משקיעים ביסודות

על פניו, נראה שהכל הולך טוב. גיבשתם את הדרך שלכם, הכל מתגלגל. שגרה.

חשבתם פעם כמה אנרגיה נשארת לכם בסוף החודש, אם בכלל?

עצרתם רגע לחשוב אם הכל מתנהל כמו שצריך, אבל באמת?

אולי יש לכם דרכים לחסוך כסף? להרוויח יותר?


תוכנה לניהול עסק היא המנוע של כל עסק והבסיס העיקרי להצלחתו. למה? כי היא יוצרת ס ד ר.

בין אם מדובר בניהולו של עסק קטן, בינוני או גדול, מדובר במשימה לא פשוטה ודיי מורכבת, שבגדול ניתן לפשט. מדובר בכלי העבודה האפקטיבי ביותר שאי פעם היה או יהיה לכם. התוכנה לניהול עסק היא מערכת לתכנון, ניהול וארגון כל המידע של העסק ומאגדת את כל הפעולות בענן אחד. החל ברכש וכלה במשאבי אנוש, כולם נמצאים בתוכנה אחת. היתרון העיקרי של שימוש בתוכנה כזו היא שכל ההתנהלות, באשר לכל מחלקות החברה, מתבצעות דרכה. את התקשורת בתוך החברה ומחוצה לה, ניתן לבצע בלחיצת כפתור. התוכנה מתעדת, שומרת ומפיקה ממסמכים בצורה ממוחשבת ואוטומטית, ותיתן לכם ראייה רחבה על כל מה שמתנהל בעסק.


תוכנה לניהול עסק

 

ניהול מסמכים

דמיינו שאתם מחפשים מסמך, אחד חשוב מאוד. הופכים את כל התיקיות, את כל השולחן, בודקים בתיק, אולי שכחתי את זה במכונת צילום? אוי זה התקמט, אוי נשפך על זה קפה, זה כל כך ישן שהתאריך דהה...

עכשיו דמיינו שאתם מחפשים מסמך, אחד חשוב מאוד. בשנת 2021.

בעזרת התוכנה לניהול עסק תוכלו לשלוף כל מסמך שאתם רק רוצים, ישירות מהענן, מכל מקום ובכל זמן. התוכנה היא תוכנה חכמה ומתקדמת, שמציעה לך כבעל העסק כלים שונים, שיהפכו את השימוש בה לפתרון אידיאלי לניהול העסק שלכם, ביניהם:

הפקת מסמכים חשבונאיים ולא חשבונאיים, ניהול הוצאות והכנסות, ניהול לקוחות וספקים, ניהול מלאי ורכש, ניהול לקוחות, גביית כספים ועוד.

 

לומדים מטעויות

חשבתם פעם על הנתון לפיו על כל חשבונית של 1,170 ₪ שאתם שוכחים להכניס להנהלת החשבונות או למסור לרואה החשבון שלכם, אתם מפסידים החזר מע"מ של 170 ₪ באופן ישיר ו230 ₪ בקירוב מול מס הכנסה?

בגדול, עצם העובדה שאפשר 'לשכוח לתייק' או לאבד חשבוניות גורמת לנו לכאב ראש, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאף חשבונית לא תלך לאיבוד וכל המסמכים יירוכזו במקום אחד בזמן אמת מבלי להשתמש בשיטות ישנות כמו שמירה בקלסר או בתוך תיבת המייל שלכם שגם כך מלאה בלא מעט "זבל".

בין אם אתם עוסקים מורשים, פטורים או חברות, אם אתם אדריכלים, סטודיו לעיצוב או מקדמי אתרים – כל הפתרונות שחיפשתם לעסק שלכם נמצאים במקום אחד!

בעזרת המערכות שלנו, ניהול ההוצאות וניהול המסמכים הופך להיות פשוט וקל ובאפשרותכם להימנע באופן כמעט מושלם מאיבוד חשבוניות ויצירת הפסדים ישירים ועקיפים.

בין הפתרונות שאנחנו מדברים עליהם, תוכלו למצא

ü    ניהול לקוחות מקיף – ניהול מסמכים, סוכני מכירות וממשק מכירות נוח.

ü    ניהולהוצאות - שמירת כל מסמכי ההוצאות בענן עיבודן באופן אוטומטי בשימוש בטכנטלגיית OCR .

ü    ניהול מלאי ורכש – תיעוד אונליין של כל ההזמנות היוצאות והנכנסות למחסן ומחוצה לו

ü    התממשקות עם החנות האינטרנטית שלכם

ü    הפקת מסמכים דיגיטליים שניתן לשלוח באימייל, בSMS בוואטסאפ עם חתימות דיגיטליות וכמובן מאושרים ומוכרים לצרכי מס.

