מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות

מגדילים את אחוז המכירות בעסק

בקרה, פיקוח ומעקב בתוך החברה ומחוצה לה, הם 3 מהלכים הכרחיים בניהול עסק.

בעבר היה צורך בהקצאת משאבים כספיים גדולים מאוד על מנת להצטייד במערכות שיעשו את העבודה בשבילנו, אבל ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית שהעולם חווה בשנים האחרונות משנה לחלוטין את המצב.

כיום, תוכנה לניהול מכירות היא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים ההכרחי של בעל עסק.

מעבר לארגון ולסדר שזה מאפשר להשתית בחברה, ניהול אנשי מכירות בצורה אפקטיבית מספק תוצאות שעתידן הקרוב הוא להחזיר את ההשקעה ואף להגדיל אותה.

 

ממשק מתקדם, יעיל ונוח לשימוש

מערכת ניהול המכירות שלנו מספקת מגוון רחב של פעולות הנוגעות לתהליך המכירה – החל מניהול לקוחות, ניהול תהליך המכירה עצמה, מחירונים ואף הפקת דוחות מכירה.

ניהול תהליך המכירה עצמה מתבצע באמצעות מגוון מסמכי מכירות ודוחות שקיימים במערכת, כאשר כל אחד מהם נוגע לשלב נפרד של תהליך מכירה. המערכת דוברת את "שפת הארגון" מכאן שניתן לבצע התאמה אישית בהגדרות המסמכים, כך שיענו על דרישות הארגון ויספקו תמונה רחבה ומלאה של פעילות המכירות בעסק.

בין המסמכים שניתן להפיק דרך המודול: הצעות מחיר, הזמנות, תעודות משלוח, החזרות, חשבוניות מס, זיכויים, מקדימות וקבלות.

המערכת לניהול מכירות של פייפר היא מערכת ידידותית למשתמש והיא מתממשקת לשאר המערכות, כך שניתן יהיה לרכז את כל הפעילות במקום אחד!

הממשק הוא חדשני, אך אינו מצריך ידע מוקדם עבור השימוש בו. תוך הדרכה קצרה תוכלו לדעת איך להשתמש בכל המודולים הקיימים במערכת ואיך תוכלו לנצל אותם בדרך הטובה ביותר עבורכם, עבור העסק שלכם ועבור הלקוחות שלכם.

בבניית המערכת שמנו דגש על מהירות עיבוד הנתונים כך שתוכלו לנהל את מערך המכירות שלכם בצורה היעילה ביותר.



 

משפרים את מערך המכירות

כל הכלים הדרושים לעבודה ולניהול צוות מערך המכירות!

מערכת ניהול המכירות מאפשרת לבעלי העסקים ניהול נכון של עובדים, שיוביל אותם להגדלת מכירות בצורה קלה ופשוטה על ידי:

·         ניהול מאגר הזדמנויות – טיפול נוח ויעיל בהזמנות מהמשרד או מהשטח בזמן אמת

·         ניהול מערך סוכנים – ניהול מכירות הסוכנים, יעדים ועמלות בלחיצת כפתור

·         ניהול מאגר לקוחות – ניהול מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של החברה, תוך ניהול מסודר של מסמכי הלקוח. טיפוח יחסים עם לקוחות וספקים

·         ניהול פעילויות שוטפות – ניתן לנהל ולתעד כל פעילות המתייחסת למגעים עם לקוח או ספק, כמו פגישה טלפונית או פרונטאלית, דיווחים ועוד.

·         מערכות קופה וגבייה – ניהול אובליגו, ניהול סיכונים, דוחות גבייה, מכתבים אוטומטיים לגבייה, ניהול כרטיסי האשראי בעסק, מעקב אחר שיקים ומזומן.

·         הפקת מסמכים ודוחות – במערכת קיימות עשרות סוגי חשבונות לפי צורך. ניתן להפיק מגוון מסמכי מכירה ללקוח ודוחות לניהול מכירות, כולל צפי תזרימי וחישוב רווחי.

·         התנהלות נוחה מול רו"ח – אפשרות לשליחת קבצים להנהלת חשבונות או לרואה חשבון חיצוני.

·         עבודה בענן – אפשרות עבודה מכל מקום ובכל זמן נתון

 

יתרונות מערכת ניהול מכירות

אם עד עכשיו לא השתכנעתם שאתם חייבים את המערכת הזו בעסק שלכם, ריכזנו עבורכם את 5 היתרונות הבולטים ביותר שלה

1.       ניהול וניצול הזדמנויות

עם השימוש במערכת החכמה לניהול מכירות ניתן לרכז את כל המידע על לקוחות החברה בלחיצה אחת, ע"פ הרשאות מתאימות. כך בקלות וביעילות מבצעים עדכוני סטטוס ומעקב אחר הזדמנויות עסקיות.

מנהל המכירות יכול לעקוב אחר כל הלידים הנכנסים ולראות בכל רגע נתון ובזמן אמת את מצב ההזדמנויות שלו.

2.       חיבור למערכת ERP קיימת בארגון

 את מערכת ניהול המכירות מחברים בקלות לתוכנת הERP שקיימת בארגון.

המערכת תציג כל מידע רלוונטי שהוא עבור מערך המכירות, ע"פ הרשאות מתאימות שהוגדרו.

מערכות הניהול כוללות גם אפשרות של הכנסת מידע ישירות למערכת הERP בצורה מאובטחת.

