מערכת לניהול עסק

מערכת לניהול עסק,

אין לנו ספק שבתור בעלי מקצוע ונותני שירות, אתם עושים את עבודתכם על הצד הטוב ביותר, ודואגים ללקוחות שלכם על מנת שיהיו מרוצים, אך האם אתם גם דואגים לעצמכם, לעסק שלכם מתחזקים אותו כמו שצריך דואגים שיהיה מסודר שתזכו לכל ההטבות המגיעות לכם על פי החוק ?

אנחנו בפייפר נדאג שכל ההוצאות של העסק שלכן יירשמו בזמן אמת, ההכנסות יופקו בצורה דיגיטאלית ואוטומטית ע"י מבחר חיבורי API לכל אתרי הסחר הקיימים בעולם.

אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך הקמת עסק חדש, הינו בחירת מערכת המידע שתשמש את העסק, מערכת פייפר יכולה לנהל את כל ההיבט הפיננסי והכלכלי של העסק שלכם.

מערכת פייפר משמשת כתוכנת הנהלת חשבונות ומערכת לשמירה לניהול מסמכים לקוחות וספקים הכוללת מודולים לניהול מלאי, תשלומים לספקים.

האם אתם מוכנים לקחת את העסק שלכם אל השלב הבא, עכשיו ניתן להשתמש בכלים שעד היום היו שמורים לעסקים גדולים ומונגשים בצורה ידידותית וחסכונית עבורכם.