קבוצות רכישה וניהול תקציב

ניהול תקציב משותף לפרויקטים;

איך עושים את זה נכון

תקציב הוא הכלי הניהולי החשוב ביותר בכל הנוגע לפן הכלכלי של העסק שלכם. תפקידו לשמור עליכם, על הכיס שלכם ולתחום גבולות של הוצאות והכנסות בטווח הקצר והארוך. כל חריגה מהתקציב עשויה להוביל את העסק לתזרים מזומנים שלילי ומשם הדרך לבעיות כלכליות קצרה. כדי להימנע מחריגה כזו חשוב לשמור על מסגרת התקציב ולשמר את תזרים המזומנים החיובי.

 

ניהול תקציב קבוצת רכישה

(5) טיפים לניהול תקציב עסקי

1. פריסת התקציב – כשאתם ניגשים בפעם הראשונה לבנות תקציב עליכם להתייחס גם לרבעונים, חודשים ושבועות. כלומר התקציב צריך להיות שנתי ומפורט ככל הניתן כדי שתוכלו לבחון את ההתקדמות הפיננסית שלכם בכל שלב.

2. הערכה ופירוט של רכיבי התקציב – כלומר חשוב שתנסו להעריך מדויק ככל הניתן הכנסות והוצאות, כולל הוצאות בלתי צפויות. לשם כך הקצו תקציב ייעודי שבו תוכלו להשתמש במקרה הצורך.

לבנייה נכונה ונוחה לחצו כאן וקראו על התוכנה לניהול עסק שתעשה לכם סדר ותקל עליכם בכל תהליך הניהול שלכם

3. בנו אסטרטגיה – כדי לדעת במה תרצו להשקיע כדאי שתמפו את כל התוכנית העסקית שלכם וקבלו החלטה על תקציב עבור כל מחלקה/מערך/פרויקט ועוד.

4. השתמשו בתזרים מזומנים – תשאירו לעצמכם כסף נזיל. שימוש במזומן מאפשר הגבלה עצמית גבוהה יותר מאשראי.

5. בצעו מעקב שוטף – בדקו את עצמכם ואת המצב הנתון לפחות אחת לשבוע. וודאו שאתם נצמדים לתקציב ולא מבצעים חריגות. כדי לחסוך זמן רצוי להיעזר בתוכנה לניהול עסק שתתריע לכם במקרה הצורך.

 

להיות בשליטה, ביחד

קבוצות רכישה, בניה, ועדי בתים ועוד עשרות פרויקטים שאפשר לחשוב עליהם ולכתוב אותם. כולם מצריכים ניהול כספים מקצועי, אמין ומנוסה. ניהול התקציב חייב להיעשות בצורה שקופה, מחושבת ומדויקת. כולם צריכים בכל זמן נתון שתהיה להם את הגישה למסמכי ההוצאות כדי שיוכלו לבדוק ולבחון אותם, להסיק מסקנות בנוגע לניהול הפרויקט ולהיות עם יד על הדופק שהכסף אכן מנותב למקומות הנכונים.


קבוצות רכישה – זה בשבילכם

היתרון העצום והמרכזי שלכם כקבוצת רכישה היא שאתם מוזילים עלויות בצורה משמעותית. מעבר לכך אתם נהנים גם מאחריות משותפת בכל אחד משלבי קבלת ההחלטות; אם נדבר על קבוצת רכישה בנדל"ן לדוגמא, אתם ממש יכולים לבחור את השכנים שלכם ואפילו את המפרט של הבית.

לקבוצה בכלל ולנציגות שעומדת בראשה בפרט יש אחריות רבה על הכסף שמתגלגל בתוך הקבוצה, על תשלומים, על מעקב ועל תשומת הלב לעמידה בתקציב.

תארו לכם שהייתם מגלים כלי פיננסי שיכול לעזור לכם לפתור את כל בעיות הניהול של הפרויקט שלכם. כלי כזה שיהווה עבורכם ממש 'חטיבת ניהול כספים' רק הרבה יותר מדויקת ונוחה.

אז תרשו לנו לספר לכם שלפייפר יש את הפיתרון המושלם בשבילכם.

התוכנה לניהול פיננסי שתנהל לכם ולשאר קבוצת הרכישה את כל הפעילות הפיננסית השוטפת, תעדכן במצב הוצאות עדכני ותחשוף את הפרטים שכולם רוצים לדעת, עם אפשרות מידור במידת הצורך!

