לנהל עסק מרוויח 10 טיפים

עובדים חכם יותר


בתור בעלי עסק, קיימת נורת אחריות אחת שצריכה תמיד להבהב לכם בקדמת המחשבות, והיא האחריות לעודד את העובדים שלכם להיות פרודוקטיביים ויעילים, ובכך להיות הגרסה הכי טובה ביותר של עצמם ולהוביל מקום מצליח. במקביל אתם צריכים תכלס לנהל את העסק. להאציל סמכויות, לדעת תמיד מה קורה במשרד ובשטח, לוודא שהכל קורה טיפ טופ.

יכול להיות שקראתם ספרים שעוררו בכם השראה ויכול להיות שבכל בוקר יש לכם מן שגרה כזו שמכניסה בכם מוטיבציה מטורפת. זה מעולה. אבל איך תוודאו שכולכם תהיו אפקטיביים לאורך כל היום? ואיך תדאגו לעובדים שלכם להיות מלאי השראה בעצמם בכל בוקר?

אוקיי, אין תחתיכם עובדים? אתם עובדים לבד?

אם תעבדו בצורה לא יעילה ולא אפקטיבית אתם עלולים למצא את עצמכם מפספסים הזדמנויות יקרות מפז, תתקשו לתקשר עם לקוחות, זה יוביל להקטנת הכנסות ומאבק יומיומי שלכם עם עצמכם על איך למען השם מנהלים עסק ומצליחים גם לנשום?!


טיפים ליעילות בניהול עסק


אז הנה. קחו נשימה ואז גם כמה טיפים, שישנו לכם את החיים:

1.    דאגו לכם לסביבת עבודה מאורגנת ונוחה

פחות בלאגן ויותר סדר (באופן כללי בחיים) יעזרו לכם להפחית לחץ ולהגדיל תפוקה. זה יסייע לכם לחשוב בצורה ברורה יותר וממוקדת יותר ותבזבזו פחות זמן אחר חיפוש דברים שלא במקומם, ניירת זרוקה, ועוד.

2.    תהפכו את הניהול שלכם לעשיר באוטומציות

במקום לבצע משימות רפטטיביות שחוזרות על עצמן, מסרבלות, בירוקרטיות וידניות, תעזרו בתוכנת ניהול שתעשה לכם סדר בבלגן ותפיק בשבילכם את כל המסמכים שצריך, תבצע תזכורות, תשלח מיילים באופן דיגיטלי ובלחיצת כפתור.

3.    תסמנו וי על משימות קטנות של 'שתי דקות'

במקום לדחות את הדברים הקטנים האלה שמפריעים לנו מאחורי הראש, תסיימו איתם. יש לכם משימה שתיקח לכם עד 2 דקות תקתקו אותה. ואז תתפנו לדברים הגדולים והמשמעותיים ביום שלכם.

4.    אתם מכירים את עצמכם – אל תשכחו

לכל אחד מאיתנו מנגנון שפועל אחרת ולכן כל אחד מאיתנו מגיע לריכוז השיא שלו בשעות אחרות של היום ובתנאים אחרים. אתם יודעים הכי טוב מתי אתם הכי אפקטיביים ויעילים לבצע את העבודה שלכם והאידיאל הוא שתצליחו להתאים את הלוז שלכם לחיי עצמם. כמובן שיש לקחת בחשבון אילוצים כאלה ואחרים, אבל לנסות כמה שאפשר לעבוד עם פחות הסחות דעת והפרעות, מבחוץ ומבפנים.

5.    תספקו לכם ולעובדים שלכם את הטכנולוגיה הטובה ביותר

תייצרו במקום העבודה שלכם את התחושה שאתם הכי טובים במה שאתם עושים – עד שבאמת תהפכו לכאלה, ואז תמשיכו. באמצעות שימוש בכלים הטכנולוגיים הטובי ביותר, גם תהיו אפקטיביים ויעילים הרבה יותר וגם תייצרו סביבת עבודה ברמה גבוהה, שתגרום לכם ולעובדים שלכם לרצות להיות חלק ממנה.

6.    תגדירו לעצמכם שעות עבודה

בתור עצמאיים אנחנו יכולים לעבוד שעות על שעות, מבוקר עד הלילה ולהישאב למעגל אינסופי של עבודה 'כי אנחנו חייבים'. תזכרו שאין סוף לעבודה, כל עוד תשבו בכיסא - יהיה לכם מה לעשות! תגדירו לעצמכם שעות הגיוניות וריאליות, במהלכן אתם צופים שתצליחו לבצע את העבודה שלכם ואת ההספק הטוב ביותר. וכשהגיעה העת לקום, תארזו את עצמכם ולכו הביתה.

