חשבונית ירוקה למשרדי פרסום

בעל משרד פרסום? ברוך הבא לפייפר

העידן הדיגיטלי שאנחנו חיים בו, מחייב אותנו כבעלי עסקים להקדיש מחשבה רבה לאופן שבו אנחנו מנהלים את כל המידע העסקי שנכנס לחברה ויוצא ממנה.

התופעה הולכת וגדלה ורבים מבעלי העסקים כבר בוחרים לעבור למשרד ללא נייר ועוברים להשתמש בחשבונית ירוקה ודיגיטלית.

עם השימוש במערכת פייפר, אתם מצטרפים לדור הבא של החשבוניות שהופך להיות גם הדור הבא של העולם כולו. חשבונית ירוקה מספקת את הפיתרון האקולוגי המושלם ניירת שהייתה זרוקה ומאובקת על השולחן שלך במשך שנים!

הפלטפורמה תאפשר לכם לחסוך זמן יקר על ידי שליחה מהירה של מסמכים במייל ובוואטסאפ, לעקוב בכל רגע נתון אחר זרימת הכסף בעסק וחיבור לסליקה וגולת הכותרת – הפקת חשבוניות באופן אוטומטי.

למערכת כמה יתרונות בולטים במיוחד, ביניהם נוחות, פשטות, נגישות ושמירה על איכות הסביבה. כן, כל המסמכים נשמרים במערכת ענן ולא מחייבים שום הדפסה בפועל.

אכן בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה בתחום איכות הסביבה והמעבר לעולם ירוק יותר, ולכם יש את ההזדמנות להצטרף למהפכה. נראה כי חברות רבות ו/או לקוחות פרטיים מעדיפים לרכוש היום מוצרים ושירותים מחברות שתומכות בשירות ללא נייר, כך שעם השימוש במערכת תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם רק מעצם העובדה שאתם נותנים יד לשינוי המבורך.

את החשבוניות הירוקות שלנו ניתן לעצב באופן פשוט וקל, להוסיף לוגו, ולהפיץ את הבשורה.

בקיצור, אין חסרונות. תן למערכת לעבוד בשבילך >>

 

חשבוניות ירוקות למשרדי פרסום

הפקת חשבוניות בפרט והתעסקות בירוקרטית בניירת פיזית, נחשבה מאז ומתמיד עבודה סיזיפית ומתישה. כמה שנים היינו אוספים מסמכים, מתייקים, מאחסנים, בטוחים שהכל מסודר טיפטופ, אבל ברגע האמת מתקשים למצא את אותה פיסת נייר שחיפשנו?

המעבר לעולם דיגיטלי כל כך פשוט ונוח, שלא תבינו איך לא עשיתם את זה קודם. עם השימוש במערכת פייפר להנפקת חשבונית ירוקה, אתם תחסכו זמן יקר, אותו תוכלו להקדיש לפיתוח עסקי של משרד הפרסום שלכם.

על מנת שתוכלו לייעל את הזמן שלכם לטובת פיתוח אישי/עסקי וכדי שתוכלו למקד את האנרגיה, הכסף והזמן שלכם בפרויקטים השונים שאתם מבצעים, התאמנו בדיוק מירבי את הפונקציות הנדרשות בהפקת חשבוניות ירוקות וניהול המערך הפיננסי בדיגיטל! פייפר גם מאפשרת פלטפורמה לעבודה משותפת ולניהול עסקי שוטף, כך שתוכלו לנהל את כל המערך, לחלק משימות, לאתר תקלות וכד' בזמן אמת, תחת כובע אחד – והכל בצורה דיגיטלית וקלה!

עם השימוש בפייפר והנפקת החשבוניות הירוקות תוכלו ליהנות מ

-       אפשרות להפקת כ-ל סוגי המסמכים כמו חשבוניות מס, קבלות, חשבוניות זיכוי, חשבונית עסקה, הצעות מחיר, תעודות משלוח ועוד

-       אחסון נוח במערכת, כולל קטלוג לפי קטגוריות, שמות לקוחות, ספקים או תאריכים וכד'

-       שמירת כל המסמכים בצורה מאובטחת בענן וזמינותם 24/7 ומכל מקום

-       טכנולוגיה מתקדמת וחיבור מכל מכשיר

-       חיסכון בזמן וכסף

-       קדמה ויעילות יוצאת דופן

-       חתימות דיגיטליות!

-       תיעודים שוטפים בקלות ובנוחות

-       ייצוא תנועות באופן מרוכז לקובץ אקסל מפורט

-       כלי ניהול רבים ומגוונים נוספים כמו הפקת, הצעות מחיר, הזמנות עבודה, חיובים אוטומטיים, סליקה

-       ועוד

 

פייפר מתעדכנת כל הזמן בהתאם לדרישות רשויות המס, החוקים וההגבלות השונים במדינה. עם השימוש בהפקת חשבוניות ירוקות אשר מגובות בענן ובזכות הנתונים אשר נשמרים במערכת, תרגישו במהרה איך כל החלטה שלכם כבעל עסק הופכת מושכלת יותר. כמשרד פרסום, תוכלו ליהנות מפלטפורמה מתקדמת מאוד וגם לחסוך הרבה זמן וכסף! וכתוצאה מכך לנהל ביעילות ובמקצועיות יתרה כל פרויקט שיגיע.

