לוקחים שליטה על העסק שלכם

ניהול תזרים מזומנים

ניהול חכם ונכון של העסק מחייב מעקב שוטף (!) של הכנסות מול הוצאות, ניהול יעיל, שמירה על קשרי לקוחות, פיקות על העובדים וכו'. ניהול העסק לוקח זמן רב ומשאבים רבים, המשימה לרוב מייאשת ומורכבת, והיזם במקום להתמקד בנושאי הליבה של העסק שהקים, טרוד בענייני הניהול.

האידיאל הוא ניצול מיטבי של כוח האדם בעסק, מזעור טעויות אנוש, שיפור השירות, יצירת בידול מהמתחרים, ניצול הזדמנויות עסקיות, לצמצם עלויות ולהגדיל רווחים.

ניהול העסק לא צריך להיות כל כך מסורבל ומייאש! באמצעות תוכנה לניהול עסק והנהלת חשבונות תוכלו לנהל בנוחות ויעילות את העסק שלכם ולהיות בשליטה מלאה מול הפרמטרים הפיננסיים והאדמיניסטרטיביים כמו תזרימי המזומנים בעסק, הזמנות, מלאי ועוד.

 

תזרים מזומנים בעסק

ניהול חשבונות בלחיצת כפתור

עסק קם ונופל על היכולת שלו להפחית הוצאות ולהגדיל הכנסות. עם זאת, אם המשימה הייתה כזו קלה לא היינו מנהלים את השיחה הזאת...

כיום זה כמעט בלתי אפשרי לנהל את פעילות העסק ולצמצם בצורה כל כך דרמטית את ההוצאות במקביל להגדלת ההכנסות. ולכן הפתרון היעיל ביותר הוא ניהול מאזן חיובי שבו ההכנסות תמיד! יותר גדולות מההוצאות.

ברוב המקרים, בעקבות חוסר סדר בעסק וחוסר זמן הוצאות רבות נשכחות בדרך ולא מגיעות כלל אל רואה החשבון או מנהל החשבונות של העסק. התוצאה: רואה החשבון יציג בפנינו דוח רווח והפסד שלא משקף את המציאות היות ולא הצגנו בפניו ולא הגשנו לו את כל המסמכים.

הגיע הזמן לעשות קצת סדר לא?


מתקדמים לתוכנה לניהול חשבונות!

1.     ✔ מייעלים את תהליך הגבייה

ניתן יהיה לעקוב אחר הלקוחות וסכומי החיוב שלהם

2.     ✔ חיים את 2021

עוזבים את הקלסרים הכבדים והניירת הרבה ועוברים לתוכנת להנהלת חשבונות באינטרנט שמתנהלת על גבי פלטפורמת ענן. חוסכים עלויות רבות ומפיקים חשבוניות וקבלות בקלות.

3.     ✔ מביאים ערך מוסף

תוכנת הנהלת חשבונות בענן מיועדת לקהלי יעד רבים, בין אם מדובר בעסק קטן או בינוני, עוסק פטור או עוסק מורשה, הממשק יעיל ובעל ערך מוסף עבור כל אלו. התוכנה תקל על עומס העבודה ותחסוך הון על הוצאות מיותרות וכן תמנע טעויות אנוש.

4.     ✔ משפרים ביצועים

שימוש בתוכנה לניהול חשבונות תחסוך כסף רב ומאמצים בתהליכי הדפסה ותיוקים ומהיום תוכלו לגבות את כל החשבוניות בלחיצת כפתור אחת.

הממשק פשוט וקל לתפעול ומאפשר לעסק לממש את כל הפוטנציאל העסקי שלו.

5.    ✔ נהנים מנוחות, איכות וחיסכון כלכלי

עלות שימוש בתוכנה לניהול חשבונות נגישה לכל ומאפשרת לעסק לחסוך כסף רב . ניתן להשתמש בה מכל מקום ובכל זמן, היא לא מצריכה תשתית מיוחדת והכל מגובה בענן כך שלא תצטרכו לדאוג מתיוקי ניירת וכו'. התוכנה מקצועית, אמינה וסופר אפקטיבית.


ניהול תזרים מזומנים בעסק

 

עוקבים אחר רווחיות העסק

כל עסק מוקם כדי להרוויח. אבל כדי להרוויח, ואף להעלות את רמות הרווחיות, מומלץ להיעזר בטכנולוגיות שיעשו את העבודה בשבילכם.

באמצעות כלי הניהול המצוין ומחולל הדוחות של התוכנה, תוכלו להפיק דוחות רווח שונים בהתאמה לצרכי העסק, לשלוט בכל רגע ובזמן אמת אחר רווחיות העסק, לשפר ביצועים ולהגדיל רווחים.

כך למשל תוכלו לראות מה הרכישות הכי רווחיות, אילו מוצרים, אילו סוגי לקוחות, ותדעו לקבל החלטות ניהוליות מושכלות!

תוכלו לעקוב אחר הוצאות והכנסות בעסק ולדעת לאן מנותב הכסף שאתם משקיעים.

את הניירת כבר לא תצטרכו להעביר למנהל החשבונות או לרואה החשבון שלכם... הכל מגובה בענן! ובלחיצת כפתור תוכלו לעדכן כל הוצאה ו/או הכנסה מבלי לחשוש שפספסתם הוצאה כזו או אחרת. זכרו, אם תשכחו לתעד את ההוצאות שלכם יהיה יותר קשה להגיע למאזן רווח-הפסד כדאי!

