הטמעת מערכת ERP בארגון

הכל, תחת קורת גג אחת

אם תשאלו אותנו, לבחור את התוכנה שתלווה את העסק שלכם לאורך כל חייו זה כמו לבחור כלה. או חתן.

תוכנה לניהול עסק יכולה וככל הנראה גם אכן תשפיע בצורה משמעותית ומהותית על כל החלטה או פרויקט שתעשו.

ERP היא תוכנה לתכנון משאבי ארגון, שמטפלת בכל צרכי העסק. זו מעין מערכת מידע שמשמשת לעיבוד נתונים כמקשה אחת. כלומר היא מאחדת את כלל המידע של הארגון מכלל המחלקות השונות למערכת אחת, באופן המאפשר שימוש במידע משותף.

תוכנות ERP שונות מחולקות למודולים, כלומר לתתי מערכות שמיישמות פונקציות אחרות. למשל מודול לשרשרת האספקה, מודול לניהול המלאי, לניהול מכירות ,קשרי לקוחות, מסופונים, ניהול קופה והפקדות ועוד.


מערכת ERP לניהול עסק

 

הטמעת המערכת

היתרון הראשון של המערכת, שגם קיבל פסקה משל עצמו, הוא שהטמעת ERP לרוב זולה יותר מאפשר פיתוח מערכות ייחודיות לכל מחלקה בארגון.

למה? כי המערכת בנויה על ממשק אחיד שיאפשר לכם גם לקבל מידע רוחבי ומלא על הארגון ביחידה אחת ויעזור לכם לנתח נתונים לשימור ולשיפור.

שימו לב שההטמעה מחייבת הסבה של כל מערכות הארגון.

תהליך ההטמעה מתחיל באיפיון המערכת, שזהו השלב החשוב ביותר בתהליך. בשלב זה אנחנו בעצם מלמדים את המערכת איך החברה פועלת כיום, מהן הדרישות שלנו, מהם הצרכים ועוד.

לאחר מכן עוברים לשלב הפיתוח, במהלכו מדייקים את המאפיינים של העסק כדי להגיע לאפיון מקסימלי שתואם את ההגדרות והנהלים של החברה.

השלב הבא הוא הקמת תשתיות ועיצוב. בשלב זה בעצם ממלאים נתונים במערכת הERP וכאן אתם נכנסים לתמונה. כבעלי עסק תידרשו להכניס נתונים למערכת ולערוך אותם כפי שתרצו שילוו אתכם. עבודת נמלים קצרה שאחרי זה תשתלם לכם ובגדול.

בשלב זה יוגדרו גם הרשאות, תצורות מסמכים, עיצוב המסמכים וכד'.

אחרי שאלו הוגדרו, אפשר להתחיל לעבוד.

יתרון השפה המשותפת

עם מעבר כלל הארגון לממשק אחד, אתם והעובדים שלכם מרוויחים שפה משותפת שנוצרת בעסק ועתידה לייעל את תהליכי העבודה בין המחלקות השונות. סביבת העבודה שלכם תהפוך מקצועית יותר ונוחה יותר.

יתרון הגישה למידע

מערכת ERP שהוטמעה כראוי ומאפשרת מבט אמיתי ומשקף על הארגון כמקשה אחת, יעשה לכם סדר בניהול המידע של העסק. מדיי יום מתבצע גיבוי במערכת הענן ואתם תוכלו לקבל את המידע שאתם זקוקים לו, על כל הארגון, מכל מקום בעולם ומתי שרק תרצו.

יתרון איכות ושיפור ביצועים

למערכות ERP יכולות לשפר משמעותית איכות ביצועים:

החל מניהול שירות ומכירות, דרך ניהול רכש ומלאי, ניהול ייצור ועד ניהול חשבונות וכספים.

היישום מאפשר שליטה בכל התנועות בארגון, מרכז קריאות שירות, מאפשר הנפקת חשבוניות ותעודות משלוח, מאפשר תקשורת יעילה על הלקוחות שלכם ומתעד ה כ ל.

 

השקעה במערכת  ERP

בחירת מערכת ERP היא החלטה תפעולית קריטית לארגון. המערכת הנבחרת היא זו שתשפיע על הפעילות העסקית בחברה וכדי שתשפיע בצורה חיובית חשוב לבחור את האחת הנכונה עבורכם.

רצוי שהתוכנה שאתם בוחרים תהיה מוכרת ואמינה כך שתדעו שהיא כאן כדי לאפשר לארגון שלכם צמיחה עסקית. לרוב לא מדובר בהשקעה גבוהה מדיי, אבל גם אם מצאתם את עצמכם משלמים עבור המערכת סכום גבוה מהתקציב  שלכם, הROI (החזר השקעה) כנראה ישתלם. זאת מאחר והטמעה של כל המודולים המותאמים לצרכי החברה, מאפשרים שיפור מהיר ומתמשך של כל התהליכים העסקיים.