אל תשכח שעם השימוש בחשבוניות ירוקות ותרומתך הטבעית לעולם ירוק יותר, כך קהל היעד הפוטנציאלי שלך יגדלו והתדמית שלך בעולם המתקדם תתחזק.

המערכת לחשבונות ירוקות יעזרו לך גם

1.    לנהל בקרה מדויקת על הכנסות והוצאות של העסק

2.    להנפיק דוחות רווח והפסד לשיפור המאזן

3.    להבדיל בין סוגי ההוצאות – האם קבועות או משתנות

4.    לנהל את כל הפרויקטים של המשרד בקלות ובנוחות

5.    לצמצם טעויות אנוש

6.    לחסוך זמן, משאבים, כוח אדם ואנרגיה

 

חשבונית ירוקה – מהפיכה דיגיטלית

מערכת פייפר לחשבוניות ירוקות וניהול עסק, מאפשרת את המעבר לעולם דיגיטלי יותר על ידי שימוש בטכנולוגיית ענן מתקדמת, כך שגם תוכלו לעבוד מכל מקום שתבחרו ומתי שרק תבחרו.

המערכת מאפשרת סריקה אוטומטית ופענוח באמצעות שימוש בטכנולוגיה מהפכנית, מה שיאפשר לכם להנפיק מסמכים בקלות ובנוחות, וכך תפסיק עבודת ההדפסה שלכם, התיוק והאחסון של קלסרים עבי כרס שמעלים אבק.

בכל שנה שחולפת, אחוז המשתמשים בשירות של חשבוניות ירוקות רק הולך, ואחרי שתתנו לזה ניסיון בעצמכם, לא תבינו איך הסתדרתם עד היום. המערכת שלנו קלה מאוד להטמעה ופשוטה לשימוש, ואנחנו מזמינים אתכם להתנסות ולהעניק לעצמכם כלים לניהול עסקי יעיל ומתקדם.

השימוש בפלטפורמה שלנו להפקת חשבוניות ירוקות יעזור לכם לשמר ו/או לשפר סדר וארגון , ובמהרה תבחינו איך העסק שלכם הופך יעיל יותר. מגוון רחב של פעולות חשבונאיות מחכות לכם באתר, כולל ריכוז כל החומרים הנדרשים לטובת דיווחים ומעקב אחר רווחיות הפעילות העסקית שלכם.

הפקת החשבוניות הירוקות בדיגיטל וניהול כלל הפעילות דרך הפלטפורמה שלנו, מאושרת על ידי רשות המיסים ועומדת בכל התקנים והחוקים של רשויות המס בישראל! אם כן, השינוי מבורך, מקובל ואף רצוי. עם אימוץ הטכנולוגיה והמעבר לעולם דיגיטלי וירוק יותר, תיתפסו מקצועיים ואכפתיים וגם תזכו לשפר את הביצועים העסקיים שלכם ולממש 100% מהפוטנציאל העסקי של משרד הפרסום שלכם.

 

משרדי פרסום וחשבונית ירוקה

השימוש בחשבוניות ירוקות יאפשר לכם לחסוך זמן רב שבו תוכלו למקסם את הפעילות העסקית שלכם.

הפלטפורמה של פייפר תהווה עבור העסק שלך פלטפורמת ניהול עסקי וחשבונאי יעילה ומדויקת לצרכים שלך, ואנחנו נשמח לסייע לכם להטמיע עולם חדש ודיגיטלי בעסק, באמצעות הפיצ'רים המתקדמים ביותר >>

·      מערכת מוגנת ומאובטחת

·      סריקת מסמכים אל תוך מערכת ERP

·      קבלת ושליחת מסמכים חתומים – חתימות דיגיטליות מאושרות שמתועדות במערכת ונשמרות בענן!

·      שליחה של חשבוניות דיגיטליות חתומות באמצעו חתימה דיגיטלית

·      עדכונים בזמן אמת

·      גיבוי מלא של כל המסמכים הסרוקים בענן כדי ששום תיעוד לא יאבד

·      התנהלות עסקית מסודרת, איכותית וקפדנית

·      הנחיות להתנהלות פיננסית שוטפת וחכמה

·      דיווחים שוטפים מתוך המערכת לגופים השונים

·      טיוב נתונים בטבלאות לצורך הגשה דוחות חודשיים/שנתיים

·      ייצוא נתונים בקלות ובנוחות

·      ועוד

 

משרדי פרסום חשבונית ירוקה


פייפר כאן כדי לעזור לך לצמוח.

אנחנו מזמינים אותך לנהל את העסק שלך בצורה מקצועית, נוחה, מותאמת אישית ומסודרת מאי פעם.

רוצה להתנסות 14 יום ראשונים בחינם?

 

לחץ כאן להשארת פרטים >>