מערכת ניהול מלאי חינם

 

 מניחים יסודות

מלאי הוא אולי הנכס החשוב ביותר שיכול להיות לחברה קמעונאית והבסיס ההכרחי בכל ארגון שמוכר את מוצריו, מה שהופך את משימת ניהול המלאי ושרשרת האספקה למטרה נעלה.

המפתח ליעילות טמון בניהול נכון ואפקטיבי מתחילתו ועד סופו ובאמצעות תוכנה לניהול מלאי יכול בעל העסק לקבל את כל הכלים שיעזרו לו להגביר רווחיות ולצמצם הפסדים.

 

תוכנת ניהול מלאי חינם


לפניכם 4 תוצאות אפשריות של ניהול מלאי שגוי:

1.    אחזקה של מלאי גדול מהדרוש – מה שיכול להוביל למוצרים פגי תוקף ו/או לעלות הרבה יותר כסף ממה שבשלב הזה העסק צריך.

2.    הוצאה מיותרת – בהמשך ישיר לסעיף 1, מלאי רב מהדרוש יגרום לבעל העסק להוציא יותר סף על סחורה וגם על שטח אחסון.

3.    תרגום מהמחסן לשוק  - תהליך ההסתגלות לשוק וזמן הוצאת המוצרים לאור מהמחסן עלול לקחת לך יותר זמן אם תהיה לך יותר מדיי סחורה.

4.    אחזקה של מלאי קטן מהדרוש – נזק שיכול להתבטא בהפסד לקוח שילך לרכוש אצל המתחרה. התוצאה הישירה היא צמצם במכירות.

 

כדי לשמור על שרשרת אספקה ורמות מלאי אופטימליות, אתם צריכים לדעת בכל זמן נתון מה קורה אצלכם בעסק ולהעריך מלאי, הכנסות, הוצאות, תשלומים לספקים ועוד. זאת אגב, הסיבה שמלאי וניהול החשבונות של העסק שניהם הנכסים הכי יקרים של החברה.



אז איך גורמים לזה לעבוד?

תוכנה לניהול מלאי תפקידה לבצע מעקב על כמויות המלאי, ההזמנות, המכירות והמשלוחים. עליה לארגן ולנהל את אלו ביד רמה.

המטרה העיקרית שלה היא לשמור על רמות מלאי אופטימליות, שיגרמו לעסק להחזיק בסחורה הדרושה לתפעול תקין של העסק, לא מעט מדיי ולא יותר מדיי, ומבלי לפגוע בתוקף או בזמן רצוי ביציאה לשוק מעת הגעת הסחורה למחסן.

תוכנת הניהול גם מסוגלת לעקוב אחר הסחורה במהלך השינוע שלה והמעבר בין המחסנים, היא תנהל תהליכי אספקה, תקבל פריטים חדשים ותתממשק במדויק עם התוכנה להנהלת חשבונות.

ביחד בתהליך הדיגיטלי אתם עומדים לחסוך זמן יקר והעסק שלכם הולך להרוויח אותו.

תוכנת הניהול תעניק לך כבעל עסק תובנות ותמונות מצב בזמן אמת על כל המתרחש, במחסן ומחוצה לו, הקשור לעסק שלך, כדי שתרוויח הזדמנויות מכירה בזמן המדויק שלהן ותבצע אותן.

 

לפניכם 5 תוצאות של ניהול מלאי יעיל:

1.    ROI החזר השקעה מהיר – על ידי תחלופה נכונה של סחורה ותהליכי ניהול ומכירה יעילים מול ספקים ולקוחות פרטיים שיובילו להגדלה במכירות.

2.    אחזקה ומקום – לא תצטרכו להוציא כסף על שטח אחסון גדול מדיי, שטח האחסון יהיה תואם לצפי ההכנסות שלכם ממכירת הסחורה.

3.    צמצום עלויות – מאחר והזמנת הסחורה תתבצע על פי המלאי הדרוש, מבלי להישאר עם עודפים.

4.    תרגום מהיר מהמחסן לשוק – הפקת תועלת מירבית ואפקטיביות במחסן, בתהליך הקליטה שלהם ובזמן האספקה ללקוחות = עליה ברמת השירות.

5.    צמצום נזקים מול המתחרים – עם ניהול נכון, אספקה מהירה ושירות יעיל, לא תצטרכו לחשוש שהלקוחות שלכם יעברו למתחרה. אתם תוכלו לספק להם את המוצר הדרוש מבלי לחשוש שהמלאי חסר או שתהליך הרכישה שלהם מסורבל.


