הולכים עם הזרם

כדי שהעסק שלכם יוכל לצמוח אתם חייבים לנהל את תזרים המזומנים שלכם בצורה נכונה. שלא תבינו אותי לא נכון, אתם לא צריכים לקחת קורסים ולבזבז מזמנכם היקר כדי להפוך למומחים בתחום. אתם יכולים פשוט להמשיך לקרא את המאמר הזה, וזהו. באמת.

 

אתם שומעים בעיה, אני שומעת פתרון

רבים מבעלי העסקים כבר יודעים שתזרים המזומנים של העסק שלהם הוא גורם קריטי להצלחת העסק. אתם גם וודאי יודעים שזה שהם יודעים את זה, לא בהכרח אומר שהם חותרים לביצוע נכון.

בואו נבין איך מנהלים תזרים מזומנים. וכשאני אומרת "ניהול תזרים מזומנים" אני מתכוונת בעצם לניהול הפער בין הכסף אותו העסק אמור לקבל מהלקוחות שלו, לבין הכסף שאותו אמור לשלם לספקים השונים. כלומר תפקידו השוטף של התזרים הוא לשקף בפועל את התנועה של הכסף אל העסק והחוצה ממנו. באמצעות הכסף הזה, העסק אמור להתנהל בצורה שוטפת ולהימנע ממשברים פיננסיים.

 עסקה יכולה להיות מאוד רווחית ואנחנו יכולים לחשוק בה מאוד, אבל אם נקלענו למצב שאין לנו איך לשלם עליה, אנחנו לא נוכל להוציא אותה לפועל. ואנחנו מאוד לא רוצים להיקלע לקשיים בגלל ניהולי לקוי של תזרים המזומנים שלנו. אז מה כן נוכל לעשות?

 



ניהול תזרים מזומנים – כללי ברזל להתפקד

1.    תתחילו בלבצע הערכה של צפי ההכנסות שלכם לטווח הקצר ולטווח הארוך מפעילויות קבועות בעסק. שימו לב שאתם לוקחים בחשבון כל שינוי שיכול לקראת כמו שינוי במחירים בענף, תחרות בשוק ועוד.

2.    עכשיו כדאי להעריך את ההוצאות שלכם, הקבועות והמשתנות (תשלום כמו שכירות ייחשב הוצאה קבועה והוצאות כמו הזמנת מלאי ייחשב הוצאה משתנה). את שני סוגי ההוצאות נפרוס לפי מועדי התשלום הצפויים (לדוגמא שכירות אני משלמת כל 1 לחודש אז אני אוכל לדעת מתי יוצא הכסף וכמה. זה יעזור לי להבין מה יישאר אחרי שהכסף שצריך להיכנס ייכנס).

3.    בצעו בכל יום/אחת לשבוע תחזית של תזרים המזומנים שלכם בהתאם למצב הנוכחי בחשבונות הבנק שלכם. ועם זאת שימו לב לא לנהל את תזרים המזומנים שלכם על פי תדפיסי הבנק. זכרו שתדפיסי הבנק לא מכילים את כל ההוצאות שלכם, ואתם חייבים לכלול כל הוצאה והכנה בעסק כדי לקבל תמונה מדויקת.

4.    שימו לב לפירעון ההלוואות שלכם. חשוב לשים לב שאנחנו כוללים מועדי פירעונות בדו"ח התזרים הזה אנחנו מכינים.

5.    קבצו את כל המידע שאספת לקובץ אקסל מסודר! אל תוותרו על תשתית שתעשה לכם סדר, גם אם זה לקוח זמן ואנרגיות. סדר בהתחלה = סדר לאורך כל הדרך.

 

לכתוב תחזיות? בואו נדבר תכלס.

אין לנו זמן לעשות את זה. כל יום כל היום להתעסק רק בתזרים המזומנים שלנו? זה קצת מבלבל כי התשובה אמורה להיות כן. הרי זה לב ליבו של כל עסק מצליח ומרוויח. אבל אם נתעסק בזה כל היום, מתי יהיה לנו זמן לנהל את העסק שלנו? יש כאן קונפליקט שאהיה שמחה לפתור לכם; תנאי תשלום, מועדי פירעונות, הסכמי תשלום עם לקוחות, תחזית מכירות. וואו, כאב ראש אחד גדול. והרגע הזה עכשיו, זה אחד הרגעים האלה שאנחנו נודה לאלוהי הטכנולוגיה על כך שניתן לעזור לנו להפוך כל עבודת נמלים להרבה פחות מתישה.

