מוכרים ב-SHOPIFY?

אנחנו מתאימים לכם כמו כפפה ליד!

אם הגעתם עד כאן אתם כנראה יודעים למה באתם ואתם גם יודעים שאנחנו בול מה שחיפשתם, אבל לטובת אלו שצוללים למים בפעם הראשונה, תנו לנו לעשות קצת סדר:

שופיפיי היא תוכנה למסחר אלקטרוני להפעלת חנויות מקוונות באינטרנט. החברה מציעה לקמעונאים ולעסקים קטנים ובינוניים חבילת שירותים הכוללת שירות תשלומים, ניהול לוגיסטיקה ומוצרים, בניית מסד לקוחות, כלים לניהול משלוחים ועוד.

איך אנחנו נכנסים לתמונה אתם שואלים?

תכירו את PAYPER, תוכנה לניהול העסק שמתממשקת במדויק עם האתר שלכם בשופיפיי!


אתר סחר אונליין

 

בואו נפרוץ קדימה

בתור בעל עסק, וזה לא משנה אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, אתה כבר יודע כמה אנרגיה אתה מבזבז על ניהול תקין ומסודר של הארגון עצמו, של העובדים, של הניירת וכד'.

היום זה כבר ברור שכל עסק כזה או אחר זקוק לפתרונות תוכנה, שיעניקו מענה לצרכיו הייחודיים ויסייעו לו לצמוח ולגדול - פתרון תוכנה כזה שיעזור לבעל העסק להתמקד בעיקר, שיוריד ממנו, ממך, את כאב הראש והנטל הכרוכים במשימות הניהול השוטף שמחשב יכול לעשות בשבילך.

הפתרון יכול להיות כזה שיסייע לך להשליט סדר וארגון בעסק, הוא יכול לסייע לך לנהל הזמנות עבודה, לקוחות, ספקים ועובדים. הפתרון יכול להגיע בצורה של ניהול המידע והעברת המסרים בין העובדים והמחלקות השונות, והוא יכול גם להוות החלת כללים ורגולציה.

אם הגעתם עד הנה, כנראה שהבנתם שהעסק שלכם זקוק לאחד מהפתרונות הנ"ל לפחות (!) בכדי להגיע לרמת תפקוד מרבית.

אז מה הקשר של שופיפיי לעניין?

 

מתממשקים ביחד

בתור בעלי עסקים, כאלה שעברו בדיוק את מה שאתם מרגישים עכשיו, הבנו שבכדי להקל על עצמנו, אנחנו צריכים לדאוג לפתרון מקיף 360, כזה שייתן שקט בכל הגזרות.

החלטנו שבראש ובראשונה אנחנו צריכים לדאוג ליכולת התממשקות גבוהה בין חנות הEcommerce שלך לבין התוכנה שפיתחנו. למה? כדי שלא תצטרך לעבוד כפול וכדי להוריד לך עוד דאגה מהראש. את התוכנה שלנו לניהול עסק יצרנו ככזו שתתממשק לחנות הSHOPIFY שלך, כדי שתוכל לנהל בקלות וביעילות את כל העסק, מכל הזוויות.

 

אתם בטח שואלים את עצמכם למה אתם צריכים את התוכנה לניהול עסק? הרי הרמתם אתר, השקעתם בו את כל כולכם והייתם בטוחים שמכאן הכל ירוץ..

אז נכון, המשימה הופכת לקלה יותר כשהאתר שלכם באוויר, מאורגן ומסודר

אבל אחרי שתבינו את היתרונות שבחיבור האתר שלכם לתוכנה לניהול עסק של PAYPER – תשאלו את עצמכם איך פספסתם את זה עד היום. אנחנו בטוחים.

 

בואו נדבר על הפתרונות שלPAYPER יש להציע

פייפר כאן כדי לתת לכם את המענה המקיף ביותר לניהול מיטבי של העסק שלכם; לרבות הפקת חשבוניות באוטומציה, תמיכה בכל תהליך השילוח לרבות חיבור אל חברת המשלוחים, ניפוק המוצרים וניהול מלא של המלאי. PAYPER יכולה לספק למשתמש SHOPIFY פתרון מקיף ורחב, שיכול להגדיל את המכירות ולשפר את הרווחיות, תוך תמיכה אנושית מלאה וסליקה דרך הספקים.

