למה לי קטלוג דיגיטלי

 

אם עדיין אין לכם קטלוג דיגיטלי – זה הזמן.

 

השנה החדשה בפתח וזה תמיד מרגיש לנו כמו זמן מצוין לחידושים.

קניתם בגד יפה, בטוחים שרעננתם את הבית

ומה עם העסק? תהיו בטוחים שגם הוא צמא לתשומת לב.

מי לא?

 

קטלוג דיגיטלי לעסקים


כבר דיברנו בעבר על זה שקטלוג מוצרים דיגיטלי הוא הפתרון האופטימאלי עבור עסקים שרוצים להציג את המוצרים שלהם באונליין. באמצעות הקטלוג הדיגיטלי, יכול העסק להעניק לרוכשים הפוטנציאלים שלו חווית קנייה מושלמת ויכולת התקשרות נוחה מול החברה. דרך הקטלוג הרוכש הפוטנציאלי גם אמור לקבל את כל המידע הנדרש כדי לבצע רכישה, החל ממידע יבש ועד קבלת הצעת מחיר.

הימצאות מקוונת היא דרך מצוינת "לצוד" קהל נוסף; קהל האונליין.

 

קטלוג מוצרים דיגיטלי נועד לשרת את הלקוחות הנ"ל, אך לא רק.

מטרתו גם להיות כלי עזר לסוכני השטח בפרט ולמערך המכירות של העסק בכלל.

מדובר בחלק מהותי מאוד ממערך שיווקי ופרסומי של כל עסק באשר הוא, שמהווה נכס נוסף עבורו. הלוגו, הסלוגן ופרטים נוספים הקשורים ומקושרים לערכי המותג יופיעו בקטלוג  הדיגיטלי גם הם. אלו יגרמו ללקוחות פוטנציאלים (שגילו אתכם לבד או ללקוחות הפוטנציאלים שיושבים ברגע זה מול סוכן המכירות) לקבל תמונת מצב מלאה על כל השירותים שאתם מציעים בצורה ידידותית, חווייתית וכזו שתספר להם עליכם מבלי להכביר במילים.

 

קטלוג דיגיטלי כזה, שגם נוח לדפדוף ולקריאה, תומך גם בכל סביבות העבודה והמכשירים ולכן מהווה נכס עבור סוכן המכירות שבשטח.

לפני הספיצ', תוך כדי או אחריו, הקטלוג הדיגיטלי הוא אמצעי התמיכה הטוב ביותר עבור הסוכן, והוא גם אמצעי המכירה המרכזי שלו.


קטלוג מוצרים דיגיטלי בתוכנת ניהול

יתרונות שיווק >>>

אותו לקוח פוטנציאלי שהגיע לקטלוג המוצרים שלכם בעצם חשוף עכשיו לכל המוצרים שאתם בוחרים שהוא יהיה חשוף אליהם ובצורה מרוכזת, שמאפשרת לו תוך דקות ספרות

1.    ללמוד עליכם

2.    לבחור מוצר

3.    לרכוש אותו

ריכוז המוצרים שלכם תחת מערכת אחת מהווה מעין סניף נייד של העסק שלכם, מבלי לשלם שכירות לשום אדם אחר.

סוכן המכירות שיצא לשטח לוקח איתו את הסניף לכל מקום אליו הולך ומבצע את המכירה שלו מכל מקום בעולם.

 

הצערכת נמצאת בענן ויש לה ממשקי API מתקדמים ומאפשרים סליקת אשראי לרכישה מהירה ולשליחת חשבוניות/קבלות/הצעות מחיר בלחיצת כפתור אחת, ניהול המלאי ואת שרשרת האספקה בעסק.

 

יתרונות נוספים >>>

1.    בניית קטלוג המוצרים בצורה קלה, מהירה ופשוטה

2.    הפצת הקטלוג באמצעות מייל, SMS, קמפיינים ועוד

3.    צפייה בדו"חות מכירה 24/7

4.    התאמה של הקטלוג לכל מכשיר נתמך

5.    קבלת עדכונים על רכישות בזמן אמת

6.    אפשרות ליצור רשימות תפוצה

 

יתרונות קטלוג דיגיטלי


עוד סוכן? למה לא

קטלוג מוצרים דיגיטלי הוא בעצם סוכן נוסף בעסק, כזה שעובד בשבילך 24/7.

הוא לא צריך הפסקת אוכל והוא לא יוצא לחופשות, הוא לא צריך ימי מחלה ובינינו? הוא העובד שכל אחד מייחל לעצמו.

עם קטלוג המוצרים הדיגיטליים – אתם מרוויחים את הסוכן המושלם שלכם ותרוויחו גם:

1.    שקיפות וסדר במוצרים מול הלקוח – תצוגת המוצרים בקטלוג היא ברורה ומדויקת. אתם כמובן יכולים לדייק אותה אפילו יותר, בהתאם לצרכי העסק שלכם.

