מערכת ERP

הכל אודות מערכת ERP

 

Enterprise Resource Planning System

מערכת לתכנון משאבי ארגון, באנגלית Enterprise Resource Planning System, (ERP) היא מערכת מידע, המשמשת לעיבוד נתונים מנהלי ומאגדת את כל צרכי ושלבי עיבוד הנתונים של ארגון מסוים.

מדובר במערכת אינטגרטיבית, המאפשרת שיתוף מידע רלוונטי לכל הגורמים ותהליכים בארגון, ובפרט מאפשר למנהלים תגובה מהירה על בסיס תמונת מצב מקיפה והכי חשוב – בזמן אמת.

מערכת הERP מלאה בפונקציות ומודולים שמתאימים למחלקות השונות בארגון; כמו משאבי אנוש, כספים, שיווק, לוגיסטיקה ועוד.

לדוגמא, אם נדבר על מחלקת השיווק – המודול יהיה ניהול קשרי הלקוחות ומערכות תיעוד שונות

וכן הלאה.

אם נדבר על מחלקת לוגיסטיקה – המודול יהיה ניהול שרשרת האספה (רכש, ייצוא, הפצה)

 

למה מערכת ERP טובה לארגון שלכם?

הטמעת מערכת ERP זולה יותר מאשר פיתוח מערכות ייחודיות עבור המחלקות השונות.

היא תספק לכם סביבת עבודה מקצועית, המאפשרת לארגון לדבר בשפה אחידה.

המערכת מאפשרת גם לאסוף מידע רחב מאוד על הארגון, מה שמאפשר ניתוח ומדידה של הפעולות השונות לצורך שיפור ושימור התנהלות, התנהגויות, ביצועים וכו'.

היא גמישה וניתנת להגדרה פרטנית עבור צרכי הארגון! (הגדרות רמות סיווג וביטחון, הגדרת תהליכי אישור, גישה מסמכים לפי תפקיד).

 

בואו נצלול פנימה...

היכולות של מערכת ERP איכות ושיפור ביצועים בכל אספקטי החברה

ü      ניהול כספים – היישום מאפשר שליטה בכל התנועות הכספים בארגון: תנועות, קליטה של חשבוניות וקבלות, ניהול לקוחות וספקים, חשבונות בנק, מאזנים ובקרה תקציבית.

ü      ניהול מכירות ושירות – היישום כולל ניהול ומעקב אחר לידים, ניהול תקשורת עם הלקוח, תיעוד הזמנות ותעודות משלוח, ממשקים למסופונים ולאנשי מכירות!

היישום גם מרכז את כלל קריאות השירות של החברה על פי כרטיסי לקוח וחוזי שירות.

מודל זה מאפשר לנהל תקשורת יעילה עם הלקוח, להפיק עבורו הצעות מחיר ברמה אישית ולשפר את ביצועי המכירה ואיכות השירות!

ü      ניהול רכש – ריכז כלל פעילות הרכש הארגונית: מסמכים להפקת דרישות רכש, כתיבת הצעות מחיר, ביצוע תשלומים לספקים, קליטות מלאי והחזרות. היישום מאפשר קבלת תמונת מצב רוחבית על הזמנות קיימות.

ü      ניהול מלאי – בזמן אמת! היישום מרכז את כלל פעילות המלאי בארגון: קליטת והוצאת פריטים מהמחסנים, עדכון פריטים, ברקודים, מחירונים, ספירות מלאי, הנחות וכו'.

ü      ניהול ייצור – היישום מרכז את כל הפעולות הדרושות עבור ניהול ייצור שוטף בארגון, כמו הקמת עצי מוצר,  מסמכים לניהול הייצור, הוראות ייצור וכו'.

 

איך אלו יבואו ידי ביטוי בשגרה?

1.      ניהול שוטף – המערכת מפיקה דוחות ניהוליים זמינים בכל עת, מה שיביא לשליטה על התנהלות הארגון ונתונים חיוניים לקבלת החלטות.

הדוחות כוללים תדפיסי הנה"ח, תזרימים, מכירות, רווחיות, מלאי, רכש ועוד.

2.      סדר בתהליכי עבודה – עבודה עם המערכת מאפשר תהליכי עבודה מובנים, ברורים ומוכתבים על פי צרכי הארגון. התוצאה: הפחתת טעויות אנוש ויישור קו בין כל העובדים בנוגע לשיטות העבודה המקובלות על הארגון.

3.      פונקציונליות - המערכת מאפשר למשתמשים האמה אישית, הגדרת חוקים, יבוא ויצוא נתונים וזמינות, בכל שעה בכל מקום!

4.      רווחיות – שיפור תהליכי עבודה באופן ישיר מוביל להתייעלות. מערכת עדכון המלאי זמינה יותר, אמינה יותר. באופן אוטומטי יחול שיפור ברמת האספקה ללקוחות .

