חשבונית מחזורית

לאור הניסיון העשיר שצברנו לאורך השנים ואחרי ליווי של לקוחות רבים ומגוונים, החלטנו לעלות לשלב הבא. חשבנו על כל הפעולות החוזרות ונשנות שאנחנו עושים באופן קבוע, חודש אחר חודש, באותו הריטיינר, מול אותם הלקוחות, עם אותה הסליקה ועם אותם ההרגלים. הבנו שבתור חברה ששואפת ואף מספקת ללקוחותיה את הפתרונות המדויקים ביותר לצרכיהם, אנחנו צריכים תמיד לחשוב קדימה. ומה יותר "קדימה" מהמחשבה על  תשלום ועוד תשלום?

רבים מבעלי העסקים עובדים עם לקוחות קבועים אשר החיוב עבורם קבוע בעיקרו, למה שנהוג לקרוא ריטיינר, סכום כסף שנגבה באופן קבוע מהלקוחות שלנו, מתאים גם לבעלי נכסים אשר מוציאים סכום קבוע עבור שכירות המשרד או החנות.

חשבונית מחזרוית או חשבונית רטיינר יעזרו לכם לשפר את התהליכים האוטומטים בעסק ויפנו לכם זמן לעשות את הדברים החשובים באמת, שיווק, תפעול ויצירת ערך עבור הלקוחות שלכם. 

 

הפתרון הנוח ביותר

PAYPER היא מערכת ניהול עסקים חכמה שמציעה בין היתר - שירותי הנהלת חשבונות. מדובר במודל מאוד נוח וידידותי למשתמש, דרכו ניתן גם להפיק מסמכים וחשבוניות. המערכת מאובטחת ומאושרת על ידי מס הכנסה ומע"מ. היא מקנה את האפשרות לתעד עסקאות חד פעמיות ועסקאות רב פעמיות, מבלי להזדקק לידע טכני קודם כזה או אחר ומבלי לשאת בהוצאות גבוהות מדיי.

מעבר כזה לתוכנה של הפקת חשבוניות ממוחשבת עתיד לפשט לכם את כל ההתנהלות הפיננסית והלקוחות עתידים לתפוס אתכם בעין מקצועית הרבה יותר.

PAYPER תחסוך לכם הרבה זמן והרבה כסף. את המסמכים שתנפיקו תוכלו לשלוח ללקוחות שחכם דרך וואטסאפ, מיילים, SMS ועוד. לא תצטרכו יותר דפים מפוזרים על השולחן ולא תצטרכו גם קלסרים. כל המסמכים וכל הנתונים שלכם ישמרו בענן ויגובו 24/7, 365. תוכלו לעצב את המסמכים, להוסיף את הלוגו שלכם ולהתאים אותם בדיוק למה שאתם רגילים לתת לקוחות שלכם.

 

חשבונית מחזורית - התכלס

אנחנו בטוחים שיש לכם רשימת לקוחות קבועה, לקוחות כאלו שאתם יודעים בדיוק מה נפח העבודה שלכם איתם, מה סכום הכסף שרץ ביניכם מדיי חודש. אין שינויים. ובכל חודש מחדש אתם צריכים לזכות לשלוח להם בקשות לתשלום, להנפיק להם חשבונית ולעבור את כל סאגת "סידורי סוף החודש" מחדש.

מהיום תוכלו להגדיר הפקת מסמכים בצורה מחזורית! על סמך החיוב הקבוע שסיכמתם מול הלקוח!

שימוש בתהליך אוטומטי יכול לחסוך זמן והתעסקות בהפקת המסמכים החשבונאים ולמנוע חשיפות כמו אי הפקת מסמך חשבונאי בגין כסף שקיבלתם.

מה זה אומר? שהתוכנה תנפיק חשבונית בצורה אוטומטית מדיי חודש עבור הלקוחות שתגדירו לה.

מי הלקוחות שתגדירו לה? אותם לקוחות שמחייבים בריטיינר קבוע ורוצים מינימום התעסקות עם מערכת חשבונות.

איך עושים את זה? מגדירים סכום קבוע ויום לחיוב והמערכת תפיק את החשבוניות באופן קבוע ובתאריכים עוקבים לפי ההגדרה במערכת!!!

אם זה לא הפיתרון המושלם, מה כן?!

 

הנהלת חשבונות אוטמטית

אחרי הפקת המסמכים המערכת תשלח אותם בצורה אוטומטית לכתובות המייל המוגדרות במערכת לכל לקוח ולקוח, ואתם תוכלו לאחר מכן לעקוב אחר כל המסמכים במידה ותרצו, ומתי שרק תרצו!

תוכלו להפוך כל מסמך למסמך מסוג אחר, לבצע שליחה חוזרת וגם לזכות חשבונית או לבטל קבלה בלחיצת כפתור.