2.    הגדלת מכירות – הלקוח יכול להוסיף מוצרים לסל הקניות ישירות ממסך הבית, לבדוק עלויות הזמנה ולוודא את הנתונים של המוצר לפני שמחליט להזמין, מה שיוצר אצלו ביטחון קניה מלא.

ביטחון קניה הוא זה שמגדיל את סל המכירות וגורם ללקוחות לחזור ולרכוש דווקא בחנות שלך שוב ושוב.

3.    חיסכון בזמן – במקום להעסיק מערך טלפוני גדול שיצטרך לתת מענה מ9-5 ועולה לך הרבה מאוד כסף, זמן ולרוב גם טעויות אנוש, המערכת מציעה לכם פלטפורמה שמבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומאפשרת לבצע דרכה כל מה שצריך בתוך שרשרת האספקה.

4.    ביטחון וודאות – גם אם ו- מצאתם את העובדים שלכם מבצעים שיחת מכירה כזו או אחרת בכל מקרה, כי ראיתם לנכון, וזה אחלה! אתם לא באמת צריכים לחכות להזמנות בפקס או במייל. לתהות האם הלקוח שכח? וויתר? רשם מספר לא נכון?

ב2021, כל הזמנה שתיכנס למערכת תגיע בצורה מסודרת וללא חלקים ריקים או לא ברורים. ללא טשטוש וללא תהיות. מניעת טעויות בהקלדה, בשמות המוצרים ובכמויות מונעת טעויות אנוש נגררות ומבטיחה איכות בתהליך הרכישה עבור שני הצדדים.

 

מדובר בכלי היעיל ביותר לביצוע הזמנות.

תוכלו ליהנות מהפרדה מוחלטת בין הסקשן הדרוש ללקוחות לבין הסקשן שמיועד לספקים;

מבחינת הלקוחות – הם יראו רק את המוצרים הרלוונטיים להם וייהנו מחוויית משתמש מאוד גבוהה, שתקטין משמעותית את אחוזי נטישת הסל המקובלים באתרי סחר.

מבחינת ספקים וסוכנים – כל אחד מהם יקבל איזור אישי משלו, שם יוכל לנהל את כל ההזמנות שלו על פי המלאי הקיים במערכת. המידע מתעדכן בזמן אמת, מה שעתיד למנוע התנגשויות והזמנות על בסיס מלאי חסר.

את הקטלוג ניתן לראות בכל סוג של מכשיר חכם, וכך בעצם הקטלוג הדיגיטלי הופך בלחיצת כפתור למסופון עבור סוכני השטח, כך שיהיה נגיש עבורם בכל מקום ובכל זמן.

מדידת סוכן מכירות על פי מספר אספקטים ויצירת השוואתיות בין סוכני המכירות השונים.

 

למי מתאים קטלוג המוצרים?

שימוש בקטלוג מוצרים דיגיטלי מתאים לכל בעל עסק קטן, בינוני או גדול שרוצה

·      לצמצם בכוח אדם

·      למנוע טעויות אנוש

·      לחסוך בזמן

·      לחזק ביטחון קנייה וחווית רכישה

·      להגדיל מכירות


קטלוג דיגיטלי לעסק שלך



באמצעות ניהול מרוכז של המוצרים, תוכלו ליהנות מהעלאה והורדה של מוצר בנוחות וביעילות, לשנות מחירים, לעדכן פירוטים, לחסום מוצר כשנגמר המלאי ולעדכן אותו כשיש מבצעים.

הכל נמצא זמין ונגיש בתוך המערכת של פייפר ואתם נהנים מטכנולוגיה מתקדמת שעומדת ביחד איתכם לעשות בעסק שלכם את המהפך שחיכיתם לו.

לקוחות או סוכני מכירות שטח יכולים לעקוב אחר סטאטוס ההזמנה משלב ביצוע הרכישה ועד קבלת המוצר, מבלי להיעזר בכוח אדם נוסף שתצטרכו להעסיק. לאחר הרכישה המערכת תשלח בצורה אוטומטית את החשבונית.

הקטלוג מקושר גם למערכת ניהול המלאי ולכן גם כמויות המלאי יתעדכנו בהתאם וכשהמלאי יפחת משמעותית אתם תקבלו התראה שתעזור לכם לזכור לעשות סדר במחסנים.

כל הסטטיסטיקות והדו"חות יהיו חשופים לכם ולמי שתגדירו במערכת 24/7! זאת מאחר ומדובר במערכת המבוססת על מחשוב ענן. אתם תוכלו גם לשלוט בכל ההגדרות, כך שכל מודול ומודול במערכת ניהול עסק יהיה בהתממשקות מלאה עם הקטלוג הדיגיטלי ואלו יהיו הכי מדויקים עבורכם ועבור העסק שלכם.


https://payper.co.il/static/contact_us