 

תחזית תזרים מזומנים


תוכנת PAYPER, התוכנה לניהול עסק ולניהול תזרים מזומנים, היא הדרך הבטוחה והנוחה ביותר להצלחת העסק שלך. אתם לא צריכים להרגיש חנוקים או לחיות עם התחושה שאין לכם איך לשלם לספק הזה וההוא. תעברו לניהול אוטומטי!

עם תוכנה ידידותית כמו שלנו אתם תוכלו להבין מה מצב התזרים שלכם בכל מקום ובכל זמן! והכל על פי תנועות מכרטיסי האשראי שלכם, מהחשבונות, מהפיקדונות. כולל נתונים שהכנסתם למערכת כמו מועדי פירעון הלוואות, תשלומים קבועים ועוד.

הפלטפורמה שלנו תבנה עבורכם את הדוח ותציג לכם בכל זמן שתרצו את צפי ההכנסות וההוצאות שלכם. אתם תוכלו לראות כל תנועה כלכלית בעסק שלכם ולהיות קצת פחות מופתעים בסוף החודש.

משתמשי פייפר ייהנו גם מהתראות אם יבחרו. הערות והארות, תזכורות ונתונים בזמן אמת כדי שתוכלו לטפל בכל מה שצריך ברגע הנכון.

ואיזה כיף שהמערכת הזאת כל כך ידידותית ומאובטחת! כל המידע שלכם מגובה בענן ושמור. את ההרשאות אתם תחלקו לבעלי התפקידים בחברה ורק אתם תחליטו מי נחשף למה ומתי.

נעזור לכם לחשוב צעד אחד קדימה ולשמור על תזרים מזומנים חיובי! התוכנה שלנו תהיה עם היד על הדופק בשבילכם ותעזור לכם להיות עירניים למתרחש. תוכלו אפילו לבצע סימולציות על בסיס נתוני תזרימים שונים וככה תקבלו תמונה ברורה יותר לכדאיות או אי כדאיות של עסקאות עתידיות.

חשוב שתהיה לכם שליטה מלאה על ניהול תזרים המזומנים כדי שהעסק שלכם יהיה גם רווחי וגם בעל כסף נזיל!


מי אנחנו ולמה אנחנו?

מאחורי המערכת המדהימה הזו, עומד מיזם מדהים בפני עצמו, כזה שחרט על דגלו לחולל מהפיכה בתחום ניהול החשבונות עבור בעלי עסקים בפרט ובתחום ניהול העסק בכלל. מדובר במערכת מתקדמת שמשתלבת בינה מלאכותית, עיבוד תמונה ושמירה על מסמכים חשבונאיים, המאפשרת ללקוח, לך,  גישה בזמן אמת לכל המסמכים שתוכלו לחשוב עליהם: החל מדוחות של הנהלת חשבונות ועד כרטסת מפורטת.

הנה כמה מיתרונות השימוש במערכת על קצה המזלג:

-       שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר

-       ניהול הוצאות והכנסות בקליק

-       חיסכון בזמן וכסף!

-       פתרון אקולוגי - לא חבל על כל הנייר?!

-       התממשקות עם אתרי סחר אונליין

-       מידע זמין במל מקום, 24/7

-       סוכן שטח שעובד בשבילכם

-       מנהל חשבונות צמוד

-       אורח חיים איכותי שישאיר לכם כל כך הרבה אנרגיה להתעסק במה שאתם אוהבים!


תזרים מזומנים באקסל


:) Yeah, It's a match 


ואם זה לא מספיק, מה עוד נוכל להגיד? טוב האמת, יש לנו עוד הרבה מה. כל כך הרבה יתרונות, כנראה אנחנו שווים בדיקה.

בואו, תנסו אותנו. 14 יום בחינם. ותבינו איפה כל הקסם קורה...

לחצו והצטרפו לדור הבא של ניהול עסקים בארץ ובעולם!

PAYPER ניהול חשבונות