מה היא חשבונית ירוקה וכיצד תסייע בפעילותכם העסקית ?

שוקלים להתחיל שימוש בחשבונית ירוקה, אבל עדיין לא לגמרי בטוחים במה מדובר? ובכן, חשבונית ירוקה נקרא כך משום שהיא אכן ירוקה ואקולוגית, אינה בזבזנית ואינה פוגענית כלפי הסביבה. נתחיל מהנושא האקולוגי, קרא עוד.

מה היא חשבונית ירוקה וכיצד תסייע בפעילותכם העסקית? 

בין אם אתם מוכרים ציוד כזה או אחר, או שמא אתם בכלל מספקים שירות ללקוחותיכם, אתם צריכים להכיר ב-2020 את החשבונית הירוקה ואת השימוש בה. חשבוניות ירוקות (חשבוניות דיגיטליות), סדר וארגון בעסק, נושאים אקולוגיים ומה שבין לבין, מידע מעודכן לזמנים דיגיטליים:

אם בימים עברו חשבוניות רגילות (עשויות נייר) היוו את הפתרון היחיד עבור בעלי עסקים ועצמאים, הרי שכיום התמונה היא כבר אחרת לגמרי. השימוש בחשבוניות ירוקות הולך ונעשה יותר ויותר נפוץ, עד כדי כך שכיום כבר רוב בעלי העסקים, החברות והארגונים משתמשים בחשבוניות אלו. מעבר לכך שחשבונית ירוקה תסייע לכם רבות בניהול נכון של בית העסק, בסדר ובארגון שבו, חשוב יהיה לדבר גם על הנושא האקולוגי. נסביר. 

מדוע מומלץ לעבור כבר היום לשימוש בחשבונית ירוקה? 

שוקלים להתחיל שימוש בחשבונית ירוקה, אבל עדיין לא לגמרי בטוחים במה מדובר? ובכן, חשבונית ירוקה נקרא כך משום שהיא אכן ירוקה ואקולוגית, אינה בזבזנית ואינה פוגענית כלפי הסביבה. נתחיל מהנושא האקולוגי, אם כך. 

אם בשנים עברו אף אחד לא ייחס משמעות נרחבת לנושאים של גיזום עצים ברחבי העולם, הרי שב-2020 לכולנו ברור שכריתה מרובה של עצים ברחבי העולם מלווה בהשלכות אקולוגיות כאלו ואחרות, לפעמים גם השלכות חמורות ביותר. חשבוניות ירוקות באות לתת מענה לנושא זה של בזבוז נייר ושימוש בנייר, שכידוע לכולנו, מופק ומיוצר מגיזום של עצים. 

יתרונות השימוש בחשבוניות דיגיטליות  

אז הבנו שחשבוניות דיגיטליות אינן מופקות מנייר, כמובן. אנחנו בעצם מבינים שחשבוניות ירוקות הן חשבוניות שאתם מפיקים מתוך מחשבכם האישי, ולא באופן פיזי ותוך שימוש בפנקס חשבוניות עשוי נייר. החשבוניות הירוקות קלות מאוד לשימוש, ואתם עומדים להכיר סוג חדש של סדר וארגון בבית העסק שלכם. גם אם אתם עצמאים אשר עובדים מהבית ואין לכם משרד או חברה, אתם חייבים להכיר כבר היום את החשבונית הירוקה ואת סוגי השימושים בה. 

אתם יכולים לשכוח מכל אותם מקרים של חיפושים אחר חשבוניות שהלכו לכם לאיבוד, או אותם מקרים של חיפושים אחר חשבונית שלקוח מסוים איבד וכעת מבקש אותה שוב ממכם. כשיש לכם חשבונית ירוקה, החשבוניות שמורות והן קיימות בתוכנה מתי שרק תצטרכו אותן.  

האם צריך להוריד תוכנה בכדי להשתמש בחשבונית דיגיטלית?

ואם כבר מדברים על תוכנות, כדאי לדעת, בימינו ניתן להשתמש בחשבוניות ירוקות מבלי להוריד (לבצע DOWNLOAD) למחשבכם האישי תוכנה ייעודית. אתם יכולים להשתמש בדפי אונליין אשר מציעים לכם את השירות הזה של חשבונית ירוקה, אפילו בחינם. 

כמובן, השירות הוא חינמי תחת מגבלות מסוימות ובעבור מספר מוגבל של חשבוניות או קבלות. במילים יותר פשוטות, יהיה לכם LIMIT (גבול) למספר הקבלות והחשבוניות שתוכלו להפיק בחינם וללא עלות. בכל מקרה, בין אם אתם מוכרים נעליים, תשמישי יודאיקה, ביגוד אונליין או כל סוג מוצר אחר בעולם, מומלץ לעבור לשימוש בחשבוניות אלו. 

מתקדמים ל-2020 ומנצלים את הטכנולוגיה לטובתכם 

הגיע הזמן לשכוח מערימות של פנקסי חשבוניות אשר מצטברות בביתכם, צוברות אבק ותופסות לכם גם הרבה מקום. אגב, רואה החשבון שלכם גם יעריך מאוד את העובדה שאתם לא "מעמיסים עליו" פנקסי חשבוניות מאובקים. 

שיטות העבודה אל מול רואה החשבון שלכם יהפכו להיות הרבה יותר יעילות, אתם תהיו הרבה יותר מסודרים ומאורגנים, הלקוחות שלכם יקבלו שירות דיגיטלי ומדויק, וכולם יוצאים מכך רק מורווחים. בהצלחה!