מערכות קליטת חשבוניות לרואי חשבון

הכל על מערכות קליטת חשבוניות לרואי חשבון

להיות רואה חשבון זאת לא עבודה קלה. המטרה העיקרית היא ייצוג הלקוח מול רשויות המס בישראל וכמו שרוב הציבור מבין, זה לא פשוט. לכן, הדימוי הקלאסי של רואה החשבון הוא אדם רציני אשר טובע בים של ניירת המלאה מספרים ונוסחאות מתוחכמות. בפועל, רואי חשבון הם אנשים כמו כולם שרוצים לעשות עבודה טובה בצורה היעילה ביותר. לכן, זה לא מוזר שיותר ויותר רואי חשבון, יועצי מס וכמו כן בעלי חברות בוחרים לנטוש את הניירת לטובת מערכות הנהלת חשבונות מתקדמות אשר מאפשרות קליטת חשבוניות בצורה דיגיטלית וחכמה. 


אותו המקצוע אך בגישה כל כך שונה

השימוש במערכות קליטת חשבוניות כגון זה של Paper מאפשר לבעלי עסקים להשתחרר מעול החשבוניות והקבלות הפיזיות. מעבר לכך שזה חוסך את הפגיעה בסביבה, שימוש זה עוזר להם לעבוד בצורה נקייה ומסודרת יותר ועל ידי כך להקל על העבודה של רואי החשבון שבסופו של יום הם אלו אשר נאלצים להתמודד עם כל הניירת המצטברת. 


אך מה לגבי הרואי חשבון עצמם? האם להם לא מגיע להשמיע את קולם ולומר בקול ברור שגם הם רוצים לעבוד בצורה קלה ויעילה יותר? כאן נכנסת המערכת שלנו אשר מותאמת לצרכים שלכם כרואי חשבון. 


טכנולוגיית סריקת חשבוניות OCR

הרעיון הוא מאוד פשוט ומאוד יעיל. במקום לקבל אינספור ניירות או לחלופין במקרים מסוימים קבצים סרוקים המגיעים למשרד שלכם בתור קבצי תמונה, כעת תוכלו לקבל את החשבוניות הללו בצורה מאורגנת ונוחה. אך הדובדבן שבקצפת הוא היכולת של המערכת שלנו לזהות ולפענח חשבוניות אלו ועל ידי כך ליצור צורת עבודה חדשה ומתוחכמת יותר. על ידי שימוש בטכנולוגיית OCR, זיהוי תווים אופטי, המערכת של Payper סורקת את החשבוניות ולאחר מכן קוראת את התוכן על מנת להפוך תוכן פיזי כתוב לתווים דיגיטליים בהם תוכלו להשתמש כדי לחפש, למיין, לערוך ובעצם לעשות את כל מה שאתם צריכים כדי לייצג את הלקוח שלכם בצורה המקצועית ביותר מול רשויות המס.


איך מתבצע תהליך קליטת החשבוניות של Payper?

על מנת לפשט ולתת לכם אינדיקציה ברורה כיצד נראה תהליך העבודה עם המערכת שלנו, יצרנו תרחיש פשוט המדגים כיצד המערכת שלנו מפשטת ומיעלת את תהליך שליחת וקליטת חשבוניות מהלקוח ועד רואה החשבון.



לאחר שהקובץ התקבל ועבר עיבוד במערכת שלנו, תוכלו לראות את החשבוניות של הלקוח שלכם בצורה פשוטה, נוחה ויעילה. על ידי שימוש במערכת קליטת חשבוניות של Paper תוכלו לבצע את העבודה שלכם בצורה טובה יותר ומעבר לכך, לאפשר ללקוחות שלכם התנהלות פשוטה יותר מול המשרד שלכם.