5.      ניהול קשרי לקוחות – עם שיפור בביצועי האספקה ותוך שימוש במערכת עבור ניהול קשרי הלקוחות – תעלה שביעות הרצון מצד הלקוח!

6.      בקרה אוטומטית ודוחות – המערכת מאפשרת בקרה אוטומטית על התהליכים בארגון באמצעות דוחות שונים, המונפקים על ידי חוקים מובנים במערכת ושמוגדרים ומותאמים לצרכי הארגון.

 

שימו לב שמערכת CRM היא אינה מערכת ERP

CRM היא פתרון אחד לארגון עבור ניהול לקוחות, והיא ממלאה פונקציה זו בלבד!

בעוד שמערכת הERP מספקת פתרון לכל מחלקות הארגון!

 

 

 

איך תוודאו כארגון שמהערכת מוטמעת כראוי?

תחילה חשוב להבין שהטמעת היישום מחייבת הסבה של כל מערכות הארגון.

לאחר מכן התמקדו ב5 הנקודות הבאות:

1.      נתחו במדויק את צרכי הארגון והגדירו תהליכים עסקיים

2.      בצעו טיוב של מסד הנתונים

3.      הגדירו יעדי הצלחה מדידים, אותם תרצו לבחון

4.      שתפו את המשתמשים בתהליכי היישום

5.      תאמו ציפיות עם המשתמשים בנוגע לשימוש בתוכנה והפקת לקחים משותפם

 

בואו ננפץ מיתוס.

מערכות ERP מתאימות גם לחברות קטנות ובינוניות! כן!

סדר וארגון הכרחי בכל חברה.

תפקידה של המערכת היא להטמיע שיטת עבודה מבוססת על נהלים מסודרים ומוגדרים, כדי לאפשר פיקוח ובקרה.

כיום, במודל של המערכת כתוכנת שירות, העלויות עבור השימוש בה נמוכות משמעותית.

לא מדובר רק בקדמה וחדשנות טכנולוגית, אלא תפיסה שלמה של התנהלות ארגונית. ברגע שהארגון מסוגל לעשות אופטימיזציה לעצמו, ליעדים ולמטרות שהגדיר, הוא יתייעל.

ייעול הוא הבסיס להצלחה. ייעול = הגדלת ההכנסות!

 


בואו להתייעל עם מערכת הERP של PAYPER

·         מערכת סופר ידידותית למשתמש

·      מאפשרת מבט את הארגון כמקשה אחת, כך שכל המידע נמצא במקום אחד

·      הדוחות הניהוליים שיונפקו במערכת יעזרו לכם לקבל החלטות יעילות בזמן אמת

·      תוכלו לגשת למידע הארגוני שלכם באופן מאובטח ומוצפן מכל מקום בעולם ומכל מכשיר

·      הפתרונות מותאמים לצרכי הארגון

·      הגיבוי מתבצע מדי יום אוטומטית! אין צורך באחזקת צוות תמיכה

·      הפעולות הופכות אוטומטיות, מפחיתים בנייר, ומנהלים הכל (!) באופן מקוון

 

אנחנו יודעים שבתור בעלי עסקים חשוב לכם להיות שותפים לעשייה. חשוב לכם להמשיך ולקבל כלים שיובילו אתכם הכי רחוק שרק אפשר. חשובה לכם השקיפות, חשוב לכם להתייעל! לזוז, להגדיל רווחים, להבין.

למערכת הERP שלנו יש את כל מה שאתם צריכים ולנו יש את הכלים לספק לכם את הפלטפורמה הזו, שהיא הטובה ביותר עבורכם!

 

תנו לנו להוביל אתכם לסדר והצלחה

חברת פייפר הוקמה על ידי אנשי טכנולוגיה, מנהלי כספים ורואי חשבון אשר ראו לנכון להקים מערך שישפר את שיטת העברת המידע של עסקים וחברות למנהלי החשבון. היתרון הכי גדול שלנו הוא שאנחנו מכירים את ההתנהלות השוטפת הזו שאתם חווים מבפנים, ולכן יודעים מה הצרכים של בעלי העסקים וגם של נותני השירות בתחום החשבונאי.

תוכלו להתנסות במערכת שלנו בחינם למשך 14 ימים ולגלות עולם חדש שבו הטכנולוגיה היא זו שעושה בשבילכם את העבודה. ניתן להתאים חבילה שעונה על הצרכים המדויקים שלך!

עם פייפר משנים את כללי המשחק ונהנים מניהול מסמכים חשבונאיים בקלות, נוחות ומהירות. הקדמה כבר כאן וחשוב לנו להוביל אתכם הלאה. בואו לקבל יחס אישי עם תוצאות מיידיות!

משאירים פרטים כאן ונציג מטעמנו יצור עמך קשר בהקדם