ניהול הוצאות והכנסות

הצלחת עסק תלויה ביכולת שלו להפחית הוצאות ולהגדיל הכנסות. עם זאת, תוך כדי פעילות העסק כמעט בלתי אפשרי לצמצם בצורה דרמטית את ההוצאות ובמקביל גם להגדיל את ההכנסות. לכן, מה שבעלי עסקים צריכים לעשות זה לנהל מאזן חיובי שבו ההכנסות תמיד גדולות יותר מההוצאות, במקרים רבים בעקבות חוסר סדר בניהול העסק הוצאות רבות נשכחות ולא מגיעות כלל אל מנהל החשבונות ורואה החשבון, דוח הרווח והפסד שרואה החשבון מציג בפנינו אינו משקף כלל את המצב האמיתי היות ולא השגנו עבורו את כל המסמכים, מערכת פייפר מייצרת שקיפות מלאה ובקרה יומיומית של הלקוח ורואה החשבון ומאפשרת לנהל את ההוצאות על בסיס יום יומי ומניעת השמטת מסמכי הוצאה.

תוכנה לניהול הוצאות והכנסות יכולה לעזור כיום לעסקים בכל התחומים. נוסף על כך, יש אפשרות לנהל את ההכנסות ואת ההוצאות במערכת שכבר מעבירה את הדיווחים לרואה החשבון – ובדרך שחוסכת את הצורך בהדפסת נייר.


ניהול הוצאות והכנסות


הכנסות הוצאות ומה שביניהן

אחת המטרות של כל בעל עסק, זה להרוויח! כולנו מנהלים את העסק שלנו על מנת שבסוף כל חודש נראה שהרווחנו ממנו, וכדי שנוכל להרוויח אנחנו חייבים לנהל רישום, לתכנן ולפקח על כל ההוצאות וההכנסות. 

הכנסות - מוגדרות עבור כל סכום כספי שהכנסנו מהעסק שלנו משירותים כאלו ואחרים שניתנו. בכל הנוגע לעניין ההכנסות התחום הדיגיטלי כבר מפותח ועסקים רבים עושים שימוש במסמכים דיגיטלים.

הוצאות - מוגדרות עבור כל סכום כספי שבעל העסק הוציא על מנת להשיג את ההכנסה. ניהול ההוצאות בצורה דיגיטלית הינו פורץ דרך וכיום רק חברות ענק משתמשות בשירותי סריקה אוטומטית של מסמכים והכנסתם לספרי הנהלת החשבונות של החברה.

ההוצאות הן חד פעמיות או קבועות: שכר דירה למשל נחשב כהוצאה שוטפת, שכן אנחנו משלמים אותו מדי חודש. הוצאה חד פעמית, כשמה כן היא, למשל תשלום עבור אירוע חברה שקיימנו.

ניהול ההוצאות הוא דבר קריטי על מנת שנוכל לייצר עסק מניב ומרוויח, שכן במידה וישנו חודש בו ההוצאות שלנו מאוד גבוהות, אנחנו ננסה להגדיל את ההכנסות או אולי לדחות הוצאות שאינן קריטיות.


בואו ניקח לדוגמא יועץ נדל"ן: הוא יכול להכניס כסף לעסק מהרצאות שמעביר, משיחות ייעוץ שמבצע ואולי גם מנכסים שמוכר ללקוחותיו. הכנסות יכולות להיות חד פעמיות (הרצאה למשל), אך יכולות להיות קבועות (10 שיחות יעוץ שמפרסות על פני מספר חודשים). כל הכנסה לעסק מחויבת ברישום חשבונאי, דהיינו הפקת חשבונית מס/קבלה. הדבר מחויב על פי החוק, וברגע שהפקנו את המסמך הרלוונטי , המערכת רושמת את הסכום כהכנסה. לאורך החודש אנחנו יכולים לראות את ההכנסות שלנו ובכך להבין כיצד עלינו לפעול. אם לדוגמה ישנו חודש עם הכנסות נמוכות נוכל לבחור בשיטות פעולה שונות: כמו למשל לצמצם הוצאות ובכך לשמור בסוף החודש על הרווח של העסק.


