ניהול הוצאות ותשלומים

תכירו: החבר הכי טוב שלכם, אוטומציה.

 

ניהול אוטומטי לעסק


בואו נדבר תכלס. לרובנו המושג 'רישומים חשבונאיים' שווה ערך ללימודי סינית. טיפול בכל הנושאים של הרשות כמו הפקת דוחות, ממשקים עם בנקים, ביטוח לאומי, מס הכנסה, תזרים מזומנים, אשראי.... לא, זה לא פשוט.

מערכת פייפר נולדה בדיוק מתוך הכאב זה, של מאות אם לא אלפי בעלי עסקים בישראל, שפשוט טבעו בניירת ובבירוקרטיה, במקום להתעסק בלקוחות שלהם.

 

מערכת הניהול של פייפר

המעבר לעולם אוטומטי צריך להיות חד ומהיר. כמו לתלוש פלסטר. תאמינו לנו, הפצע הזה שאתם סוחבים איתכם משנים עברו יתאחה בשניות.

המערכת לניהול הוצאות, תקציב ותשלומים תעזור לכם להתנהל מול כל הספקים שלכם החל מהבקשה להזמנה, דרך התשלום ועד לקבלת הסחורה.

המודל בנוי כך שכל הוצאה או הכנסה בעסק, נרשמים בספרים הדיגיטליים באותה השנייה שהעסקה מתבצעת וביחד עם האינטגרציה מול כל המערכות הקיימות בארגון ומידע נגיש 24/7 – העסק שלכם יוכל לגדול בלחיצת כפתור.

איך זה עובד?

מערכת הניהול מאפשרת לכם כבעלי עסק שקיפות ושליטה על כל הוצאות הארגון, תוך שיתוף המחלקות ו/או העובדים שאתם תגדירו בקרה בזמן אמת על כל מסמך הוצאה שעולה למערכת

תקבלו התראות בזמן אמת על חריגות מהתקציב/מועד תשלומים וכד'

תיהנו ממנגנון הרשאות בהתאם לדרישות העסק שלכם

תהפכו לשותפים לתהליכים עסקיים בזמן אמת

תעבדו בצורה מאורגנת לפי תקציבים – המערכת תשים לב לכל שינוי כזה או אחר

בשורה התחתונה – המשימה של פייפר היא ללוות אותך בכל התלבטות כלכלית, בניהול ההוצאות, בתשומת הלב למועדי תשלום ולגרום לכם להרוויח זמן, כסף וידע בכל חודש מחדש.


הנהלת חשבונות אוטומטית


תשלום לספקים

מערכת פייפר מאפשרת לנהל תשלומים (מול ספקים ונותני שירות נוספים) על פי תאריכי תשלום ואפשרות אישורי תשלום לפי תאריכים, חשבונות ועוד. ניתן להכין פקודות תשלום לספקים כדי לחסוך זמן יקר וכדי למנוע טעויות תשלום. המערכת יודעת לחשב ניכויים של מס הכנה, ביטוח לאומי ועוד הנדרש על פי חוק. המערכת מבצעת גם משלוח הודעות לספקים על תשלום באמצעות דואר אלקטרוני והודעות טקסט!

תוכלו לממשק את הכרטסת של הספק אל מול הכרטסת שלכם, תוכלו לבצע התאמות על פי קריטריונים שונים כמו סכום, אסמכתא, תאריכים ועוד.

 

ומה בנוגע לתזרים המזומנים וניהול התקציב?

עם השימוש במערכת של פייפר אתם תוכלו לבצע תחזיות תקבולים ותשלומים, תזרימים רבעוניים, חודשיים או יומיים (לפי הצורך) ולשאוב נתונים מחשבונות הבנק שלכם על פי הגדרה שלכם. המערכת אוספת את הנתונים העדכניים מהמערכת התפעולית ומתעדכנת בכל בוקר לאחר הקליטה האוטומטית של דפי הבנק. המערכת גם תבצע סימולציות שונות שיאפשרו לכם להוסיף פעולות או להחסיר, כדי שמאזן המזומנים שלכם יהיה חיובי.

 

הכל אוטומטי

איזה עולם טכנולוגי ומשוגע.

עסקים רבים כבר גילו את קסם האוטומציה שהופך את החיים שלהם להרבה יותר קלים. הם מקצרים תהליכים וחוסכים זמן וכסף, במגוון מישורים;

 >> כל הנתונים מרוכזים במקום אחד

לא תצטרכו לחפש אחר מידע בערוצי תקשורת שונים, כל מה שקשור לניהול הפיננסי של העסק ימצא עבורכם במערכת אחת! התוכנה לניהול תזרים ותשלומים תעבד את כל הנתונים, תמיד, כך שתמיד תוכלו לדעת מה מצבכם הכלכלי ולפעול בהתאם.

>> התראות בזמן אמת

אתם תדעו מה קורה לכם בחשבון, כל הזמן, מבלי להיכנס לחשבון כל הזמן!

בשגרה העמוסה שלכם אתם בטח לא מצליחים להיות מחוברים למערכת ולהתעדכן. וגם אין צורך! המערכת תדאג להתריע לכם כשצריך, בזמן אמת, ובעצם בצעו עבורכם עבודה כתחליף לכוח אדם.

>> קבלת החלטות מושכלות

בזכות המערכת האוטומטית אנחנו מעדכנים כל הזמן במצב הפיננסי שלנו, ואנחנו יכולים לקבל החלטות על סמך נתונים ולא על סמך הרגשה. אם נפעל בצורה הזו נוכל להפחית סיכונים באופן משמעותי! גם טעויות האנוש מצטמצמות. המערכת תפיק עבורכם תחזיות אמינות ומבוססות מידע וכל התחייבות שתיעשה תהיה מחושבת.

>> ייעול תהליכי עבודה

תהליכי עבודה אוטומטיים עוזרים לתכנן את זרימת העבודה מכל ההיבטים של העסק: קליטת נתונים, הפקת דוחות, תחזיות, תשלומים, תיעוד הכנסות, ניהול מלאי, ניהול לקוחות ומכירה ועוד.


הנהלת חשבונות אוטומטית


אוטומציה בניהול החשבונות מאפשרת לעסק שלכם לקחת תהליכים ידועים מראש שבעצם חוזרים על עצמם ולדאוג שיתבצעו באופן אוטומטי כדי שאנחנו לא נצטרך להתעסק בהם.

רוב בעלי העסקים שעדיין לא משתמשים בתוכנות לניהול עסק פשוט לא מודעים לאפשרויות הקיימות ולא מבינים את הרלוונטיות לעסק שלהם. בשביל זה אנחנו כאן :) פייפר נולדה כדי לאפשר לכם זמן להתמקד במשימות החשובות שלכם כבעלי עסק, שיעזרו לעסק שלכם לצמוח ולגדול, במקו להתעסק בפעולות יומיומיות שחוזרות על עצמן ומתישות.

התוכנה לניהול עסק של פייפר ידידותית למשתמש ותיתן לכם חוויית ניהול יוצאת דופן!

בזכות התוכנה לניהול ספקים ותשלומים תוכלו בקלות

1.    לנהל ספקים וחובות ספקים באופן עקבי ומסודר

2.    להפיק חשבוניות ותשלומים ללא צורך ברואה חשבון חיצוני

3.    לבצע בדיקות ניכויי מס במקור בצורה אוטומטי אל מול מס הכנסה

 

המערכת תעבוד בשבילך ותאפשר לך להתמקד במה שבאמת חשוב לך, באמצעות תהליכי עבודה יעילים שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף.

אנחנו מזמינים אותך להתרשם מיכולות התוכנה וליהנות מכל מה שיש לנו להציע.

לחצו כאן ונסו אותנו, 14 יום חינם! שווה לכם :)