מעבר לזה, המערכת תתזכר אתכם על פעולות שאתם צריכים לעשות במידה ויש כאלה, מה שייעל את עבודתכם, יחסוך לכם זמן יקר ויפתור לכם הרבה משברי ניהול בדרך.

כמובן שניתן גם לבחור באופציה של הפקת החשבוניות בצורה רגילה ולשלוח חשבוניות וקבלות למדפסת או ללקוח כשאתם בוחרים, לשלוח בדואר ועוד.

מה שבטוח, כך או כך אתם תוכלו לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר מבלי לאבד את העשתונות.

 

שאלות ותשובות שוודאי תרצו לדעת


-       האם יש הגבלה בכמות החשבוניות החודשית שניתן להפיק?

לא :) השירותים שהמערכת מספקת מאפשרת לכם להנפיק חשבוניות ללא הגבלת כמות וכל הלקוחות שלכם יוכלו ליהנות מיתרונות הפלטפורמה.


-       השימוש במערכת מתאים גם לניהול עסק קטן?

כן! לגמרי. כל בית עסק יכול להפיק חשבוניות דרך המערכת ולהשתמש במודלים השונים שהיא מציעה.


-       איזה מסמכים ניתן להפיק באמצעות התוכנה?

התוכנה מאפשרת להפיק את כל סוגי המסמכים שעסק צריך: חשבוניות מס, קבלת, חשבוניות זיכוי, הצעות מחיר, חשבוניות עסקה ועוד.


-       איך אפשר לשמור את כל המסמכים שהנפקתי?

המערכת מגבה את כל הנתונים שלה והמסמכים שהונפקו בגיבוי ענן, שזמין עבורכם 24/7 ומכל מכשיר שברשותכם.


-       המערכת היא לביצוע הנהלת חשבונות עצמאית בלבד?

לא. המערכת היא מערכת לניהול עסק, ובנויה ממודולים רבים לניהול כל מחלקה בנפרד וניהול כל העסק בכלל. במערכת תוכלו למצא מודול לניהול חשבונות עצמאי, מודול לניהול מלאי, מודול לניהול רכש ולוגיסטיקה, שירות לקוחות, מכירות, משאבי אנוש ועוד. כל מה שעסק צריך מחכה לכם שם.


-       מה אני עושה עם החנות האינטרנטית שלי אם בחרתי להשתמש בתוכנה שלכם?

חנות האי קומרס שלכם תתממשק מצוין עם המערכת לניהול עסק ואתם רק תרוויחו מזה! תוכלו להקים קטלוג דיגיטלי שילווה את החנות שלכם ויהווה סוכן מכירות נוסף עבורכם.


-       איך המערכת לניהול עסק תעזור לי לנהל?

שאלת השאלות שאת התשובה שלה אנחנו הכי אוהבים:

המערכת לניהול עסק תחסוך לכם כל כך הרבה זמן וכסף שלא תאמינו שלא השתמשתם בה לפני כן. כל ההחלטות שתקבלו יהיו מושכלות ומבוססות נתונים, ככה שלא תצטרכו לשבור את הראש אם כן ואם לא.

המערכת לניהול היא גם תוכנה להנהלת חשבונות ומערכת לשמירה וניהול מסמכים, כולל מודולים לניהול הוצאות והכנסות, מלאי, רכש, שירות לקוחות ומכירה ועוד. אתם תלמדו איך להיות מאורגנים, מסודרים, איך לעמוד בזמנים וכשתצטרכו -  המערכת גם תבצע עבורכם תזכורות.

פעולות יומיות/חודשיות קבועות יהפכו למחזוריות ולא תצטרכו לרוץ סביב הזנב של עצמכם.

המערכת גם תחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם כי כל מה שתעשו בה הוא כדי לייעל את ההתנהלות שלכם איתם וכי יתפנה לכם הרבה זמן שתוכלו לתעל לפגישות ופיתוח.

תהליכים בירוקרטיים ומתישים יהפכו עבורכם לקלים ונגישים ותוכלו להיות שותפים לכל מה שקורה לכם בעסק וגם לקחת רגע כשצריך. הכל יחכה לכם בפנים מגובה כשתרצו :)


מערכת לניהול עסק


-       איך מצטרפים לPAYPER?

אם הבנתם שכדאי לכם להיות חלק מאיתנו ובא לכם להצטרף למהפכה החשבונאית שלנו - אתם יכולים ללחוץ כאן ולהירשם. החלטנו לתת לכם 14 יום ראשונים חינם להתנסות, סתם כדי שתרגישו שאתם בוחרים את הטוב ביותר עבורכם. השאירו פרטים ותתרווחו. הגיע הזמן לנהל כמו מלכים!