ממשק API תוכנת הנהלת חשבונות פייפר

כיום כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנט מהיום בשימוש בממשק API חדשני ניתן לחבר את האתר למערכת פייפר דרך הממשק נוכל להפיק חשבוניות קבלות ולנהל מלאי און ליין המערכת מתממשקת לאתר ויודעת לייצא אליו את נתוני המלאי העדכניים.


ממשק תכנות יישומים (באנגלית: Application Programming Interface; ראשי תיבות: API) הוא ערכה של ספריות קוד, פקודות, פונקציות ופרוצדורות מן המוכן, בהן יכולים המתכנתים לעשות שימוש פשוט, בלי להידרש לכתוב אותן בעצמם כדי שיוכלו להשתמש במידע של היישום שממנו הם רוצים להשתמש לטובת היישום שלהם.

ככל שה-API מקיף וגמיש יותר כך השליטה והאינטגרציה בין המשתמש לבינם תהיה טובה יותר. חברות משקיעות כסף רב בבנייה ובשדרוג ה-API שלהם על מנת שיהיה יותר קל לשימוש, מתוך הבנה ש-API טוב יותר יזכה ליותר תשומת לב.

הפונקציות העיקריות המוצעות בממשק תכנות יישומים מתמקדות במשימות מורכבות כמו ציור חלונות ופריטי ממשק אחרים, אחסון ושליפת נתונים, ניהול זיכרון, קישור ליישומים אחרים, ועוד. ממשקי תכנות יישומים מוצעים על ידי סביבות פיתוח, מפתחים עצמאיים, צוותי פיתוח, חברות בעלות מוצרי תוכנה, כמו חברות המפתחות מערכות הפעלה, גם כדי להקל על מתכנתים ולקצר את זמן הפיתוח, וגם כדי למנוע גישה ושינוי שאינם הולמים בנתונים.

רוב המתכנתים עושים שימוש בממשקי תכנות יישומים ברוב חלקיה של התוכנה, לבד מתפקודי הליבה שלה.


מצורף קישור ל API של מערכת פייפר

https://payperapis.docs.apiary.io/#



חברים ניתן להתחבר דרך הקישור ב API למערכת הקישור הינו חינמי לחלוטין ואנו כאן לעזור לכם על מנת לבצע את ההטמעה בצורה קלה ופשוטה.

ישנם מאות לקוחות שכבר משתמשות בשירותי הנהלת החשבונות של מערכת פייפר ניתן לנהל חשבונות גם עבור חברות כולל התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולממשק את התוכנה לכל מערכת חיצונית שתרצו.