7.    תשאירו זמן לפיתוח עצמי ומנוחה

בהמשך ישיר לסעיף 6 – הלכתם הביתה? מעולה. עכשיו תרכזו את כל האנרגיה שלכם במשפחה, בתחביבים ובדברים שעושים לכם טוב. תשתדלו להניח את הטלפון בצד לפרק זמן שתחליטו שמתאים לכם ותנוחו!

8.    תהיו פתוחים ללמוד דברים חדשים

תפנו לכם זמן להשתתף בכנסים ובאירועים מקצועיים ומרחיבי תודעה וידע, תקשיבו להרצאות, ותאמצו תהליכים חדשים שיכולים לרענן לכם את המחשבה.

9.    עם זאת, תיצמדו למה שבאמת חשוב לכם.

לאורך השנים אתם תקבלו ככל הנראה אינספור עצות על איך לעשות ומה לעשות, כשבתכלס – אתם יודעים הכי טוב מה נכון עבורכם. ויותר מזה, קיימים היום בשוק הכלים הכי מעולים לניהול העסק שלכם כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות רק על סמך אינטואיציה, אלא על סמך עובדות בשטח. וזה חברים יעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר שיש. אז תאמצו מה שנכון לכם, ותחייכו בנימוס כשזה פחות מתאים. הכי חשוב שתישארו נאמנים לעצמכם ולקצב העסק שלכם.

10.תשמשו בתוכנה לניהול עסק

זו אולי העצה הטובה ביותר, כי אם תאמצו אותה, כל ה9 למעלה ודומים להם יגיעו בעקבותיה.

שימוש בתוכנה כזו תיקח את העסק שלכם צעד אחד קדימה ותייעל משמעותית את ההתנהלות השוטפת שלכם, עד שלא תבינו איך לא עשיתם את זה קודם לכן. אתם תוכלו לשלוט בהיבטים הפיננסיים, הלוגיסטיים, הפקת מסמכים, הנהלת חשבונות, תיעוד ניירת ועוד מלא מלא נקודות שבשורה התחתונה – יהפכו את העסק שלכם לאוטומטי, מחושב, זהיר, מוכן, ויעיל. על הכל אתם תוכלו לשלוט בלחיצת כפתור אחת ואם תשמשו ותנצלו את התוכנה בצורה הנכונה, בית העסק שלכם ואתם כבעלי העסק וכבני אדם – תרוויחו עולם חדש.

 

יעילות במקום עבודה


השנה אנחנו עוזרים לכם לעשות את זה נכון. לחסוך זמן ולייעל כל תהליך שקורה בעסק שלכם. את העצות האלה שקראתם עכשיו, כתבנו מניסיון. לאורך השנים חקרנו, בדקנו ולמדנו על עצמנו ועל אחרים מהן הדרכים לעבודה פרודוקטיבית שתוביל את כולנו הכי רחוק שאפשר. ואת התוכנה שלנו לניהול עסק הקמנו מתוך חזון ומטרה לשפר את הביצועים שלנו, שלכם ושל כל מי שרוצה להיות מוביל בתחום שלו, ועדיין לחיות. הרי כולנו רוצים לשפר את העסקים שלנו, את הביצועים ואת ההישגים שלנו, אבל הקאצ'? הקאצ' הוא לדעת לעשות את זה מבלי לגרום לעצמנו לעבוד יותר קשה, אלא לעבוד יותר חכם.

התוכנה לניהול עסק של פייפר היא יוזמה טכנולוגית שחרטה על דגלה לחולל מהפכה בתחום הנהלת החשבונות בפרט ובתחום ניהול העסק בכלל. על ידי שימוש במערכות המתקדמות שלנו, שמבוססות על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אתם תוכו להפוך כל תהליך שנראה לכם בירוקרטי וקשה, למהלך פשוט וקל. התוכנה מותאמת אישית לכל עסק וצרכיו ככה שתקבלו את המענה הטוב ביותר לדרישות שלכם ולרצונות שלכם, ותוכלו לנהל את העסק שלכם ואת עצמכם שלכם בצורה היעילה ביותר. העסק עתיד להיות רווחי יותר, מצליח יותר ואתם – שקטים ורגועים יותר.

 

הצטרפו אלינו עוד היום ותחוללו מהפכה שתביא לכם את כל הפתרונות במקום אחד.

פייפר – הדור הבא של ניהול העסק