מערכת לניהול עסק למתכנתים

מתכנת? ברוך הבא לפייפר

הדור הבא כבר כאן, ואנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו לחווית ניהול עסק כמו שלא הכרת!

בין אם אתם מנהלים עסק קטן ומתחיל ובין אם משרד גדול שרץ כבר שנים, לפייפר יש הכלים שאתם צריכים בכדי להפוך את הניהול שלכם ליעיל, מהיר, מאורגן, חסכוני ומותאם אישית במיוחד בשבילכם.

עם השימוש במערכת שלנו, תוכל לקבל תמונה מקיפה על כל הנעשה בעסק שתאפשר לך, כעצמאי בישראל, לנהל את כל היבטיו בצורה האפקטיבית ביותר!

המערכת שלננו היא מערכת מידע לכל דבר ועניין, שפועלת על מנת לעבד נתונים כמקשה אחת. מדובר בתוכנת ERP מתקדמת אשר מחולקת למודולים, כלומר לתתי מערכות, שמיישמות פונקציות אחרות. במילים פשוטות, המערכת מסוגלת להטמיע בעסק שלכם שיטת עבודה מסודרת ומבוססת נהלים מוגדרים לצורך פיקוח ובקרה.

עם פייפר תוכל לצלוח אתגרים עסקיים בלחיצת כפתור ולהפוך את עולם הניהול שלך לנעים יותר וקשה פחות, על ידי השימוש בטכנולוגיות מידע מתקדמות שיעזרו לך לעשות סדר בבלאגן: להנפיק חשבוניות, לסרוק מסמכים, ליהנות מניהול גמיש ואפילו בשלט רחוק. פייפר תמיין עבורך בטבלה את כל הנתונים שאי פעם תצטרך על פי תאריך, סיווג הכנסה או הוצאה, צורת תקבול ועוד. באמצעות המיון הקפדני, אתה תוכל סוף סוף לגלות את כל מה שחמק מעיניך עד היום ולדעת מה המצב בעסק שלך, בכל זמן נתון.

 

מערכת לניהול עסק עבור מתכנתים

ניהול עסק זה לא דבר פשוט. איסוף מסמכים, ניהול מחלקות, התנהלות חשבונאית, שימור לקוחות, שיפור שירות, הגדלת מכירות, הגדלת רווחים, שמירה על מאזן חיובי ועוד ועוד... אלו רק חלק מהדברים שכל בעל עסק מתמודד איתם.

פייפר קמה כדי לסייע לבעלי עסקים לצלוח אתגרים ולתת מענה ופתרונות לקשיים שקיימים בבסיסו של כל עסק.

פייפר גם מספקת פלטפורמה מקצועית לעבודה משותפת, כך שתוכלו לנהל פרויקטים, לחלק משימות, לאתר תקלות בזמן אמת, והכל תחת כובע אחד.

בין אם אתה מתכנת מתחיל ובין אם בעל וותק במקצוע, כדי שתוכל להתמקד בעבודתך המקצועית כמתכנת, ולייעל את הזמן שלך לטובת פיתוח העסק והתמקדות בפרויקטים השונים שאתה מבצע, התאמנו בדיוק מירבי את הפונקציות הנדרשות לניהול העסק שלך! >>

-       חישוב תשלומים על בסיס סוגי לקוחות/פרויקטים

-       מגוון עצום של כלי ניהול שונים כמו הפקת חשבוניות (מס/זיכוי/עסקה ועוד), קבלות, הצעות מחיר, הזמנות, חיובים אוטומטיים, דוחות סליקה ועוד רבים וטובים.

-       פונקציות לניהול לקוחות, ניהול מלאי ורכש, ניהול הוצאות, הנהלת חשבונות

-       ניהול עובדים, קבלני משנה וסוכנים כולל דוחות עבודה ותשלומים

-       חתימות דיגיטליות

-       תגיות לקטלוג הפרויקטים של החברה

-       אופציה למידע שיתופי על מנת ליצור שקיפות עם המשתתפים בפרויקט

-       ועוד

 

המערכת לניהול עסק של פייפר למתכנתים תעזור לכם למזער סיכונים, להגדיל הצלחות, לשמר לקוחות, לעמוד בלוחות זמנים וגם לנהל את המערך הלוגיסטי של העסק שלכם! המערכת הינה מבוססת ענן, כלומר לא תלויה בבסיסי נתונים כאלה ואחרים, ויכולה ללוות אתכם לכל מקום ובכל זמן. זה אומר שכל המידע שעובר במערכת, ובין כל החלקות אם קיימות, מגובה אוטומטית וזמין עבורכם תמיד.

מדובר בכלי ניהול מקצועי, קריטי ומדויק. המערכת מעדכנת עצמה כל הזמן בהתאם לדרישות רשויות המס, החוקים וההגבלות בישראל, ומאפשרת לקחת אתכם צעד אחד קדימה לעולם דיגיטלי וירוק יותר. עם השימוש בפונקציות השונות של הפלטפורמה לניהול עסק של פייפר, אתם תוכלו להחליף בקלות את הנייר המאובק שהיה זרוק לכם על השולן במשך שנים, במסמכים דיגיטליים נוחים וברורים. גם ההחלטות שלכם יהפכו ממושכלות יותר, ויתבססו על סמך נתונים שהמערכת תמשוך עבורכם.

התוכנה לניהול עסק של פייפר תאפשר לך

1.    לנהל בקרה מדויקת על הנעשה העסק

2.    לשפר את המיתוג שלך ובכך את הנראות

3.    לנהל את כל שירותי בית העסק בקלות ובנוחות

4.    לחסוך זמן יקר וכסף רב

 

שלא כמו פתרונות ישנים ויקרים, בגלל שמערכת ניהול העסק המדוברת הינה מבוססת ענן , היא לא דורשת מכם הוצאה גדולה או התעסקות. למעשה, גם ההטמעה שלה וגם השימוש בה קלים ופשוטים, ובאמצעותה תוכלו אף לחסוך הרבה זמן וכסף ולנהל באפקטיביות יתרה כל פרויקט שתנהלו. גם טעויות האנוש עתידות להצטמצם, וגם הצורך שלכם בכוח אדם גדול.

 

פתרון אמיתי לניהול העסק

את כל האתגרים שלך – פלטפורמת ניהול העסק כבר תדע לפתור. מערכת הERP והCRM מכירה את הבעיות שאתם חווים מקרוב.

כל הפונקציות שקיימות במערכת כולן נועדו לעזור לכם לשפר את ההתנהלות העסקית בצורה גורפת לכלל החלקות וההיבטים של החברה שלכם: החל בשליחת תזכורות והודעות מותאמות אישית ללקוחות ו/או קולגות ועד לחיבור נוח לחנות הeCommerce שלכם. גם את שירות הלקוחות ומערך המכירות תוכלו לנהל ישירות דרך המערכת ואת כל הדוחות שהנפקתם תוכלו לקבל בצורה מרוכזת בסוף החודש בצורה אוטומטית.

עם השימוש במערכת הביצועים בעסק עשויים להשתפר משמעותית ואתם תוכלו לנצל 100% מהפוטנציאל העסקי שלכם, באמצעות שינוי קטן בעסק אבל כל כך משמעותי לבסיס שלו.

לדוגמא, על ידי יצירת בסיס לקוחות נאמן בזכות שיפור השירות שלכם, אתם תוכלו להגדיל את קהל הצרכנים שלכם, עם שיפור תהליכי הרכש והקנייה תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם, עם קבלת תמונה רחבה, מקיפה ומדויקת על העסק שלכם באמצעות ניתוח נתונים ודוחות, תוכלו לעזור לעובדים שלכם לקבל החלטות מושכלות ומבוססות דאטה.

התוכנה לניהול עסק עבור מתכנתים היא בהחלט הדרך הבטוחה להצלחת פרויקטים והגדלת תהליכי חשיבה, מינוף עסקי ושיפור ביצועים.

 

ניהול עסק עבור מתכנתים

כבעלי מקצוע בתחום התכנות, ועל מנת שתוכלו לספק ללקוחות שלכם, פרטים או עסקיים, את השירות הטוב ביותר, כדאי שתרשו לעצמכם להוריד דאגה מהראש ושתאפשרו לטכנולוגיה לעשות את העבודה הבירוקרטית והסיזיפית בשבילכם.

אנחנו בפייפר נשמח לסייע לכם לבצע את תהליך ניהול העסק שלכם על הצד הטוב ביותר! הפלטפורמה שלנו וההתנהלות החשבונאית הירוקה מאושרת על ידי רשות המיסים ועומדת בכל התקנים והחוקים של רשות המס בישראל, מה שאומר, למשל, שכל חשבונית שתנפיקו ותישמר בענן, עונה על החוק במדינה לשמירת מסמכים במשך 7 שנים.

את כל הדוחות, הטבות מס, דיווחים חודשים/שנתיים, תזכורות לתשלומים, שליחת חומרים והתנהלויות נוספות אל מול הרשויות – המערכת תבצע עבורכם בצורה מותאמת ומדייקת לצרכי המשרד שלכם.

עם השימוש בפייפר אתם תיהנו מ

·      ניהול העסק שלכם בצורה מקיפה ושליטה על כל מחלקות החברה

·      הנהלת חשבונות מלאה וניהול ספרים בהתאם לסוג העוסק שלכם

·      טיוב כל הנתונים בטבלאות לצורך הגשה דוחות חודשיים/שנתיים

·      ייצוא דוחות בקלות ובנוחות, כולל טבלאות אקסל לחישוב מאזנים

·      נגישות לממשקים חיצוניים

·      פתרון אקולוגי וידידותי לסביבה

·      סוף לבירוקרטיה!

·      בקרה ומעקב בזמן אמת!

·      דיווחים שוטפים מתוך המערכת לגופים השונים

·      ועוד


מתכנת מערכת ניהול עסק

 

פייפר כאן כדי לעזור לך לצמוח.

אנחנו מזמינים אותך לנהל את העסק שלך בצורה מקצועית, נוחה, מדויקת, מוקפדת, מותאמת אישית ומסודרת מאי פעם.

רוצה להתנסות 14 יום ראשונים בחינם?

לחץ כאן להשארת פרטים >>