קטלוג מוצרים דיגיטלי

אמצעי הפרסום החדש שלכם

רוצים לחשוף את הלקוחות שלכם למגוון השירותים הקיים בעסק? מעולה!

הגיע הזמן שתייצרו בקלות ובפשטות קטלוג מוצרים דיגיטלי עבור העסק!

הקמת קטלוג מוצרים מהווה הזדמנות מצוינת להגדלת המכירות והצמיחה הארגונית.

 

קטלוג דיגיטלי לעסק

הסוכן שעובד בשבילכם 24/7

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מנסים לבצע מכירה אבל לא הייתה לכם דרך נוחה להציג את המוצרים? עם קטלוג המוצרים הדיגיטלי של פייפר תוכלו לקחת איתכם את כל המוצרים של העסק לכל מקום ובכל זמן נתון!

מה תרוויחו משימוש בקטלוג?

1.     ארגון וסדר תצוגת מוצרים ברורה ומדויקת. ניתן יהיה לצפות בקטלוג ולהציגו בצורה קלה ונעימה, להוסיף מוצרים לסל הקניות ישירות ממסך הבית, לבדוק עלויות הזמנה מדויקות רגע לפני שליחה. ללא סירבול ובקלי קלות!

2.     חיסכון בזמן שלגמרי שווה חיסכון בכסף! ללא התעסקות מתישה של ניירת או צלצולי טלפון שיסיחו את דעתכם

3.     ביטחון כבר לא מחכים להזמנות בפקס או במייל. מהיום תוכלו להיות רגועים שכל הזמנה שתתקבל תגיע בצורה מסורת עם מספר קטלוגי, ללא חלקים מטושטשים או בקשות לא ברורות. מניעת טעויות בהקלדת שמות מוצרים וכמויות מונעת טעויות אנוש נגררות ומבטיחה את איכות הרכישה.



עדיין מקבלים הזמנות בפקס/במייל?

 

הכלי היעיל לביצוע הזמנות

השימוש בקטלוג הדיגיטלי של פייפר הוא לא שימוש רגיל בעוד אתר סחר.

כל אחד מהספקים מקבל איזור אישי משלו, הלקוחות יראו רק את המוצרים הרלוונטיים. הכל מותאם אישית וחוויית המשתמש היא מאוד גבוהה, מה שמקטין את אחוזי נטישת הסל.

החלוקה מאוד ברורה על פי קטגוריות מוצרים, כאשר לכל מוצר יוצמדו תמונה, מחיר, מספר סידורי ותיאור. ניתן להוסיף כמויות ממסך ראשי ואין צורך לעבור בין מסכים מה שמחזיר אותנו לחוויית משתמש שמובילה לרכישה בקלות וביעילות.

את הקטלוג ניתן לראות בכל סוג של סמארטפון/טאבלט/אייפד. כאן אנחנו פונים אליכם סוכני השטח ומספרים לכם שצורת העבודה שלכם עומדת להשתנות פלאים! השימוש במערכת הופכת עבורכם מיד למסופון ועוזרת לכם לבצע עסקאות בNOTIME

כל המבצעים הקיימים ו/או החדשים יופיעו בקטגוריה הנבחרת, ותוכלו גם להציג מחירי מבצע ליד מבצעים רגילים! 'לפני ואחרי' זו שיטה שתמיד עובדת.

 

סוכן שטח עצמאי

האם אתם צריכים קטלוג דיגיטלי?

אם אתם רוצים

ü    ✔ להפחית את ההתעסקות הטלפונית עם לקוחות

ü    ✔  לחסוך בכוח אדם

ü    ✔ למנוע טעויות אנוש (כמו טעיות הקלדה)

ü    ✔ לחזק את ביטחון הקנייה של הלקוחות

התשובה היא כן!

נהלו במרוכז את כל המוצרים שלכם, תיהנו מהעלאת והורדת מוצר בנוחות וביעילות, החליפו מחירים, נסו פירוטים שונים, חסמו כשנגמר המלאי ועדכנו כשיש מבצעים.

הכל בתוך אפליקציית הקטלוג הדיגיטלי ואתם נהנים מסוכן שטח שעושה בשבילכם את העבודה 24/7!

 

מסופון לניהול מכירות

לשימוש בקטלוג דיגיטלי יש יתרונות רבים. תוכלו להסתכל עליו כמסופון עצמי לניהול המכירות שלכם. הלקוח רואה את המוצרים שאתם בוחרים שיראה, בצורה מרוכזת ומיידית, ולאחר הרכישה הוא יכול לעקוב אחר סטאטוס ההזמנה ועד לקבלת המוצר- כל זאת מבלי להיעזר בכוח אדם שאתם צריכים להעסיק.

