מערכת לניהול משלוחים

איך עושים את זה נכון

אם מערך המשלוחים שלכם מרגיש מסורבל,

אם אתם מרגישים צורך במערכת חכמה לניהול שרשרת האספקה בחברה.

אם אתם רוצים סדר וארגון בחתימות ואישורי מסירה,

ובעיקר אם אתם רוצים לחסוך זמן והרבה כאב ראש – הכירו את הפלטפורמה המתקדמת החדשה שלכם.


מערך לניהול משלוחים

המערכת החכמה שלכם

מנהלי ארגון? כל הכבוד. הקמתם עסק. הוא כבר תופס תאוצה, ההזמנות מצטברות ופתאום אתם שוחים בים של ניירת, בירוקרטיה ולקוחות כועסים שרוצים לקבל את הכי טוב והכי מהר.

לא משנה להם מה קורה בדרך.

אז למי זה כן משנה? לכם!

המערכת לניהול משלוחים תייצר עבורכם תהליך שילוח מדויק ויעיל. היא תתממשק לכל שאר המערכות בעסק החל מהאתר, ועד להוצאת חשבוניות, הכנת המשלוח ואיסוף הסחורה,

ומשם לאריזת המשלוח והתממשקות ישירות עם חברת השליחויות.

המערכת תאפר לכם לקבל מידע באופן מהיר וברור ואתם תדעו היכן המשלוח בכל זמן נתון!

לא תצטרכו לבצע בירורים במערכות שונות ולהתברבר בין כל המידע שמצטבר.

הגיע הזמן לעבוד נכון.

 

המערכת החכמה שלכם

חוסכים זמן וכסף

המערכת לניהול משלוחים של פייפר היא מערכת ידידותית מאוד לשימוש, שתביא אתכם לשיפור משמעותי בתפוקה היומית.

באמצעות המערכת תוכלו לקבל את כל המידע רלוונטי בנושא מערך המשלוחים שלכם ובשקיפות מלאה ותוכלו לנהל ולסדר ביעילות רבה את מערך המשלוחים עצמו, מה שיביא לאופטימיזציה מקסימלית של ניהול המשלוחים:

ü     סידור מסלול – יביא לחיסכון זמן ודלק, שהם שווים ליותר משלוחים ביום

ü     מעקב ושליטה – אין משלוחים שמתפספסים, הכל מבוקר במערכת אחת

ü     עלות נמוכה -עלות חודשית מינימלית

ü     התממשקות עם מערכת ההזמנה מהאתר שלכם

ü     ניהול הזמנות והפצה העברה לשליח באופן אוטומטי

ü     מעקב אחר סטטוסים של הזמנות

ü     הפקת דו"חות

ü     שליחה ללקוחות עדכוני הזמנה אוטומטיים ואישורי מסירה

ü     הגדרת אזורי חלוקה

ועוד ביצועים שמטרתם לשפר משמעותית את תפוקת העבודה של מערך השליחויות.

 

מחזקים את הקשר עם הלקוחות שלכם

מעבר לסדר שהמערכת תגרום בעסק , אחת המטרות הבולטות שלה היא שיפור שימור הקשר עם הלקוח. דרך השימוש במערכת החדשנית אתם תוכלו להעביר עדכונים ומסרים שוטפים ישירות ללקוח הסופי ולקדם מוצרים מול הלקוח.

לקוח מרוצה שמרגיש שבכל שלב בתהליך הוא יודע מה קורה עם המוצר שהזמין - הוא לקוח חוזר. לקוח חוזר הוא לקוח ממליץ ולקוח ממליץ מגדיל מכירות ורווחיות.

זירת הפרסום והתקשורת היא מידית, גמישה וסופר אפקטיבית!


חיזוק הקשר עם הלקוח


על התוכנה עצמה

תוכנת פייפר פותחה בכלים מתקדמים ביותר עם מודולים רבים לכל צורך שקיים בחברה בכלל ולצרכי ניהול מערך השילוח בפרט. התוכנה היא מחוללת דו"חות יעילה ועוצמתית, באמצעותה ניתן יהיה להפיק דוחות ולייצא נתונים בלחיצת כפתור.