פייפר מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים להשתמש בטכנולוגיה פורצת דרך באמצעות מערכת OCR ובינה מלאכותית. מהיום ניתן לנהל את הנהלת החשבונות וההוצאות החודשיות בלי מאמץ ובצורה מדוייקת ופשוטה!


ניהול הכנסות והוצאות עושים עם PAYPER

PAYPER היא מערכת ניהול הוצאות והכנסות שמתאימה במיוחד עבור העסק שלך. בעזרת המערכת שלנו ניתן לשמור את המסמכים בצורה ייחודית, על מנת לפתור את הבעיה של בעלי העסקים ורואי החשבון: הכנת החומר, הדפסה שלו והבאה פיזית למשרד – תוך סיכון שהחומר ילך לאיבוד, ייזרק לפח או פשוט ידווח ללא בקרה.

לאחר שתירשמו לשירות שלנו, תוכלו המר מאוד להתחיל לאחסן, לעדכן ולהפיק חשבוניות.

אין יותר צורך לטבוע בניירת או להעסיק אנשי מקצוע יקרים.  עם פייפר תוכלו להקטין את הסיכוי לטעויות אנוש של איבוד מסמכים חשובים... ניהול הכנסות והוצאות בצורה דיגיטלית זה הדבר הכי טוב שתוכלו להעניק לעסק שלכם.


הכנסות והוצאות במערכת אחת

ניהול עסק מצליח דורש מבעליו להתעסק רק בתחום המומחיות שלהם. בפועל, מה שבעלי עסקים רבים נתקלים בו זו בעיה של הנהלת חשבונות, סריקת מסמכים או קליטת נתונים בתוך מערכת חשבונות מסודרת – שתחסוך עבורם זמן וכסף.

מנגד, ניהול הוצאות והכנסות שמבוצע באותה מערכת שגם מפיקה דוחות – משנה לחלוטין את התמונה. במקרים כאלה, בעלי עסקים יכולים להמשיך ולהתעסק בפיתוח המוצר והשירות ובמתן מענה ללקוחות. במקביל, רואי החשבון מקבלים גישה אל מערכת שמבטיחה להם קבלה מהירה ואמינה של כל המסמכים לדיווח החודשי והשנתי.

השימוש במערכת ניהול יעזור לכם לייעל את ההתנהלות היום יומית שלכם, יעניק לכם שקט נפשי, יחסוך לכם הרבה זמן והרבה כסף ולגמרי ייתן לכם את הזכות להתעסק במה שלשמו התכנסתם.


מערכת לניהול עסק


החשיבות של רישום הוצאות בזמן אמת

מבחינה טכנית, היתרון של מערכת ממוחשבת בא לידי ביטוי גם באפשרות להוציא חשבונית דיגיטלית כחלק מתהליך ניהול ההוצאות וגם ביכולת רישום הוצאות בזמן אמת ויד רצופה על הדופק. מדובר בפעולות שלחלוטין חוסכות התעסקות מיותרת וסיזיפית.

מבין היתרונות, הרישום בזמן אמת מאפיין את כל העסקים המצליחים:

ראשית, חשבונית דיגיטאלית, שאותה העסק מוציא, חוסכת עבורו את הנייר ומאפשרת העברת דיווחים במייל, בתוכנות מסרים וכן הלאה.

שנית, כל הוצאות העסק נרשמות בזמן אמת – מהרגע שבו בעל העסק מקבל חשבונית למייל, כל שעליו לעשות הוא ללחוץ "העבר" לתיבת מייל ייעודית. וזהו! זה שם.



איתנו העסק שלך ימשיך לצמוח!

המערכת של PAYPER נועדה על מנת לעזור לך להמשיך לצמוח ולגדול. כמו כן, רואי חשבון מוזמנים עוד היום לפנות אלינו על מנת לנהל את ההכנסות ואת ההוצאות של לקוחותיהם בדרך טובה מתמיד.

יש לכם שאלות? נשמח לעמוד לרשותך עם ניהול הוצאות והכנסות כמו שתמיד רצית!

רוצים להירשם לשירות? לחצו כאן