הוצאות, הכנסות ומה שביניהם

ניהול הוצאות דיגיטלי

גם אם הקמתם את העסק שלכם מתוך תשוקה גדולה למה שאתם עושים, בסופו של דבר לכולנו יש מטרה ברורה מאוד והיא להרוויח.

כדי להרוויח אנחנו חייבים לנהל רישום, לתכנן קדימה ולפקח על כל הוצאה והכנסה שיש לעסק ובעסק.

רבים מזהים זאת אצלם כנקודת תורפה בתהליך הניהול, והאמת היא שאנחנו יכולים להבין אותם.

אחרי שלמדנו, בדקנו, חקרנו והקמנו את PAYPER, אנחנו יכולים להגיד בבטחה שיש לנו את הכלים להעניק לכם להפוך את נקודת התורפה שלכם, לנקודה החזקה שתגרום לכל העסק שלכם להיות יציב ומבוסס.


איזון כלכלי

לכל עסק יש שני צדדים שנוגעים לניהול הכלכלי; הכנסות והוצאות.

בהכנסות הכוונה היא לכל הכסף שהעסק מייצר, מחזור המכירות העיסקי.

הוצאות הכוונה היא לכל סכום כספי שבעל העסק הוציא על מנת לנסות להשיג את ההכנסה, הוצאות קשורות לרכישה של מוצרים, שירותים ואף תשלומים לספקים.

למעשה כל תשלום שנכנס ויוצא מן העסק עונה על ההגדרה.

הכלל הבסיסי ביותר בכל עסק הוא ההנחה שהכנסות פחות ההוצאות הוא הרווח שלכם. מכאן אנחנו יכולים להבין שהצלחת עסק תלויה ביכולת שלו להפחית הוצאות ולהגדיל הכנסות. רווח הוא אמת מידה בריאה לבדיקת הצלחת עסק מבחינה פיננסית וגם נתון קריטי, כשזה נוגע לתשלומי מיסים כאלה ואחרים, מאחר והם מחושבים על פי הרווח (הכנסות לאחר ניכוי הוצאות מוכרות).

כדי להגיע לרווח אופטימלי חייבים לנהל מאזן חיובי שבו ההכנסות תמיד יותר גדולות מההוצאות. הבעיה היא שבמקרים רבים בעקבות חוסר סדר וניהול לקוי של העסק, הוצאות רבות נשכחות בדרך ולא מגיעות אפילו אל רואה החשבון/מנהל החשבונות של החברה, מה שהופך את דוח הרווח וההפסד שמונפק לכזה שלא משקף את המציאות.

 

ניהול הוצאות איזון כלכלי


סוגי הוצאות

כדי להצליח לנהל מאזן חיובי בעסק ובכדי לשמור על שורת הרווח, אנחנו צריכים תמיד לזכור כמה המעקב אחר ההוצאות וההכנסות הוא קריטי לעסק.

כדי להצליח לעקוב, נחלק את ההוצאות שלכם לשני סוגים עיקריים: הוצאות משתנות והוצאות קבועות.

ההוצאות, אני מזכירה, הן כל סכום שהוצאנו מקופת העסק.

ההוצאות המשתנות נוגעות לכלל ההוצאות שגם אם חוזרות על עצמן- משתנות מדי חודש. מדובר בהזמנת חומרים, מכשירי כתיבה וציוד משרדי לדוגמא. כלומר, גם אם נניח את חומרי הגלם שלכם אתם רוכשים פעם בחודש, יכול להיות שמדיי חודש הכמות משתנה (אולי נשאר חומר מחודש קודם או שהחודש אתם מגדילים כמות עקב ביקוש) וכך גם ההוצאה תגדל.

הוצאות קבועות הן אלו שניתן לדעת ולצפות מראש כמו שכירות, ארנונה, אינטרנט וכו'. מאחר ואנחנו ידועים לצפות אותן מראש קל לנו יותר לעקוב אחריהן וסיכוי נמוך שנפספס אותן.

כלומר ההוצאות המשתנות הן אלו שלרוב דורשות מאיתנו יותר תשומת לב, אבל חשוב לזכור שכל הוצאה היא הוצאה חשובה!

הוצאות נכונות משמעותן להביא להכנסות לרוב, ולכן חשוב שלא להתייחס להוצאות כאל נטל (עלויות פרסום לדוגמא). וגם תמיד נחמד לדעת שכל הוצאה שמעורבת בפעילות אשר נועדה להגדיל את ההכנסות שלכם (הוצאה מוכרת), תוכל להתקזז מהן, והתוצאה היא שנשלם פחות מיסים.

 

ניהול הוצאות בעסק


מנהלים בשבילכם

המצב האידיאלי בניהול עסק מצליח הוא שבעל העסק יוכל להתמקד בתחום המומחיות שלו. הרי אם יתחיל להתעסק סביב הוא יאבד את הפוקוס. וזה בפועל מה שקורה לרבים מבעלי העסקים. הם נתקלים בבעיה של התמודדות עם הנהלת החשבונות, בירוקרטיה, קליטת נתונים, תיעוד, ניהול העובדים וכו', ואז העסק נשאר במקום ומפסיק לצמוח כי אין מי שיטפח אותו.

אבל איתנו – העסק שלך ימשיך לצמוח!

הכירו את מערכת פייפר, המערכת שתייצר עבורכם שקיפות מלאה ובקרה יומיומית של ניהול ההוצאות וההכנסות שלכם, מבלי שתפספסו שום מסמך שיפגע לכם במאזן.

אחד היתרונות הבולטים של שימוש במערכת הוא שתוכלו גם להנפיק חשבוניות דיגיטליות שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף, והכל יתועד בענן בזמן אמת. זה אגב, מה שהופך עסק טוב לעסק מצוין. מה גם, שחשבונית דיגיטלית חוסכת נייר (לא הגיע הזמן שנתקדם?) ומאפשרת העברת דיווחים שוטפים בלחיצת כפתור.

בעזרת השימוש במערכת תוכלו לשמור את המסמכים שלכם בצורה נוחה ומסודרת, ואת החומר תוכלו להעביר לרואה החשבון שלכם מבלי להדפיס ולבזבז זמן או ומבלי אולי אפילו לפחד שחלק מהחומר ילך לאיבוד.

 

יתרונות ניהול הוצאות חכם

התוכנה לניהול הוצאות (והכנסות) בעסק, תוכל לעזור לכם לדעת לאן הכסף יצא ומתי, מהן ההוצאות השוטפות, איפה כדאי להצטמצם, האם צפי ההכנסות שלי הוא נכון בכלל?

כל פיסת מידע אודות הכנסות והוצאות יתועדו מיד במערכת ויאפשרו לכם לבצע מעקב שוטף ולגלות מה לשמר ומה לשפר. ניהול פיננסי נכון יביא לכם תמונה פיננסית רחבה, שתשאיר לכם זמן להתמקד בתחום המומחיות שלכם בעסק.

מערכת PAYPER תעזור לכם לאמוד את הנתונים שלכם בכל זמן נתון ולא מדובר בטרנד חולף, אלא בבסיס יציב שכל בעל עסק חייב לעצמו. כל עסק שואף להיות מעורב כמה שיותר בכל תחום ותחום תחת ניהולו, בעיקר בתחום הפיננסי. החשש לאבד כסף או להפסיד, חזק לפעמים מהרצון להרוויח. עסקים רבים אשר אימצו את השיטה של ניהול הוצאות דיגיטלי יכולים להעיד שזה שינה להם את אופן ניהול העסק לטובה באופן משמעותי.

מודל הניהול הזה מתאים לכל עסק, גדול או קטן כאחד. במיוחד לעסקים שחלק גדול מההוצאות שלהם הוא עבור מוצרים פיזיים. היתרון הבולט עבור אותם עסקים הוא שההוצאות העסקיות מתועדת במערכת שכוללת גם הכנסות וגם את הניהול השוטף, ככה שכל המידע שתצטרכו נמצא זמין ובמקום אחד .

 

ניהול הוצאות דיגיטלי


PAYPER  - פשוט לשלוט בכסף שלכם

המערכת של פייפר תעזור לכם לתכנן את ההוצאות מול ההכנסות, לדעת על מה עוד אפשר להוציא ואיפה אולי צריך ואפשר להוריד את הרגל מהגז, איך להגיע לאיזון כלכלי ואולי גם להרוויח יותר. התוכנה לניהול הוצאות והכנסות בפרט ולניהול עסק בכלל, תאפשר לכם לרכז את כל המידע במקום אחד.

הכניסה למערכת מהירה ומאובטחת, תוכלו לקבל שליטה גם על תזרים המזומנים שלכם, לרכז הכל בטבלאות אם אתם מאוהבי האקסל ובעיקר להשיג לעצמכם שקט נפשי וסדר בארגון שלכם, והכל בלחיצת כפתור.

הגיע הזמן שתדעו לאן הכסף שלכם הולך, זה המפתח והבסיס להתנהלות חכמה של כל העסק, והבטחת השרידות שלו לאורך זמן!

זכרו שמודל ניהול דיגיטלי מתאים לכל בעלי העסקים, וישאיר לכם זמן להתמקד במה שאתם באמת טובים בו. יכולת עצמאית לניהול כלכלי נכון היא נקודת תורפה של בעלי עסקים רבים ואלו שיודעים איך להעניק לה חוזק – הם אלו שמגיעים רחוק.

הצטרפו לעולם הדיגיטלי של פייפר, ותובילו את עצמכם קדימה.