מחולל הדוחות בנוי כך שניתן לעצב וליצור בהתאמה אישית ובגמישות רבה דוחות שיספקו תמונת מצב של נתונים במערכת בזמן אמת.

מהיום לא תצטרכו להשתמש בכמה תוכנות נפרדות כדי לנהל את המחלקות השונות שלכם. תוכלו להזין את כל הנתונים הנדרשים לתוך המערכת וליהנות ממערך אספקה יעיל ומאורגן, שמתממשק באופן ישיר עם שאר המחלקות הרלוונטיות בחברה.

למערכת מודולים שונים שמאפשרים לתת שירותים מורכבים ברמה גבוהה ובכוח אדם מינימלי, החל מתקשורת מול לקוחות ועד קבלת חשבוניות חתומות.

ניהול המשלוחים על ידי המערכת תעזור לעסק שחל למנוע טעויות אנוש ככל האפשר! היא תותאם לצרכי הארגון ולצרכי הלקוחות וכל הצדדים מרוויחים.


ניהול עסק בצורה חכמה

זה הזמן להתקדם למערכת ניהול עסק שמאפשרת לבצע במקום אחד את כל הפעולות הנדרשות עבור בעלי עסקים. במערכת פייפר תוכלו לנהל את כל המחלקות שלכם בעסק – בקלות.

המערכת מתבססת על טכנולוגיות חדשניות שיעזרו לכם לעקוב אחר כל תנועה בעסק.

אנחנו כאן כדי להזכיר לך שלפני כמה שנים כשחלמת להקים את העסק שלך הבטח לעצמך שהלקוחות שלך יקבלו את השירות הכי טוב, הכי מקצועי, הכי מהיר. הבטחת לעצמך שתהיה הכי טוב בשוק ומודל לחיקוי עבור בעלי עסקים אחרים.

מה שהיה קשה לדמיין ולחזות מראש היה ההתעסקות המסורבלת עם ניירת, חשבונות, ניהול מלאי, משלוחים... אף אחד לא סיפר לך כמה משאבים, זמן וכסף זה יעלה לך.

באמצעות שימוש בפייפר תוכל בצע את כל המשימות הבירוקרטיות הכרוכות בניהול העסק שלך, בקלות וביעילות, תוך מתן דגש על השימוש בממשק משתמש ידידותית ונוח, כך שתוכל למקד את תשומת ליבך בסיבה שבה הקמת את העסק שלך.


מערכת חכמה לניהול משלוחים 

 - PAYPER נותנים לעסק שלך את הטוב ביותר

ניהול מדויק וקפדני של כלל המחלקות בארגון הוא דבר חיוני לעסק, כדי שתוכלו להפיק את המיטב מהתוכנית העסקית שלכם , כדי לשמר לקוחות וכי להגדיל רווחים.

מהיום – על ידי שימוש בממשק, אתם תוכלו לעקוב אחר כל המתרחש בעסק שלכם – החל מניהול לקוחות, דרך הנהלת חשבונות, מעקב אחר כספים ועד ניהול המלאי, הרכש ומערך המשלוחים השלם!

PAYPER הוקמה על ידי אנשי טכנולוגיה, מנהלי כספים ורואי חשבון שמתוך הבנה אישית של האתגרים שבניהול עסק, בחרו להקים מערך שלם ומקיף לשיפור שיטת העברת המידע של עסקים וחברות בתוך העסק ומחוצה לו.

היתרון שלנו זה שאנחנו כאן כדי להקל על בעלי עסקים מתוך מקום של הזדהות. אנחנו יודעים מה הצרכים שלכם ואנחנו כאן כדי לשנות ביחד איתכם את כללי המשחק.

המערכת שלנו בנויה בטכנולוגיה מתקדמת, וחרטנו על דגלנו לחולל מהפיכה בתחום ניהול העסק דרך שימוש בבינות מלאכותיות שיעזרו לכם לדעת מה קורה בכל שלב מבלי לטבוע בים של נתונים.

 

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות במערכת שלנו בחינם למשך 14 ימים ולגלות עולם שלם של טכנולוגיה שכולו מותאם אישית עבורכם.


מתקדמים עם PAYPER – תנו לנו להוביל