיות, תיעודים, ניהול משימות, התראות ללקוחות ושמירת מידע

§      דוחות ודיווחים – מערך תעודות מקיף כולל חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר ועוד. בנוסף אפשרות להנפקת כל הדוחות הדרושים כמו תזרים, גבייה, מאזנים ומכירות.

§      שקיפות מלאה – בכל מקום ומכל זמן תוכלו לדעת מה קורה לכם בעסק, לא תצטרכו לחכות לעדכון משום גורם אחר.

§      התאמה אישית – את התוכנות לניהול חשבונות תוכלו להתאים לצרכי העסק שלכם!

 

תוכנה מאושרת, אתם מאושרים

התוכנה של פייפר לניהול העסק שלכם ולניהול החשבונות בפרט היא תוכנה אשר מאושרת על ידי מס הכנסה ומע"מ. כלומר כל דו"ח או חישוב תשלום כזה או אחר, כך חשבונית שיוצאת וכל חתימה דיגיטלית שמתקבלת היא רשומה.

תוכלו להנפיק מסמכים ללא הגבלה ומכל מכשיר, והכל יישמר עבורכם בענן!

לוח הבקרה והתפעול בנויה על הטכנולוגיות המתקדמות בארץ והתוכנה כל כך נוחה ופשוטה לתפעול, כדי שתוכלו סוף סוף להיות שותפים למה שקורה לכם בעסק.

 

תוכנות לניהול עסק


המערכת הוקמה על ידי מיטב המוחות שהגיעו מתחום היזמות וראיית החשבון והיו בעצמם באותו מקום שאתם נמצאים בו היום. ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם זקוקים לו ואת הפיצ'רים הכי חשובים כדי שתוכו להמשיך לייעל ולשפר את תהליך ניהול העסק שלכם. מעכשיו, זה בכיס שלכם!

עם התוכנה לניהול חשבונות של פייפר אתם תוכלו לנהל את העסק שלכם מכל מקום שתרצו ומכל מכשיר שברשותכם. במקום לאסוף את כל המסמכים בקלסרים גדולים ותיקיות מבולגנות, תוכלו לתעד הכל במערכת ולשלוח למי שרק תרצו, בלחיצת כפתור אחת. גם אם החלטתם לשור את שירותיו של רואה חשבון שיעשה סדר על הסדר שלכם, אתם כבר לא צריכים לבזבז זמן וללכת אליו, או לחכות למסמכים ממנו. כל המידע שאתם מזינים וכל פעולה שאתם מבצעים מסונכרנת עם המערכת, ותוך זמן קצר אתם תוכלו לראות כל מידע שאתם רוצים הנוגע לתשלומים, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ.. ופתאום בפעם הראשונה, לא תופתעו בסוף החודש כשתקבלו דרישות תשלום כאלה ואחרות ותוכלו להיערך להוצאה כזו או אחרת, מראש. החלטות מושכלות. סוף סוף תהיו חשופים לאפיקים המסחריים הרווחיים ביותר עבורכם, תראו מול העיניים מה מאוד לא כלכלי גם.

 

מעבר להיותה תוכנה הכרחית בניהול עסקים במאה הנוכחית, התוכנה של פייפר לניהול עסק וניהול חשבונות, באמת תהפוך את ההתנהלות הפיננסית שלכם להרבה יותר חכמה.

הצטרפו אלינו ל14 יום ניסיון בחינם, ותראו שאנחנו באמת רוצים את הטוב ביותר עבורכם. לחצו כאן