צעד סבבה לוואסטאפ, צעד גדול בשבילכם

 

אז מה נשמע?

איתנו מעולה, מקווים שגם אצלכם.

היום אנחנו כאן כי רצינו להזכיר לכם על 4 פיצ'רים של בפייפר, שוואלה, יכולים לעשות לכם חיים הרבה יותר קלים.

אז בלי יותר מדיי הקדמה – בואו נתחיל:

 

בראשונה בחרנו לדבר על הוראות קבע

ממש כמו בבנק (רק באיזי), אתם יכולים לקבל את אישור הלקוח לחייב אותו באופן קבוע, בתדירות המוסכמת ובסכום קבוע, וכך לצמצם את ההתעסקות הפיננסית לפחות מול הלקוחות שאתם גם ככה עושים איתם את אותה הפעולה בכל חודש מחדש.

בנוסף, הרי אנחנו לא אנשים של יתרון אחד בסיטואציה, אז שתדעו שהחשבונית גם היא תישלח באופן אוטומטי ואתם תוכלו לעקוב באדיקות אחר החיובים (אם בא לכם) כדי לדעת בדיוק מה קורה ומתי, רק בלי לעשות את זה שוב. ושוב. ושוב....

 

הפיצ'ר השני חשוב לא פחות (אי אפשר לבחור בין אמא לאבא) הוא תזכורות, התראות ושאר ירקות

אחד הדברים הכי מתישים בניהול עסק זה לזכור. כאילו הראש שלנו כעצמאיים לא עובד מספיק שעות, גם מצפים מאיתנו שנעקוב מי חייב מה, מתי, למה וכמה.

בקיצור חשבנו וחשבנו ואמרנו איך נקל על עצמנו, ואז החלטנו שאנחנו צריכים מישהו שיזכיר לנו דברים חשובים כמו להוריד בכמות קפה או שללקוח עדיין יש חשבוניות פתוחות. את החלק של להוריד בכמות קפה פתרנו עם פתק על הקיר במשרד, אבל חשבוניות פתוחות? קטן עלינו.

חשבוניות שטרם שולמו או לדוגמא תשלומים שהתקבלו והם שונים ממה שהמערכת מכירה, על אלו היא תספר לכם בזמן אמת כדי שתוכלו לסמן וי על עוד משימה ולא לדחות ובסוף – לשכוח.

 

מתי נתממשק? עוד היום!

בעלי חנויות אי קומרס, שתדעו שבשבילכם גם השמיים הם לא הגבול.

בכמה שלבים פשוטים מאוד, אתם יכולים לבחור את התוסף שחסר לכם ולחבר אותו דרך המערכת של פייפר ישירות לחנות שלכם כדי להרוויח חווית ניהול אוטומטית והכי מתקדמת שאפשר.

החל ממערכת פריוריטי הלא היא תוכנת הERP המוכרת והאהובה שדיברנו עליה לא מעט, והיא תאפשר לכם לייצא נתונים חשבונאיים לקובץ אקסל שגם ניתן לשלוח ללקוחות/ספקים/שותפים וכו'

ועד לתמיכה בחנות עם מחשוב הענן המתקדם שלנו כדי שתוכלו לעבוד מכל מקום ובכל זמן (כי אנחנו גם ככה לא עוצרים) או פשוט כדי לדעת שיש לכם את האופציה ולהיות בטוחם שכל המידע מאובטח ושמור תמיד.

 

עכשיו מה נשמע? שאלנו מקודם ולא עניתם.

בקיצור, וואטסאפ. חייבים לספר לכם עליו.

העברת הודעות דרך המה נשמע, מרגיש לנו טריוויאלי אה?

אבל (תופים) איזה כיף לדעת שמהיום ניתן להעביר הוצאות על ידי שליחת תמונה למספר של פייפר והמערכת היא זו שתנתב את המסמך לחשבונית במערכת של פייפר!!! פתרון מושלם שעומד להקל עליכם בטירוף בהעברת מסמכים ולהוריד מכם עוד משימה.

אם אתם רוצים את המספר וחייבים לשלוח חשבונית מהרגע להרגע, תרשמו

03-9797732

אם זה מהיר לכם מדיי בואו נכיר קודם. לחצו כאן, השאירו פרטים ונספר לכם על עוד עשרות הפיצ'רים שיש לנו בפייפר. לא רצינו לדבר רק על עצמנו אבל אין לנו ברירה.

אז קצת על מי אנחנו ומאיפה נפלנו עליכם?

נעים מאוד, פייפר. מערכת לעיבוד ושמירה של מסמכים חשבונאיים, המאפשרת ללקוח גישה בזמן אמת לכל מסמכי הנהלת החשבונות, דוחות רווח והספד, כרטסת מפורטת, תשלומים הצפויים לרשויות המס ועוד.

לפני כמה שנים טובות החלטנו שזה הזמן להתקדם למערכת הנהלת חשבונות חדשנית שתהווה גם מערכת לניהול עסק על כל היבטיו. דרך המערכת, בעלי עסקים ורואי חשבון , תוכלו לבצע את כל הפעולות הנדרשות לכם כדי למקסם רווחים ולהיות הכי יעילים שאפשר.

פייפר תאפשר לכם לנהל את הספרים באופן אישי, מהיר וקל תוך מתן דגש על ממשק סופר נוח כדי שאתם תוכלו להתעסק בתכלס.

הפיצ'רים שדיברנו עליהם הם רק נגיעה קטנה מתוך עולם שלם של אפשרויות. אם תבחרו לבוא, מבטיחים שתדעו הכל. כל פיצ'ר ורעיון שהתוכנה תבריק – אתם תהיו הראשונים ליהנות מהם. חוויית ניהול העסק שלכם תעבור כזה מהפך שלא תבינו איך הסתדרתם קודם לכן.

הטכנולוגיה הכי מתקדמת כבר אצלנו בפייפר יחד עם כל הכלים שיעזרו לכם להשיג את המטרות העסקיות שלכם, מכאן נשאר לכם רק ללחוץ, ולהכיר כל פיצ'ר שיש לנו להציע.

איתכם לאורך כל הדרך