בניית קטלוג המוצרים נעשית בצורה פשוטה וקלה, את הקטלוג תוכלו להפיץ באמצעות SMS, מייל לרשימות הדיוור שלכם וללקוחות חדשים, או כחלק מקמפיינים בפלטפורמות השונות ברשת. תוכלו לצפות בעצמכם בסטטיסטיקות ודוחות על הנעשה דרך עמוד הקטלוג, וגם תקבלו דוחות רכישה כולל אפשרות לקבלת התראות על כל רכישה.

הקטלוג זמין לצפייה גם במובייל וגם בדסקטופ כדי שחווית המשתמש לא תיפגע עבור מי שבמשרד ועבור מי שבדרכים.

 

סוכני מכירות זה בשבילכם

תוכנת פייפר פותחה במיוחד עבורכם ככלי מכירות שטח יעיל. כדי שתוכלו למכור חכם יותר ומהר יותר ולהגדיל משמעותית הזמנות עם אפליקציית מכירות שהיא פשוטה וקלה לתפעול. צרו עם בעל העסק קטלוג דיגיטלי מרהיב שישאיר את הלקוחות שלכם ללא מילים. כשהם יראו כמה אתם מסודרים ומאורגנים, כשהם יראו קטלוג אסתטי ומזמין, הם יבינו שהם עובדים עם ארגון שכל פועלו מתבצע באותה הצורה. הם ירגישו ביטחון קנייה גדול וזה מעלה משמעותית את הסיכויים שלכם לבצע עסקה.

מדובר בצורת השיווק המקובלת ביותר כיום. אין כמו מפגש פנים מול פנים להיכרות אישית שתיצור חיבור עמוק בין סוכן השטח לבין הלקוח והעמקת היחסים העסקיים.

בואו נהפוך את עבודת השטח הסיזיפית לעבודת שטח שתטיב עימכם בכל המובנים.

 

הממשק שיעשה לכם סדר בארגון

תוכנת פייפר פותחה בכלים מתקדמים ביותר עם מודולים רבים לכל צורך שקיים בחברה.

היתרון הבולט בשימוש בקטלוג הדיגיטלי של פייפר הוא שתוכלו לבצע התממשקות עם יתר המערכת בארגון שלכם.

מהיום לא תצטרכו להשתמש בכמה תוכנות נפרדות כדי לנהל את המחלקות השונות שלכם. תוכלו להזין את כל הנתונים הנדרשים לתוך המערכת וליהנות מקטלוג מוצרים שעובד בשבילכם ומתממשק באופן ישיר עם שאר המחלקות הרלוונטיות בחברה.

למערכת מודולים שונים שמאפשרים לתת שירותים מורכבים ברמה גבוהה ובכוח אדם מינימלי, החל מתקשורת מול לקוחות ועד קבלת חשבוניות חתומות:

ü     ניהול מוצרים, ניהול הזמנות, דוחות והצגת סטטיסטיקות, התאמה אישית לצרכי העסק, נגישות ועדכונים בזמן אמת

 קטלוג מוצרים דיגיטלי


 - PAYPER נשארים מעודכנים

מערכת פייפר היא מיזם טכנולוגי שנולד כדי לחולל מהפכה בכל הנוגע לניהול עסק.

המיזם הוקם על ידי אנשי טכנולוגיה, מנהלי כספים ורואי חשבון שעברו בעצמם אתגרים כאלה ואחרים והם חרטו על דגלם לחולל מהפכה בתחום ניהול ארגון. PAYPER הוקמה כמערך שלם ומקיף לשיפור שיטות עבודה והעברת מידע בתוך העסק ומחוצה לו. אנחנו כאן כדי עזור לכם לשנות את כללי המשחק.

המערכת שלנו בנויה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר תוך שימת דגש על מענה עבור כל הצרכים שלכם.

תוכלו לקבל מידע אונליין אודות פעילות העסק שלכם, כמות מכירות יומית, לנהל רשימות ולהפיק דוחות, והכל בזמן אמת!

ניהול מדויק וקפדני של כלל המחלקות בארגון הוא חיוני! רק כך תוכלו להגשים את התוכנית העסקית שלכם, לשמר לקוחות ולהגדיל הכנסות.

השתמשו בממשק החכם של פייפר ותתנו למערכת להוריד מכם את הנטל שכרוך במשימות יומיומיות מתישות.

עקבו אחר המתרחש בעסק ונהלו אותו דרך התוכנה כדי שתוכלו להתפנות לדבר שלשמו הקמתם את העסק שלכם!

שפרו יחסים על הלקוחות שלכם ותגדילו את מערך המכירות באמצעות הקטלוג הדיגיטלי שלנו. תנו לטכנולוגיה לעשות את הקסם שלה.

 

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות במערכת שלנו בחינם למשך 14 ימים! הגיע הזמן לשינוי

מתקדמים עם PAYPER