היום כבר לא מדובר בכלי מומלץ, אלא בכללי עבודה הכרחי לניהול עסק מצליח!

 

(5) סיבות עיקריות לשימוש בתוכנה


1. מסתכלים קדימה

באמצעות שימוש בתוכנה לניהול חשבונות תוכלו להפיק תחזית לטווח הארוך וגם לתכנן הוצאות צפויות של העסק. ידיעה מראש על הוצאות צפויות מסייעת בניהול תקין של העסק.

2. מנהלים מכל מקום

בין אם אתם מרבים לעבוד בשטח, יוצאים לפגישות ובין אם אתם יושבים במשרד – התוכנה לניהול חשבונות שלנו מבוססת ענן ולכן תאשר לכם להתחבר מכל מקום ובכל זמן! כדי שתוכלו להיות מעודכנים מתי שרק תרצו

3. עבודה במקביל לרו"ח שלכם

אחת הבעיות הגדולות שבעלי עסקים נתקלים בהן קשורה בקושי בשיתוף המידע. כלומר אם מנהל החשבונות או רואה החשבון לא מעודכנים בשוטף במה שקורה בעסק, קשה יותר להתמיד בהעברה של החשבוניות או להעביר את המידע על המצב הפיננסי מנקודת מבטכם. והעבודה הופכת קשה ומסורבלת.

שימוש בתוכנה מוביל לשקיפות מלאה בין הצדדים וגם בין שותפים (מספר משתמשים על אותה תוכנה מבלי צורך לשלוח קבצים) ומונע טעויות אנוש.

4. מתעדכנים בזמן אמת

התוכנה היא בעצם עובד נוסף - שלא נח לרגע. היא מתעדכנת סביב השעון כדי לתת לכם את התרחישים והנתונים הכי מדויקים.

התוכנה מושכת את המידע מכל המקורות הרלוונטיים, החל מחשבון הבנק ועד כרטיסי האשראי של העסק ומאפשרת ליצור סימולציה של הנתונים ולארגן את ההוצאות.

5.     5. איתור דפוסי פעולה כלכליים

השימוש בתוכנה לניהול חשבונות מביאה תשובות לשאלות רבות כמו מה מנע את צמיחת העסק או מה עזר לו להמריא, מתי ההוצאות ירדו, מתי ההכנסות עלו... התוכנה מציגה מגמות ודפוסי פעולה לאורך זמן מאחר ומעבדת נתונים בצורה שוטפת ומאפשרת התבוננות מעמיקה בנתונים.

התוכנה נעזרת בכלי ניתוח מתקדמים ובטכנולוגיה חדישה שתעזור לכם להיות מוכנים לשינויים.


ניהול תזרים מזומנים


בחרו פייפר

מלבד היותה תוכנה להנהלת חשבונות, פייפר היא תוכנה לניהול כל העסק בענן!

זה אומר שכמו שהתוכנה לניהול חשבונות תעזור לכם באספקט הפיננסי של העסק, קיימים עוד מודלים רבים, לכל מחלקה בארגון שלכם, כדי שכל חלק בניהול שלכם יהפוך ליעיל יותר;

משאבי אנוש, שירות לקוחות, ניהול מלאי ורכש, לוגיסטיקה, מכירות ועוד.

המידע מאבטח ומגובה בענן מדי יום בצורה אוטומטית והתוכנה פועלת מכל מחשב/מכשיר ומכל מקום! כלל המודולים מתממשקים זה עם זה ושפת הארגון הופכת אחידה כמו גם צורת הניהול והשיח בין המחלקות.

התוכנה עוברת שיפור מתמיד כדי לספק לכם את הכלים הכי מתקדמים שיש.

המערכת שלנו היא מיזם טכנולוגי שחרט על דגלו לחולל מהפיכה בתחום הנהלת החשבונות בפרט ובתחום ניהול העסק בכלל.

המערכת של פייפר מתקדמת טכנולוגית ומשלב בינה מלאכותית, עיבוד תמונה ושמירה של מסמכים חשבונאיים, המאפשר ללקוח גישה במן אמת לכל מסמכי הנהלת החשבונות, דוחות רווח והפסד, כרטסת מפורטת, תשלומים צפויים למע"מ, מס הכנסה ועוד.

זה הסוף לתיוקים ולקלסרים, לא עוד ריצות לרואה החשבון בסוף החודש, מהיום משתמשים בממשק אחד קל ויעיל!

-        שולטים בהנהלת החשבונות של העסק

-        מזינים כל הוצאות ישירות לתוכנה

-        כל המידע נשמר בענן מאובטח

-        מפיקים מסמכים בחתימה דיגיטלית מאובטחת

-        שולחים אוטומטית כל מסמך לכל ממשק שתגדירו

-        מגוון הדוחות זמינים לכם בכל רגע נתון

-        הממשק מחובר למערכות השונות של רשויות המס והדיווחים נעשים מתוך התוכנה


מתחברים ומוציאים את הניירת מהעסק. הצטרפו לדור הבא של הנהלת החשבונות. לחצו כאן >>

וקבלו 14 יום ניסיון בחינם, כדי שתדעו שבחרתם את הטוב ביותר עבורכם