 

הפקת מסמכים דיגיטליים וכאב ראש אחד פחות

PAYPER היא מערכת מובילה וחדשנית המספקת את הפתרון המושלם לצמצום ההפסדים והגדלת הרווחים.

מדובר במערכת מתקדמת לניהול עסק, בעלת כלים מגוונים ובעלת ביצועים גבוהים מאוד, שתעזור לכם ליצור את כל המסמכים הדיגיטליים שאתם צריכים, בקצב. הפקת המסמכים יכולה להיעשות בצורה אוטומטית על ידי המערכת ו/או על ידי ביצוע שלכם. למעשה, כל חשבונית שאתם צריכים להפיק ולשלוח, לרואה החשבון שלכם לדוגמא, כבר לא צריכה לעבור מסכת גלגולים ידניים והפקות על. באמצעות לחיצת כפתור אחת בתוכנה, אתם יכולים להפיק את חשבונית, לשלוח אותה ובאופן אוטומטי היא גם תתועד! המערכת מתייחסת לכל מאפייני המסמך שאתם צריכים וחוסכת לכם זמן יקר וגם הרבה כסף. שימוש נכון בתוכנה יגרום לכם לנהל את העסק שלכם בכלל ואת ההוצאות/הכנסות שלכם בפרט, בצורה יוצאת דופן, שתעזור לכם להימנע מהוצאות מיותרות, מאיבוד חשבוניות ובאופן ישיר או עקיף – להגדלת ההכנסות של העסק.

 

הנהלת חשבונות דיגיטלית


הנהלת חשבונות אוטומטית

למערכת של PAYPER יש את הכלים להפוך כל תהליך בעסק של לתהליך אוטומטי, שיחסוך לכם כל כך הרבה. המיזם הטכנולוגי שחרט על דגלו לחולל מהפיכה בתחום, עושה כל שביכולותו על מנת להנגיש את כל התהליכים שבעל עסק צריך לעבור. מדובר במערכת מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה של עיבוד תמונות ושמירת מסמכים חשבונאיים ומאפשרת גישה בזמן אמת, לכל מסמך ומסמך.

בזכות פייפר תוכלו לצמצם ואף למנוע הפסדים בגלל חשבוניות אבודות או אי דרישת תשלום בזמן וגם

ü    להזין את כל הוצאות העסק ישירות לתוכנה

ü    לשלוח לכל גורם רלוונטי מסמכים, שגם אותם הפקתם דרך התוכנה

ü    לשלוח ולקבל קבצים מאובטחים עם חתימות דיגיטליות

ü    לעקוב אחר ולשמור את כל המסמכים הדרושים

ü    לקבל שליטה מלאה בהנהלת החשבונות של העסק

ü    לממשק את התוכנה לניהול עם החנות המקוונת שלכם

ü    להפסיק להשתמש בנייר ובקלסרים מפוזרים ולהפוך את העסק שלכם לירוק

ü    לשלוח דוחות לרואה החשבון שלכם בקלות ובפשטות

ובעיקר, תוכלו להקל על עצמכם.

 

חוויית הניהול עם PAYPER

מתקדמים למערכת הנהלת חשבונות טכנולוגית וחדשנית, שמאפשרת לעשות את כל הפעולות הנדרשות, במקום אחד. המערכת תעבד עבורכם את התמונה, תפענח נתונים, תשמור אותם בענן ותבצע עבורכם מעקב ובקרה אחר כל התנועות בעסק.

טכנולוגיית הענן תאפשר לך לגשת למערכת מכל מכשיר חכם, מתי שרק תרצה. אין צורך לבטל נסיעות ולהגיע למשרד רק בשביל להתעדכן, אין צורך להטריד את רואה החשבון שלכם בבקשה לקבל מסמך כזה או אחר. אין צורך לנדנד למזכיר/ת המשרד בבקשה לחפש לכם אחר מסמך אבוד כזה או אחר ולא תצטרכו גם לרדוף אחרי לקוחות לא זמינים. מערכת PAYPER הופכת את החיים שלכם לאוטומטיים, כדי שאת האנרגיות שלכם והידע שצברתם – תוכלו להעניק ולשקף בביצועים שלכם כמנהלי עסק.


הדור הבא של הנהלת החשבונות


הדור הבא של הנהלת החשבונות כבר ממש כאן, ואנחנו מזמינים אתכם להצרף אלינו לחוויית ניהול כמו שלא הכרתם.

לחצו כאן וקבלו 14 יום ניסיון בחינם