ניהול מלאי יעיל



המערכת שפותרת הכל, בואו נדבר על זה:

 

כל המשאבים במקום אחד

מערכת ניהול מלאי עשויה להוביל את העסק שלכם למצוינות שיא ומעצם היותה כזו, היא גם תבצע את החזר ההשקעה שלה בזמן קצר.

מעבר להיותה מערכת לניהול מלאי, היא בכללותה מערכת אינטגרטיבית לניהול עסק, שעומדת לספק לכם תובנות על כל תהליכי הניהול בכל המודולים שיש להביא בניהול עסק:

הנהלת חשבונות, מערך מכירות, שירות לקוחות, פיתוח עסקי, שירות וייצור ועוד.

כלומר את מערכת ניהול המלאי אתם בעצם מקבלי חינם, עם מערכת לניהול מכירות, לניהול חשבונות וכו', ברגע שרכשתם פעם אחת את התוכנה לניהול עסק.

תוכנת ניהול המלאי היא חלק ממערך ERP גדול שכל מטרתו הוא לעזור לך לתכנן ולנהל משאבים ארגוניים, בין אם אתה בעל עסק קטן, בינוני או גדול. למערכת יש יכולות טכנולוגיות מתקדמות שיעזרו לך לקבל את כל התובנות שאתה זקוק להן כדי לבצע את משימות הניהול שלך על הצד הטוב ביותר.

בשנת 2021 קבלת החלטות מהבטן היא פעולה שיכולה להיות קצת ריסקית. רוב החברות בארץ ובעולם כבר מתבססות על טרנדים טכנולוגים שעוזרים להם לקבל החלטות מושכלות, על סמך נתונים שנבדקים ונחקרים שעות על גבי שעות.

עם השימוש בתוכנת ניהול וכאשר תהליכי החברה מכלל המחלקות משולבים כהלכה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שההחלטות שתקבל יובילו אותך להצלחה במסלול המהיר והבריא, נקרא לזה.

בתוכנות של פייפר קיימים עדכונים כל הזמן כדי שתמיד תהיו הכי מתקדמים שאפשר. המערכת מבוססת של מחשוב ענן מאובטח כדי שתוכל לנהל את העסק שלכם ביעילות מכל מקום בעולם ובכל זמן שתרצו. העדכונים מתבצעים בזמן אמת ולכן המידע שתחשפו אליו בכל זמן נתון הוא עכשווי ומהימן.


סופרים אתכם

שליטה במלאי היא אחת המטרות העיקריות של כל עסק שהמהות שלו מתבססת על סחורה. הרעיון הוא שהמלאי תמיד יהיה מאוזן, בעל העסק לא צריך להחזיק מעט מדיי סחורה אך גם לא יותר מדיי.

ממה יכול להתבצע מחסור? כמויות לא נכונות בהזמנה, הזנה ידנית שגויה בקליטת הסחורה, אולי גניבה, ואולי מוצרים פגומים שלא נקלטו נכון גם הם.

ועודף? הזמנה יתרה, הזנה שגוייה בקבלת סחורה, מוצרים ישנים שנשכחו ועוד.

המטרה שלנו כבעלי עסק היא לצמצם הפסדים ולדעת איך לצמצם את המלאי במהירות ובנוחות, ובעיקר במצב האופטימלי ביותר.

התוכנה לניהול וספירת מלאי היא מעין מסופון עבור החברה, שמהווה גורם מקשר בין הסחורה הפיזית המתקבלת לבין מערך הקליטה. באמצעות סריקת בר קוד, תמחורים, חישוב של שיעורי מחזורים, רשימת עצי מוצר, ומעקב אחר כל המתרחש ב'קומת הלוגיסטיקה' – המערכת תספק לכם את כל התובנות הנדרשות להמשך ניהול יעיל ותקין.

אתם תחסכו בצורה משמעותית את זמן וניצול שעות העבודה של צוות העובדים, תצמצמו טעויות אנוש וסיכוני רישומים ידניים, אתם תנהלו סביבת עבודה טכנולוגית ומתקדמת יותר שתעניק עם הזמן גם לעובדים שלכם ביטחון וגם לא תצטרכו לחשוש מתהליך עבודה מתיש וממושך. מדובר בתוכנה פשוטה ליישום ולתפעול שתהלי הלמידה שלה קצר וקולע.

השימוש בטכנולוגיה המדוברת נתנה את העובדים ואתם כבעלי העסק לביצוע משימות בצורה הרבה יותר מאורגנת, מסודרת, יעילה וחסכונית

וכולם הולכים רק להרוויח מזה. סמכו עלינו.

 

מודול ניהול מלאי



מטמיעים תוכנת ניהול עסק ונהנים ממודול לניהול מלאי, בחינם :)