עכשיו מעונן

יאללה, בואו נהפוך את המשרד שלכם לזמין, נגיש ובטוח יותר.


איזה כיף שסביבת העבודה החדשה שלנו יכולה להיות בכל מקום! אתם יכולים לארוז את עצמכם ואת כל המשרד ולעבוד, לפקח ולנהל בכל זמן ולדעת שכל המידע זז איתכם תמיד. זה נוח, זה יעיל וזו המציאות של מיליוני בעלי עסקים וחברות בכל רחבי העולם.

שירותי הענן שלנו יספקו לכם שליטה מלאה על התשתיות שלכם ככה שתוכלו לעבוד באופן מהיר, רציף אמין:

·      תחסכו בעלויות כוח אדם מאחר והתחזוקה מתבצעת על ידי מערכות

·      תחסכו בעלויות חומרה נוספות או ניירת מיותרת

·      תיהנו מאבטחה אוטומטית ושחזור מידע מכל מקום

·      תנהלו את התקשורת הפנים הארגונית מכל מקום

·      תוכלו להרחיב את החבילה או לצמצם אותה לפי צורך ובהתאמה אישית


 שירותי מחשוב ענן


למה דווקא עכשיו?

כי אנחנו חיים בעולם שמתקדם בקצב שיא ואין מצב שלא נדביק את הקצב. טכנולוגית הענן כפי שאתם מכירים אותה מציעה מהפכה משמעותית בכל הנוגע לאחסון ומהירות, אז תארו לכם שאנחנו אפילו עולים ברמה, ומספקים לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לשיתוף מידע.

שמירת המידע בענן תאפשר נגישות למידע מכל מקום, ותבטיח גיבוי מלא במקרה של קריסה, גניבה ועוד מקרים דומים.

גם את המסמכים שלכם תוכלו לערוך אונליין ולדעת שיגובו באופן מלא. תהיה לכם גישה מכל מקום לדואר האלקטרוני, מסמכים חשבונאיים, אנשי קשר, יומנים ועוד. בגדול, אתם צריכים להבין שאם אתם והמחשב שלכם הוא העסק – אתם מגובים. אם יש לכם עוד עובדים – כל מה שהם עושים מגובה. והכל תחת קורת גג אחת.

 

משנים את כללי המשחק

עולם הנהלת החשבונות וניהול עסקים כולל בתוכו הפקת ניירת רבה והעברתה על בסיס חודשי לגורמים שונים. השיטה הישנה והידנית עבדה מצוין במשך עשרות שנים! באמת. אבל השנים האלה כל כך מאחורינו, והיום הטכנולוגיה לגמרי עובדת בשבילנו. העולם עובר מהפיכה טכנולוגית שהולכת לחסוך מכם בעלי העסקים את ההתעסקות המיותרת בניירת שגובה זמן, כסף ובעיקר הרבה כאב ראש.

אנחנו בחברת פייפר מכירים מקרוב את עולם החשבונאות היטב ומקרוב, ומתמחים בתחום שנים רבות. המערכת שלנו נולדה מתוך רצון לפתור בעיות לשני הצדדים – גם לבעלי עסקים וגם למנהלי החשבון.

המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיות חדשניות של עיבוד תמונה, פיענוח נתונים ושמירתם בענן, כך שתוכלו בקלות וביעילות לבקר את התנועות בעסק. מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך שסורקת ומפענחת את המידע ומאגדת אותו לידי קובץ במבנה אחיד הניתן לקליטה במערכת שלנו.


לשימוש בטכנולוגית ענן יתרונות רבים, בין הבולטים שבהם:

-       תיהנו ממנהל חשבונות אישי בצורת מערכת אוטומטית

-       תוכלו להפיק ולשלוח חשבוניות דרך המערכת

-       תשלטו על כל מה שקורה בעסק שלכם מכל מקום ובכל זמן

-       תקבלו בזמן אמת דיווח על תשלומים צפויים כדי להיערך כראוי

-       תקבלו שקיפות מלאה אודות המתרחש מתחת לאף שלכם

-       תשמרו על הסביבה כי כל תהלי הניהול שלכם יהפוך לירוק

-       תיהנו מחבילה מותאמת אישית ודינמית לצרכי העסק שלכם (ניתן להגדיל או לצמצם את הפעילות)

-       תשדרגו את איכות החיים שלכם ושל העסק שלכם!


מערכת מבוססת ענן


זה לא בשמיים...

המעבר לעולם הדיגיטלי הזה לא מצריך מכם הרבה. הקצאת המשאבים למשתמשים ושחרורם נעשים באופן דיי פשוט ומהיר, ללא מאמץ ניהולי או פיזי ועם ממשק מינימלי מול ספקי שירות. מדובר בתהליך ארגוני שהטמעתו צפויה לקרות בקלות יתרה. המודל יאפשר לכם גישה נוחה למאגר שיתופי של משאבי מחשב כמו חישוב, אחסון ולינקים.

שימוש בענן מאפשר להימנע מהוצאות גדולות על רכישת ציוד ותוכנות תשתית למיניהן. המשתמשים במחשוב ענן יכולים להיות ארגונים קטנים עד בינוניים או אפילו אדם בודד. החזון של הענן הוא לאפשר לכולם להתחבר לשירותי המחשוב שלהם בקלות ובנוחות מכל מקום.


עולים גבוה

מערכת ניהול אשר מבוססת ענן אמינה יותר אגב, מאשר תשתית IT רגילה. ספקי מחשוב ענן מבטיחים זמינות תמידית וגם מנגנוני הגיבוי וההתאוששות שלהם במקרה של כשל שרת האחסון מבוטחים ובטוחים. למעשה בית העסק שלכם יכול להיות בטוח כי מחשוב הענק יאפשר לו להתאושש במהירות וביעילות ולהפעיל מחדש את בסיס הנתונים שלו, היישומים והשירותים המקוונים.

השימוש במחשוב ענן לעומת IT מקומי גם אומר שתוכלו לחסוך עלויות כוח אדם שקשורות לניהול ותחזוקה של הIT. במקום זה, את כוח האדם תוכלו להקצות עבור פיתוח יישומים, מוצרים ושירותים חדשים שיהוו עבורכם יתרון תחרותי בשוק.

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, השימוש בטכנולוגיית ענן בטוחה מאוד. איומי אבטח המידע הרבים שסבלנו מהם לאורך השנים הובילו ליצירת מערכות מתוחכמות ובטוחות שמבלי להיכנס לפרטים טכניים כאלה ואחרים שילאו אתכם, 'פשוט' מאבטחות לנו את כל המידע מבלי שנצטרך לחשוש לחיי העסק.

הטכנולוגיה שלנו כבר הבשילה מזמן והיא מוכנה להתמודד עם הדרישות העסקיות שלכם. אצלנו בפייפר ממתינים לכם שירותים מתקדמים להם העסק שלכם זקוק. בואו ליהנות מחוויית הנהלת חשבונות מקוונת וניהול עסק בלחיצת כפתור, כמו שמגיע לכם.


מערכת מבוססת ענן


רוצים לנהל את הידע הארגוני שלכם עם הכלים שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם :)