עסק מנצח - כל מה שתרצו לדעת

הקמתם עסק? ברכות!

בואו נעשה קצת סדר...


הקמת עסק מצליח





בישראל עסקים רבים, למעשה מאות אלפי עסקים רשומים, נתון מעודד לכאורה. השאלה היא כמה מהם יצליחו לנהל את העסק שלהם נכון לאורך זמן? כמה עסקים יובילו את הארגון והעובדים להצלחה?

נכון שבחלק מהמקרים הקושי נובע מרגולציות כאלה ואחרות של המדינה, אבל מה נוגע למקרים שבהם האחריות היא על בעל העסק?

שיווק לא נכון או חוסר שיווק בכלל, ניהול לא נכון של הצוות, התעסקות תובענית בניירת, התנהלות כלכלית לא נכונה ועוד.

אז איך בכל מקרה גורמים לעסק להצליח אתם שואלים?

קבלו את הטיפים המנצחים, שיובילו אתכם הכי רחוק שאפשר, מאלו שלמדו על בשרם ;)

 

מערכת לניהול עסק


10 טיפים לעסק מנצח

1.    תתמקדו ברעיון ותהיו שלמים איתו –

יזמים רבים מצטיינים במוח מבריק ורעיונות בלתי נגמרים. זה חשוב ואפילו מאוד, אבל ברגע שעליתם על רעיון יצירתי שראוי להשקעה שלכם – דבקו בו. תשקיעו בו את מירב המאמצים שלכם ותהיו מפוקסים על המטרה. כשתרגישו מספיק מוכנים ושהכל מתקתק בגזרה אחת, תוכלו להתרחב.

2.    תכננו קדימה –

חשבו על העסק שלכם לטווח הרחוק. אל תנהלו אותו בצורת כאן ועכשיו, כי לשים פלסטר לא מרפא את הפצע. תציבו יעדים ריאליים, קחו קורסים שיעזרו לכם בדרך ותהיו עם יד על הדופק בכל זמן נתון שאתם יודעים מה קורה קדימה.

3.    בדקו מה הזכויות והחובות שלכם –

כמו כל עובד במשק, גם לכם יש זכויות וחובות עבור המדינה ועבור עצמכם. תדאגו להפריש פנסיה וביטוחים, בררו לגבי מענקים שאולי מגיעים לכם ושימו לב לעקוב אחר התשלומים אותם כל בעל עסק חייב לשלם (ראו סעיף מספר 2 - תכנון קדימה!)

4.     תיצמדו לתוכנית העסקית שלכם –

ביצוע מעולה מתחיל בתכנון יוצא דופן. יכול להיות שאת התוכנית העסקית בניתם אפילו עם איש מקצוע שנתן לכם ידע וכלים. השתמשו בהם וזכרו שבניתם את השלבים להצלחת העסק במדויק – תיעזרו בזה.

5.    אל תיבהלו מחדשנות –

אנחנו ב2021 ככה שאין לנו באמת אופציה להיות טכנופובים. הגיע הזמן לעזוב את הניירת וההתעסקות המיותרת בתיוק ותיעוד ולעבור למערכות שיעשו בשבילנו את העבודה. תתחילו ותראו שאוטומטיזציה זה הדבר הכי טוב שיכלתם לתת לעסק שלכם!

6.    תבנו אתר ידידותי למשתמש –

כדי לשמר את קהל הלקוחות שלכם ולהגדיל אותו ואת הרווחים שלכם אתם חייבים אתר eCommerce לא פחות ממצוין. אתר כזה שיהיה מתוחכם אבל הכי ידידותי למשתמש, כזה שיהיה אחר מכולם כדי למשוך את העין אבל לא מסובך, והכי חשוב נגיש לכל! תאפשרו ללקוח שלכם ליהנות מחוויית הקנייה, תציגו לו קטלוג מוצרים דרכו יוכל לרכוש את המוצרים שלכם ובאותה הזדמנות גם תצמצמו את ההתעסקות הטלפונית מאחורי הקלעים. תחשבו על האתר כאל סוכן מכירות שעובד בשבילכם ללא הפסקה.

7.    שווקו במדיה החברתית –

אינטראקציה ברשתות החברתיות היא מאסט. לפעמים הלקוח ירצה להכיר גם את מי שמאחורי המותג שלכם. תחשפו אותו, אתכם. אבל במידה. בכל מקרה, תבנו לעצמכם אסטרטגיית שיווק במדיה החברתית שתעזור לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. יש ברשת פוטנציאל כל כך גדול וחבל לפספס אותו.

8.    השתמשו בתוכנה לניהול עסק

בין אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול, אתם חייבים להוריד מעצמכם את ההתעסקות עם הבירוקרטיה האינסופית שמסיטה את המבט שלכם מניהול העסק. השתמשו בתוכנה לניהול עסק שתעזור לכם לנהל הכל (אבל הכל!) מכל מקום ובכל זמן, דרך הענן. אתם תוכלו לנהל מלאי, לנהל צוות, לנהל את המכירות והשיווק שלכם! לתעד שיחות, להנפיק חשבוניות, לשלוח חשבוניות, לנתח דוחות ואת כל פעילות העסק, לבצע תהליכי גבייה ועוד דברים שאפילו לא חשבתם שצריך. סדר זה הכלי החשוב ביותר לניהול עסק יציב! אל תוותרו על זה

9.    תהיו מנהיגים –

עובדים לבד? תהיו מנהיגים לעצמכם ותנהיגו את הספקים שלכם.

יש תחתיכם צוות עובדים? תראו להם יציבות וקבלת החלטות נכונה.

כך או כך, תקפידו לשדר ביטחון. תבססו ותציגו את עצמכם בשוק כמובילים בתחום שלכם.

  10  תדאגו שתהיה לכם משמעת עצמית –

אל תשימו את כל הביצים שלכם בסל המוטיבציה. תדאגו לנהל את עצמכם בצורה הטובה ביותר. תכירו בחולשות שלכם ותעבדו עליהם, תכירו בחוזקות שלכם ותטפחו אותן. הימנעו מהיסחי דעת ותצרו לעצמכם שגרה שתעזור לכם לנוע קדימה.

 

קבלו בונוס מאיתנו:

אל תיבהלו. בדרך לניהול עסק יש שלבים שתצטרכו לעבור. אבל אם תדאגו שהבסיס שלכם יהיה יציב, כל השאר יהפוך לקלי קלות עבורכם.

השתמשו בכלי עזר טכנולוגיים שיהפכו עבודות נמלים לאוטומציות, תחתרו להצלחה. תחלמו את זה ותיישמו את זה. קבעו תוכניות עבודה הגיוניות ולוחות זמנים שתוכלו לעמוד בהם, לפעמים תמתחו את קצה גבול היכולת שלכם כדי להגדיל את היכולת. מזערו טעויות אנוש באמצעות שימוש במערכות, תעקבו אחר דוחות עסקיים ותהיו עירניים לתזרים הכלכלי.

אבל הכי חשוב – תאהבו את מה שאתם עושים ותעשו את זה בלב שלם!

מקימים עסק? יאללה, הצטרפו אלינו!

 

מערכת לניהול עסק


מתקדמים עם PAYPER

מערכת פייפר היא מיזם טכנולוגי שחרט על דגלו לחולל מהפיכה בתחום הנהלת החשבונות בפרט וניהול העסק בכלל. על קצה המזלג - זוהי מערכת מתקדמת שמשלבת בינה מלאכותית באמצעותה ניתן לעבד תמונות ולשמור מסמכים המאפשרת ללקוח גישה בזמן אמת ומכל מקום (גיבוי בענן) לכל מסמכי הנהלת חשבונות, דוחות רווח והפסד, כרטסת, תשלומים ועוד.

תהליך ניהול עסק דורש משאבים והרבה אנשי מקצוע מסביב, כלומר הוצאה כספית נוספת, ויכול להיות שלא קלטנו את כל המשימות והמשאבים שהקמת עסק ידרשו מאיתנו.

באמצעות מערכת פייפר תוכלו לנהל את העסק שלכם בקלות. מעבר לזה שמדובר במשמש נוח וידידותי למשתמש, השימוש במערכת יוריד מכם את הנטל הכרוך בהתעסקות היומיומית מול רואה חשבון, ספקים, מחלקות.

תוכלו ליצור שפה אחידה בארגון שלכם ולדאוג שהכל ינוהל בלחיצת כפתור!

הצטרפו לדור הבא של ניהול העסק ותיקחו את השינוי בידיים שלכם:

מהיום חוסכים בזמן, חוסכים בהוצאות מיותרות, מפיקים דוחות בקלות, מנהלים ספרי חשבונות ונעזרים בטכנולוגיה פורצת דרך שתעזור לכם להפוך את משימת ניהול העסק להרבה יותר נעימה.

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן. לחצו וקבלו 14 יום ניסיון חינם!