מערכת לניהול משאבים

  

מערכת לניהול משאבים בעסק

מערכת פייפר היא פלטפורמת ERP חכמה וחדשנית, המאפשרת סנכרון של המידע הארגוני שלכם מכל המחלקות, נגישות ואפשרות תפעול 24/7 ובזמן אמת.

המערכת מבוססת על בינה מלאכותית, או בשפה המקצועית AI -  Artificial intelligence, כלומר פועלת באופן המייצג בינה אנושית ומשפרת את יכולות החיזוי של העסק.

בנוסף, פלטפורמת הERP שלנו עובדת על טכנולוגית ענן ומספקת כלים מתקדמים לעבודה שוטפת מכל מקום ובכל זמן. היא מאפשר לאפליקציות הארגוניות לעבוד אחת עם השנייה באמצעות גיבוי של כל הנתונים מכלל המחלקות בארגון, ובכך מסייעת לפרודוקטיביות של העסק.

על חברות קטנות בשלבי צמיחה ועד ארגונים גדולים ובינלאומיים, מערכת הERP מוכיחה את יעילותה פעם אחר פעם ומשפרת ביצועים עסקיים, מגדילה הכנסות ומאפשרת ניהול תקין ומתקדם של העסק.

 

מערכת פריוריטי לעסקים


גמישים איתך

לפלטפורמה של פייפר יכולות אידיאליות להתממשק עם תוכנות חיצוניות כמו אתר האי קומרס שלכם לדוגמא, והיא מבצעת עדכונים בהתאם לקצב השינויים בשוק כדי להיות המובילה ביותר בכל זמן נתון. מדובר בפתרון הגמיש ביותר, המאובטח ביותר והמתקדם ביותר. פייפר ERP מתאימה עצמה בצורה מדויקת לצרכי העסק, ללא קשר בגודל שלו. תפקידה הוא לתמוך בכל המהלכים העסקיים השונים הקיימים בכל חברה באשר היא. עסק הדורש מהלכים ניהוליים רבים חייב להחזיק במערכת ניהול כדי לשמר סדר ארגוני. השימוש בERP מאפשר שליטה ובקרה בצורה רוחבית על העסק, ובכל זמן נתון כל משאבי הארגון מרוכזים ומנוהלים, פועלים וזורמים ללא תקלות.

הגמישות יוצאת הדופן של מערכת פייפר מספקת לכם את הפתרון האידיאלי לכל הצרכים העסקיים, הפיננסים והתפעוליים שלכם. מדובר במערכת קלה מאוד לשימוש, שביעילות רבה תתאים עצמה לאסטרטגיה העסקית שלכם כדי להוביל אתכם קדימה.

עסק קטן, בינוני או גדול יוכלו ליהנות מהסיוע של מערכת פייפר לקבלת מענה מותאם ובזמן אמת לצרכיהם. השימוש בתוכנה יאפשר לכם באופן ישיר עלייה בפרודוקטיביות, תוך צמצום הוצאות והגדלת הרווחים. זה לגמרי הזמן שלכם להמריא ולשדרג את עצמכם למחלקת העסקים של עולם המחשוב וכך גם את יכולות התפעול שלכם.

איך?

 

המודולים הקיימים בפייפר

נתחיל בביסוס ההנחה שכל גוף עסקי באשר הוא, צריך לנהל את העסק שלו ביעילות האופטימלית ביותר. כדי שזה יקרה, העסק צריך לשלוט ביד רמה בכל ההיבטים שלו.

המערכת של פייפר סתגלנית ואטרקטיבית מאוד מאחר ומספקת מענה על כל צרכי העסק. חלק מהמודולים הקיימים בה הם ניהול מלאי, מערך שירות הלקוחות, הנהלת חשבונות, רכש ולוגיסטיקה, מערכת שעות ושכר, ניהול משאבי האנוש ועוד.

מאות לקוחות כבר משתמשים בשירותי הERP, בדגש על המודול הכללי הלא הוא מודול הנהלת החשבונות, שכן ניהול מערכת הכספים הפנימית והחיצונית היא הבסיס לכל עסק יציב.

עם השימוש במודולים הקיימים בפייפר, תוכלו לקבל תמונה רחבה על מצב העסק שלכם בכל זמן נתון:

·      תקבלו פתרון מקיף ומותאם אישית עבור סדר בירוקרטי

·      תתאפשר לכם שליטה מלאה בכל הכספים של החברה

·      תוכלו ליצור בסיס לקוחות נאמן ובכך להגדיל את קהל הצרכנים

·      תשפרו תהליכי רכש וקנייה במטרה להגדיל רווחים

·      תתכננו את הייצור ותקבלו שקיפות מלאה בנוגע לניהול המלאי ותהליך ההפצה

·      תקבלו תמונה ברורה יותר על העסק שלכם באמצעות ניתוח נתונים ודוחות

·      תעזרו לכם/לעובדים שלכם לקבל החלטות מושכלות מבוססות דאטה

 

הדרך החדשה להצלחה

פייפר ERP, מערכת המחשוב הקפדנית ביותר, היא התשתית הבטוחה ביותר בדרך שלך להיות המוביל ביותר בתחומך. מאות עסקים ואלפי מנהלים כבר צועדים איתנו ומאפשרים לעצמם עצמאות אמיתית. חווית הניהול שלך תהפוך ליוצאת דופן ותהליכי החשיבה והביצוע שלך יהיו בשמיים!

יישום המודולים של פייפר בא לידי ביטוי במענה של התוכנה לצרכים שלך כמנהל עסק ולעסק בפני עצמו: הפקת דוחות, סריקת ניירת, התראות בזמן אמת ועוד הם רק חלק קטן מהמסוגלות של פייפר. היא תשמש כמארז עבור כל החבילה ותרכז תחתיה את כל התהליכים העסקיים המתרחשים בחברה.

ניהול קשרי הלקוחות, ניהול הלוגיסטיקה, ההון האנושי, שרשרת האספקה, החשבונות וההזמנות של העסק, כולם מבוססים על גיבוי ענן כך שכל המידע אוחסן, נגיש וזמין 24/7, על פי הרשאות שבעל העסק מגדיר! מדובר בפתרון מהדור החדש והמתקדם ביותר, כדי שלרגע לא תישארו מאחור.

 

מערכת ERP לעסקים


?WE ARE PAYPER, DO YOU

יש לנו מטרה אחת והיא לעזור לכם לפרוץ את הגבולות של עצמכם. אנחנו שואפים למצוינות ואנחנו בטוחים שאם הגעתם עד כאן – אז גם אתם.

המערכת של פייפר הוקמה ופותחה כדי לשפר את היעילות העסקית של כל ארגון וארגון ואת חווית הלקוח שלו. אנחנו דוגלים ביזמות, חדשנות וטכנולוגיה ואנחנו כאן כדי להפוך את השימוש במערכת הERP להרבה פחות מפחידה ממה שזה נשמע לכם.

פייפר, מערכת לניהול עסק המספקת פתרונות לניהול ארגוני, היא תוכנה סופר ידידותית וחווייתית, עשירה בפונקציות ותובנות עסקיות שילוו אתכם בפיתוח הארגון שלכם. הודות לשימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שלעולם לא תישארו מאחור.

הצטרפו עוד היום לפייפר והעניקו לעצמכם ארגז כלים שיהפוך את העסק שלכם להרבה יותר ממצוין.

מוזמנים ללחוץ כאן, אנחנו שם :)