-       גיבוי מלא בענן כבר לא מדובר בפתרון מיושן ויקר, אלא מערכת לניהול עסקים חדשנית ומבוססת ענן! את כל המידע שלכם תוכלו למצא מגובה ובזמן אמת

-       שימוש במידע 24/7 תוכלו למצא את המידע לו אתם זקוקים ולהשתמש בו מכל מקום ובכל זמן

-       חיסכון בכסף תעמידו את התשלום החודשי (והלא יקר) של שימוש בתוכנה לעומת הזמן והכסף המושקעים בניהול לוגיסטי של בית עסק (רישומים ידניים, תיוקים) ותחליטו מה מהם שווה את השקט הנפשי שלכם

-       סדר וארגון אם העסק שלכם יתנהל בצורה מאורגנת ומסודרת, יעילה ואפקטיבית, אוטומטית גם אפשר להגיד, ההתנהלות תהיה בריאה יותר, נכונה יותר, נוחה יותר. תוכלו להתמקד ברצון להצליח ולגדול

-       מיצוב בית העסק איך שלא נסתכל על זה, עסק שעובד מסודר תורם לנראות שלו בעיני הלקוחות שלו. עסק שעובד עם טכנולוגיה מתקדמת, יגיע ללקוחות טכנולוגיים שיסכימו לשלם עבור השירות המוצע


איך זה בא לידי ביטוי?

באמצעות התממשקות של PAYPER וSHOPIFY אתם תוכלו

ü    לנהל הוצאות והכנסות

ü    להפיק חשבוניות בצורה אוטומטית

ü    לחבור אל חברת המשלוחים ולספק תמיכה לאורך תהליך השילוח

ü    לנהל את המלאי

ü    ליצור קטלוג מוצרים

ü    להפיק דוחות ולבצע מעקב

ü    ליצור שפה אחידה בין כלל המחלקות בארגון

ü    לנהל הוצאות והכנסות מול רואה החשבון

ועוד הרבה פונקציות שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים.


אתר סחר אונליין

 

אתר הECOMERCE שלי

אז בנית אתר שנותן את המענה האופטימלי למי שמבקר בו. עכשיו הגיע הזמן להפוך אותו לאופטימלי גם עבורך.

כל הפעולות, הדוחות, החשבוניות, המידע על הלקוחות, המלאי והמחלקות במקום אחד!

ארגונים קטנים וגדולים משדרגים את אתר הסחר שלהם לאתר סחר עם ניהול נכון. מגדילים את המכירות, את הרווחים, מחזקים קשרים עם לקוחות, מנהלים את המלאי בלחיצת כפתור! מבצעים מכירות בשלט רחוק מתוך הקטלוג הדיגיטלי ובגדול – מתקדמים ל2021.

השתמשו בתוכנה לניהול חשבונות ותנהלו את העסק שלכם באופן יעיל, אוטומטי, מכל מקום ובכל זמן. תאפשרו את זרימת המידע בין המחלקות, תשאירו לכם זמן לנהל את העסק מנקודת מבט גבוהה יותר. תתנו למערכת לעשות אופטימיזציה בשבילכם.

שימוש בתוכנה יאפשר לעסק שלכם להגדיל את הרווחיות על ידי ייעול ניהול המלאי, תהליכי מחירי, ניהול הכספים ושימור/שיפור הקשר עם הלקוח.

 

איך PAYPER תעזור לכם לצמוח?

1.    יש לנו את הכלים שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם.

2.    נוכל לעזור לכם להגדיל רווחים על ידי מעקב אחר ההוצאות, ההכנסות, דוחות ותשלומים

3.    המערכת לניהול לידים תאפשר לכם לנהל את המכירות בצורה מאורגנת יותר ולהגיע לעוד לקוחות

4.    הקשר עם הלקוחות שלכם עתיד להשתפר פלאים כשהתוכנה תעזור לכם לתת להם מענה מיטבי ומדוייק

אנחנו כאן כדי לעזור לכל בית עסק שרוצה לשפר ולייעל את ההתנהלות השוטפת שלו.


אתר סחר אונליין


נסו אותנו בעצמכם...