מערכת ERP לעסק קטן ובינוני אמורה לעזור באופן מושלם בכל תהליכי העסק, הטמעת מערכת ERP מוכרת וגדולה לעיתים דורשת השקעת משאבים וכוח אדם על מנת לתפעל את המערכת בפייפר לא נדרשת הטמעה ארוכה והמערכת ידידותית וקלה מאוד להטמעה ותפעול.

תהליך ההטמעה של המערכות ERP שונות לרבות פריוריטי, SAP וכו' מתאימות לארגוני ענק והטמעה שלהן בעסק קטן יכולה להקשות באופן מכריע על ניהול העסק באופן שיגרום לעסק להפסיק ולהשתמש ביתרונות הגלומים בפתרון מסוג זה ולבצע אך ורק תהליכי חובה לצורך העניין להפיק רק חשבוניות ולא להשתמש בכל תהליך ניהול המלאי.



 

אז איך נדע אם המערכת שבחרנו טובה לנו?

קיימים מספר קריטריונים עיקריים לבחירת מערכת ERP.

תחילה שאלו את עצמכם מה אתם באמת צריכים. לאחר מכן תשאלו את עצמכם:

-       איזה בסיס נתונים אנחנו צריכים?

-       האם המערכת מתממשקת למערכות חיצוניות?

-       האם קיים גיבוי ענן?

-       אילו מחוללי דוחות קיימים במערכת אם בכלל?

-       האם שירות הלקוחות מקושר לשאר המערכת?

-       מה התקציב שלנו ומה החזר ההשקעה?

-       האם המערכת ניתנת להתאמה אישית?

תכנון, הערכה ובדיקה של כל הפרמטרים הנ"ל יעזור לכם לצפות בעיות ולמצא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 

פתרון אמיתי לעסק שלך

את כל האתגרים שלך אנחנו כבר יודעים איך לפתור.

מערכת הERP של פייפר פועלת בזמן אמת ומתאימה את עצמה לכל מהמורה בדרך. היא תעזור לכם למזער סיכונים, להגדיל הצלחות, לשמר לקוחות, לעמוד בלוחות זמנים ולנהל את כל המערך הלוגיסטי של העסק שלכם.

המערכת מתאימה לשימוש עבור עסקים קטנים, בינוניים וגם חברות וארגונים גדולים.

תפקידה העיקרי של המערכת שלנו היא להטמיע שיטת עבודה מסודרת ומבוססת נהלים מוגדרים לצורך פיקוח ובקרה.

מדובר בקדמה וחדשנות טכנולוגית, התמקצעות ושינוי כל התפיסה של ההתנהלות הארגונית בעסק שלכם.

למערכת הERP שלנו יש את כל התשובות שאתם צריכים:

PAYPER היא מערכת לניהול עסק מבוססת ענן!!! כלומר היא לא תלויה בפלטפורמה או בבסיסי נתונים. זה אומר גם שכל המידע שעובר במערכת, בין כל המחלקות, מגובה אוטומטית וזמין לכם מכל מקום ובכל זמן.

המערכת מתממשקת למערכות חיצוניות כמו לקטלוג הדיגיטלי שלכם באתר האישי! את שירות הלקוחות ומערך המכירות תוכלו לנהל ישירות דרכה בצורה הנוחה ביותר ודוחות בסוף החודש היא תנפיק לכם בצורה אוטומטית.

 


היתרון הכי גדול שלנו בפייפר הוא שאנחנו מכירים את הבעיות שאתם חווים מקרוב, וכל הפתרונות המוצעים נוצרו מתוך כאב שהכרנו. החברה שלנו הוקמה על ידי אנשי טכנולוגיה ומנהלי כספים שהרגישו צורך עז לשפר את שיטת העברת המידע  בעסק. אנחנו באמת יודעים מה הצרכים של כל אחד ואת מכם ואנחנו כאן כדי להקל עליכם את העבודה השוטפת כדי שתוכלו להתרכז במה שבאמת חשוב.

בואו לשנות איתנו את כללי המשחק וליהנות מניהול עסק בקלות, נוחות ומהירות.

תוכלו להתנסות במערכת שלנו בחינם למשך 14 ימים ולגלות עולם חדש שבו הטכנולוגיה היא זו שעושה בשבילכם את העבודה.

מטמיעים עידן חדש עם PAYPER

להצטרפות לחצו כאן