5 דברים שעצמאי חייב לעשות!

 

קמתם בבוקר יום ראשון, התחלתם עוד שבוע שגרתי.

חשבוניות, הזמנות, ספקים... וכל מה שהעסק חייב.

השאלה הגדולה היא - אם אתם מוצאים זמן גם למה שאתם צריכים?

יש שיקראו לזה מותרויות, אנחנו קוראים לזה "הדברים שכל עצמאי חייב לעצמו אחרת הוא בכלל לא עצמאי".

נסביר לכם למה:

כשאתם שכירים, למרות הקושי וכל ה"למה לא", בסופו של יום יש מי שעל פי חוק – דואג לכם. ימי מחלה, ימי חופשה, ארוחות עם חברים, עבודת צוות.

כשיצאתם לעצמאות הכרזתם לעצמכם שמאותו רגע אתם דואגים לעצמכם.

אז תדאגו!

 

ניהול עסק עצמאי



בין ימי העבודה העמוסים, באנו להזכיר לכם שאתם צריכים להבטיח לעצמכם בכל חודש מחדש (לפחות) 5 דברים:

 

1.    קחו ימי בריאות – בימים שלכם כשכירים הכרתם אותם כימי מחלה. אבל זמן לגוף לא חייב לבוא ממחלה או ממצוקה. פעם ב, גם ממקום חיובי וטוב, הגוף שלכם ואתם צריכים זמן.

השקיעו בימי מנוחה יזומים ותצמצמו ימי מחלה.

וכשאתם חולים באמת, אין דבר כזה "אני חולה רק קצת". אם תנוחו בזמן, תוכלו לחזור לעבוד הרבה יותר מהר.

2.    זכרו שאתם משרד נייד – פעם בשבוע קבעו עם חבר עצמאי גם כן, צאו לבית קפה, תעבדו לבד אבל ביחד.

צרו לעצמכם סביבת עבודה שהיא לא קיר ומחשב, תאכלו ביחד צהריים, אם התחומים שלכם חופפים – שקלו שיתוף פעולה. לעבוד ביחד זה כיף וחשוב! תכניסו את זה ללוז.

3.    תלמדו עוד – ועוד ועוד.

לא משנה כמה תארים או תעודות יש לכם, תמיד יש עוד משהו חדש שכדאי לדעת.

אתם יכולים לבחור משהו שקשור לעסק או משהו שקשור לפיתוח אישי.

זה יכול להיות תחביב חדש שאתם רוצים לפתח, תחביב ישן שאתם מתגעגעים אליו, או קורס מקצועי שילמד אתכם תפיסות חדשות בעולם המומחיות שלכם. העיקר שתקדישו לזה זמן קבוע, אחת לשבוע, שלכם עם עצמכם.

4.    שמרו על קשר עם הלקוחות – איזון בין יחסי העבודה שלכם והקשר האישי עם הלקוחות שלכם זה אחד הדברים החשובים בשמירה על יציבות העסק שלכם.

יש דברים שעדיף להשאיר מחוץ לתחום של הרובוטים ועדיין לעשות בעצמנו.

חשוב שתדעו איפה לשים את הקו והגבולות אבל תשקיעו ותזכרו את הפוטנציאל שיש לקשר אישי לתרומה ביחסים המקצועיים שלכם.

5.    קחו יום חופש – בשונה מיום בריאות לא מדובר על יום עבור מנוחה על הספה או יום של חגיגת דקסמול, מדובר ביום של פרידה מוחלטת מהמיילים שלכם, שליחת מענה אוטומטי ויציאה להרפתקה שחשקתם בה. יום כיף עם המשפחה והילדים, עם הכלב או עם האוגר. הניחו ללפטופ ולשאר המשימות שמתרוצצות לכם בראש ותצברו אנרגיות מחדש.

נשמע פשוט אבל תתפלאו, רוב העצמאים לא זוכרים שיש עולם וחיים מחוץ למשרד.

 


רשת ביטחון לעצמאים


רשת ביטחון לעצמאים

כשיוצאים לדרך עצמאית יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון: האם יש לכם את המיומנויות הנדרשות, האם יש בכם את המשמעת הנדרשת והמחויבות לתהליך, האם יש לכם את אורך הרוח והסבלנות לטיפול בבירוקרטיה, איך חיי העצמאי ישתלבו עם שאר התחומים בחייכם, עם המשפחה?, האם יש מי שתומך בכם בתהליך או שאולי אתם מספיק מאמינים בזה כדי ללכת בשביל לבד?

 

אם תשאלו אותנו, כדי לצאת לדרך לא צריך תוכנית עסקית מפוצצת. מספיק שהיא תהיה נכונה, מקצועית ומגובה על ידכם – כשאתם מחויבים לה ב110%.

לקפיצה הזו למים אין רשת ביטחון אם אתם לא תפרסו אחת. המשכורת היציבה הופכת למשתנה ואולי לא וודאית, אתם תצטרכו לרכוש הרבה ידע, לדחוק מעט את הזמן האישי שלכם לפינה, לשלב את צרכי העסק עם חיי היום יום, להתעסק עם הרבה ניירת ואישורים מול גופים שונים ובעיקר – תצטרכו להפוך ולהיות הבוס של עצמכם.

תיזכרו בתקופה שהייתם שכירים – איך רציתם וקיוויתם לבוס הטוב בעולם; זה שמאשר ימי מחלה, חופשות, לוקח את כל הצוות לנופש חברה, מארגן מסיבות, דואג לאווירה ופורס לכם את הרשת הכי הכי בטוחה.

עצמאות זה לא פשוט, אבל זו גם הדרך הכי בטוחה להבטיח לעצמכם רשת יד ראשונה, עם ימי בריאות, עבודה מכל מקום, זמן אישי וזמן עם המשפחה.

תזכרו את 5 הטיפים שלנו, תארזו תיק וצאו לדרך.

קצת מקנאים בכם,

אתם עומדים לזכות בבוס הטוב בעולם :)


בואו >> https://payper.co.il/static/contact_us