3.       נגישות

באמצעות כל מכשיר חכם שהוא (סמארטפון, טאבלט, מחשב נייד או נייד), ניתן להתחבר לנתוני הארגון בכל מקום ובכל זמן. נתוני הארגון גם הם יעודכנו אונליין.

המערכת תהיה נגישה לכלל עובדי הארגון על פי רמות הרשאה שונות.

4.       יכולת מעקב ובקרה

אנשי המכירות והמנהלים בארגון יכולים לעקוב בקלות אחר סטטוס הזדמנויות, צפי מכירות, מדדי יעדים מול ביצועים, לנתח דוחות ולתזמן התראות והנחיות עבור שאר העובדים בחברה.

5.       התאמה על פי צרכים

המערכת דוברת את שפת הארגון שלכם, על פי תהליכי עבודה ואופי הארגון – על פי הגדרתכם. מה שיוביל לשפה אחידה בין כלל העובדים במערך וכן בין שאר העובדים בעסק באופן כללי.

שפה אחידה משמעותה הבנת הצרכים והעברת המידע באופן ברור ומוחלט יותר.

משפרים תהליכי עבודה

עבור עסקים רבים, תוכנה לניהול מכירות היא למעשה הכלי המרכזי דרכו ניתן למדוד ולנתח את ביצועי החברה. בעלי העסק בעצם ממקסימים את ההזדמנויות העסקיות שלהם כחלק משגרת היום יום.

שימוש במערכת לניהול מכירות הוא יצירת תהליך אפקטיבי ומסודר המורכב מקליטת לידים, שהם הלקוחות הפוטנציאלים בחברה, בין אם מדובר במכירה פרונטלית וביו אן במכירה טלפונים. גם מכירה שנעשתה באפיקי השיווק האינטרנטיים השונים נהנים מקליטה במערכת וכל אלו עוברים ישירות לטיפול אצל גורמי המכירה הרלוונטיים.

המערכת מרכזת את כל המידע תחת ממשק חכם המאפשר

1.       לקצר את זמן התגובה של העסק אל מול הלקוח

2.       לשקלל ולהמיר את הנתונים שמתקבלים לידי מדדים סטטיסטיים

3.       קבלת תמונת מצב עדכנית אודות ביצועי הצוות

4.       קבלת תמונת מצב אודות מכירות ותזרים הכנסות

5.       קבלת לידם ממוקדים ורלוונטיים במהירות

מכים בברזל בעודו הוא חם -  תגובה מהירה ללידים שהתקבלו היא מרכיב חשוב בשמירה על רלוונטיות הליד. בעזרת התוכנה לניהול מכירות ניתן לשתף מידע ביו חברי הצוות כדי לייעל את זמן הטיפול ולשמור מידע שנקלט על הלקוח, כדי שלאחר מכן ניתן יהי לשלוף את המידע לשיפור השירות, העמקת הקשר וזיהוי צרכי הלקוח.

קשר עסקי עם לקוחות = שימור קהל נאמן ורחב = הגדל הכנסות!

 



למי מתאימה תוכנת ניהול?

להצליח לנהל ביעילות את אנשי המכירות בפרט ואת מערך המכירות בכלל, תוך היכרות עם נתוני החברה הוא המצב האידיאלי עבור כל סוגי החברות.

התוכנה לניהול מכירות אינה מיועדת רק לנותני שירותים, אלא גם לבעלי עסק המציעים שירותי סחר.

כיום השימוש בתוכנות ניהול הפכו לכלי עזר הכרחי וחיוני בכל בית עסק! התוכנה מוטמעת תוך זמן קצר מאוד ואינה דורשת מאמץ מיוחד מצד החברה ו/או הלקוחות.

אם אתם רוצים לשפר את מערך המכירות שלכם, לנהל את אנשי המכירות בצורה אפקטיבית ולהחזיר את ההשקעה with no time – זה בשבילכם.

אנחנו מזמינים אתכם מהלי מכירות, מנהלים בכירים, בעלי עסקים ופרילנסרים, להגדיל את אחוז המכירות בעסק שלכם!

מנהלי מכירות – בואו לזהות מגמות וביצועים בזמן אמת כדי לספק מענה ישיר וניהול צוותי יעיל! תוכלו לבצע שירות ומכירה בקלות תוך שימוש ביומן משימות, לתעד סטאטוס לידים ולהנפיק דוחות מכל מקום ובכל זמן.

מנהלים בכירים/ בעלי עסקים – בואו לקבל מבט רוחבי על כל המתנהל בעסק שלכם. מדרו מידע או הרחיבו גישות, נהלו דשבורד מנהלים מתקדם וקבלו נתונים אודות כלל המחלקות בארגון!

פרילנסרים – יעלו את העסק שלכם גם אם מבוסס על צוות עובדים מצומצם. סדר וארגון מגדילים מכירות עבור כל אחד ואחת מכם!

 

מתקדמים עם PAYPER לעולם טכנולוגי שיביא לעסק שלכם הרבה יותר

מערכת פייפר מציעה תוכנה לניהול העסק בכלל וניהול מערך המכירות בפרט.

אם אתם מוכנים לקחת את העסק שלכם שלב אחד קדימה ולהשתמש בכלים הכי יעילים בשוק שיובילו אתכם לתוצאות מידיות – הצטרפו אלינו!