 

כדי לנהל את הכסף שלכם בצורה מחושבת ומדויקת, יצרנו את המודל הפיננסי המושלם שיעזור לכם:

1.    לבצע פריסה תקציבית שתלווה אתכם אל מול הביצועים בפרויקט

2.    להעריך ולפרט את רכיבי התקציב שלכם אל מול תזרים המזומנים ואל מול הבנק מולו את מתמודדים

3.    לבנות אסטרטגיה פיננסית נכונה עם בקרת תשלומים חודשית!

4.    לנהל את החשבון המרכזי של הקבוצה, לרכז גבייה במועדים הנדרשים ולשתף בקלות את שאר חברי הקבוצה במצב הפיננסי בכל עת.

5.    להפיק דוח מצב לכלל חברי הקבוצה כדי שידעו בדיוק לאן הכסף המרוכז נותב.


 קבוצת רכישה ליווי פיננסי


קשיים ופתרונות קבוצות רכישה

מארגני קבוצות רכישה מתמודדים עם אתגרים רבים. אבל מי שצולח אותם – מרוויח ובגדול.

היערכות פיננסית נכונה היא עמוד תווך בפרויקטים מסוג זה. במיוחד כשמדובר ביזמות נדל"ן חשוב להבין איך לא לנפח תקציבים ואיך לשמור על פרויקט מתוקצב ועל הכסף של המשתתפים.

כל פרויקט מביא איתו את הקשיים הפיננסים שלו וPAYPER כאן כדי לעזור לכם לעשות סדר.

כדי לעבוד בתוך תקציב אתם חייבים ניהול מסודר ויעיל;

תחילה פרסתם את התקציב, הערכתם אותו ופירטתם אותו לגורמים, בניתם אסטרטגיה ולמדתם להשתמש בתזרים המזומנים שלכם.

איך לאגד הכל במקום אחד ולעקוב? באמצעות התכונה לניהול פיננסי.

כדי לשמור על יעילותה ורווחיותה של קבוצת הרכישה על כל המעורבים זה להיות רגועים. הם כולם צריכים לדעת שהכל מתוכנן וקורה כראוי וכמצופה.

על ההתנהלות הפיננסית להיות ללא רבב. היא צריכה להיות בטוחה, בריאה, אחראית ושקולה. היא צריכה לתת שקט נפשי למשתתפים, כדי שיוכלו להעביר את התהלי בצורה נעימה ומעניינת. חברי קבוצת הרכישה צריכים להיות מסוגלים להמשיך בחייהם בעוד יודעים שהכסף שלהם בטוח, לא מתפזר והולך למטרתם הנעלה.

באמצעות השימוש בPAYPER יוכלו חברי הקבוצה לבצע בקרה כלכלית מבלי להפריע להתנהלות השוטפת, בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם!

PAYPER היא הדרך שלנו להוריד לכם מתח ולעזור לכם לשמור על יחסים בריאים עם חברי הקבוצה. אנחנו כאן כדי לתת לכם כלים לניהול מקצועי, ואת הידע והמומחיות שיובילו את קבוצת הרכישה שלכם לתוצאות אפקטיביות ויעילות.


מי אנחנו?

אם אנחנו עדיין לא מכירים אז היי! אנחנו PAYPER, תוכנה לניהול עסק ולניהול פיננסי. אנחנו מזמינים אתכם ללכת איתנו יד ביד ולהוביל את העסק שלכם למימוש הפוטנציאל שלו בצורה הכי מסודרת ובריאה לו ולכם.

את המיזם הטכנולוגי הזה הקמנו אחרי שהבנו כמה אנחנו בעצמנו צריכים אותו. ואז הבנו שכולם יכולים ליהנות ממנו כמונו. בתור בעלי עסקים ורואי חשבון שותפים בעסק, אנחנו מרגישים שאנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים ובגלל זה אנחנו עושים את המיטב לתת לכם את זה, כמה שיותר מדויק.

באמצעות מערכת פייפר, המשלבת בינה מלאכותית של עיבוד תמונה ושמירה של מסמכים חשבונאיים, אתם יכולים לנהל את העסק שלכם, את הפרויקט שלכם, את העובדים שלכם או את עצמכם מכל מקום בעולם.

חרטנו על דגלנו לחולל מהפיכה בתחום הנהלת החשבונות ואנחנו עושים הכל בשביל להגשים את זה.

 

בואו נגשים ביחד!

בדרך לנהל קבוצת רכישה? חלק מאחת כזו? מנהלים אופרציות מורכבות הדורשות שקיפות מול מספר גורמים במקביל? 

מרגישים שצריכים סדר כלכלי?

עכשיו זה אפשרי! יוצרים שקיפות בעזרת כלי ניהולי של חברות עסקיות; מונגש באופן פשוט ומושלם.

לחצו כאן ותנסו אותנו 14 יום בחינם! ביחד נחולל מהפכה :)