מתקדמים לירוק

ובכן, בשנת 2021 זה מתבקש.

העולם התקדם שנות אור קדימה, למה שנישאר מאחור?

הרי אנחנו גם ככה מחוברים כל יום, *כל היום*. פייסבוק, אינסטגרם, מיילים, רשימות. בואו נודה באמת, כל החיים שלנו נמצאים במכשיר הכובש הזה שאנחנו לא יכולים לזוז בלעדיו. אם תשאלו אותי, אין יותר הגיוני מלדאוג שגם את החשבוניות שלכם תוכלו לנהל בלחיצת כפתור.

מקצה לקצה של העולם, אנחנו שולחים מסרונים, תמונות, מגילות. בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, אנחנו מנהלים את החיים שלנו בקצב טכנולוגי שלרובנו לפעמים הופך אפילו הזוי.

היום יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לוותר על הקבלות והחשבוניות מנייר ומנהלים את החשבוניות שלהם בדיגיטל. מעבר לזה שזה הרבה (!) יותר נוח וחוסך כל כך הרבה זמן, זה גם אקולוגי, והעולם שלנו בהחלט זקוק לקצת התחשבות.

 

חשבונית ירוקה


עסק שעובד בשבילי? איפה חותמים?

אם רשות המיסים מאשרת שליחת חשבוניות במייל, מי אנחנו שנתווכח.

בכל שנה אחוז המשתמשים בחשבוניות הדיגיטליות הולך ועולה ואחרי שתכירו את היתרונות, לא תאמינו בכלל איך הסתדרתם עד היום:

1.    חיסכון זמן, כסף ומקום – למה לכם למלא חשבונית ידנית בצורה מסורבלת ומתישה? הזמן שלכם שווה יותר, ההתעסקות בהדפסת הקבלות בבתי דפוס, השליחה לכל ספק ו/או רואה חשבון, והתיוק של כל החשבוניות... וואו. לא מאמינים שעבדנו ככה פעם. חשבונית דיגיטלית מונפקת תוך מספר דקות בודדות ובקליק אחד מגיע ליעד שלה.

2.    סדר ואחסון – כל חשבונית דיגיטלית שתנפיקו נשמרת במערכת ומתועדת. לפי קטגוריות, שמות לקוחות, ספקים או תאריכים, תוכלו למצא כל חשבונית או מסמך שאתם צריכים ובכל זמן נתון! אין צורך בקלסרים ומגירות, ובעיקר אין צורך בבלגן ומרדף אינסופי אחר ניירת פזורה.

3.    קדמה ויעילות – אם תחשבו על זה רגע, בעולם הטכנולוגי הזה, למה שנמשיך להשתמש בנייר? ועוד ללכת לדואר ולשלוח אותו? יולי אוגוסט תכף כאן חברים, אתם באמת רוצים לצאת מהמזגן בשביל זה?

4.    תיעוד שוטף – אין צורך יותר לחפש את פנקס החשבוניות מלפני 3 שנים. עם השימוש בחשבונית דיגיטלית כל החשבוניות מקוטלגות, מסודרות וזמינות בתוכנה בכל זמן נתון. תוכלו למצא כל חשבונית שתרצו בקלות יתרה.

5.    מקצועיות נראית לעין – תראו ללקוחות ולספקים שלכם שאתם הכי מעודכנים שיש, תמיד. גם בדברים הקטנים.

6.    מיתוג, עיצוב ומיצוב – שימוש בחשבונית דיגיטלית תורמת לתדמית ולמיתוג שלכם (בהמשך ישיר לסעיף 5). אתם תוכלו לעצב את החשבונית, להוסיף לוגו, סלוגן, ולמצב את העסק שלכם בדיוק איך שתרצו שבעיני מקבל החשבונית.

7.    חתימה דיגיטלית – ניתן לחתום על המסמך בלי להדפיס אותו ולסרוק אותו חזרה. פשוט פותחים אות ומקשקשים על המסך. החתימה כמובן מאובטחת ובעלת גורם מאשר! וככה תימנעו מזיופים או שינויים.

8.    ויש היגידו שהוא היתרון הגדול מכולם: תמיכה בעולם ירוק יותר – הדור הבא של החשבוניות הוא גם הדור הבא של העולם. חשבונית ירוקה מספקת את הפיתרון האקולוגי המושלם מעוד זווית של שמירה על כדור הארץ. מה גם, שלקוחות רבים מעדיפים היום לרכוש מוצרים ושירותים מחברות ששומרות על הסביבה ומציעות פתרונות אקולוגיים, אז המיצוב שלכם ככזה יכול לגרום לעסק שלכם אפילו לבלוט על פני אחרים ואתם מרוויחים פה כפליים.

 

שומרים על כדור הארץ

בעבר (הלא רחוק יש לציין) היינו קונים פנקסי חשבוניות וקבלות וככה היינו מנפיקים מסמכים חשבונאיים. את התיעוד עשינו ידנית. קנינו קלסרים, מקומות אחסון, מדבקות, קטלגנו לפי תאריכים, קנינו מעטפות, שלחנו ללקוח. את הפנקסים נאלצנו לסחוב איתנו והתפללנו שהם לא יתקמטו לנו בתיק. עסקים רבים היו מדווחים שחשבוניות לא הגיעו אליהם, או לא הגיעו בזמן ותכלס, כל העסק הזה היה הופך למסורבל.

לחשבונית הירוקה יש שימושים רבים ומגוונים, אבל הפתרון האקולוגי הוא בהחלט בין היתרונות הבולטים שבהם. אין צורך ממשי להמשיך להשתמש בנייר, במיוחד אם הפיתרון שעומד מנגד הוא כל כך! יעיל, נוח וסופר חשוב.

השימוש בחשבונית ירוקה מאפשרת לעסק שלכם להבטיח כי מדובר בחברה אכפתית ודואגת לסביבה. מדובר ביתרון משמעותי אל מול המתחרים, אחרי שתמצבו את עצמכם כשומרים על הסביבה לטובת הדורות הבאים. בנוסף אתם גם חוסכים עלויות וגם מציעים שירות חדשני ומתקדם. אז למה לא בעצם?

 

חשבונית אקולוגית


מהיום  - הכל דיגיטלי

רוצים להצטרף לשירות החשבונית הדיגיטלית? מצוין!

תכירו את התוכנה שתעשה לכם סדר ותיתן לכם את החבילה הטכנולוגית, המתקדמת והמושלמת עבורכם!

מתקדמים לתוכנה לניהול עסק והפקת חשבוניות דיגיטליות של PAYPER ונהנים מ

·      מערכת מוגנת ומאובטחת – כדי שגם החתימה הדיגיטלית לא תהיה חשופה לזיופים

·      שירות ענן מתקדם – כל הנתונים יהיו זמינים עבורכם, מכל מקום ובכל זמן

·      ניהול לקוחות איכותי – תיעוד המידע הדרוש אודות הלקוחות שלכם, אפשרות לשליחת מיילים, חשבוניות, הודעות. ככה תוכלו לשמר ולשפר את הקשר עם קהל הלקוחות שלכם

·      הנפקת דוחות – תוכלו להנפיק כל מסמך שתצטרכו, כולל דוחות הכנסות והוצאות, ולשלוח הכל לרואה החשבון שלכם בלחיצת כפתור אחת.

 

יעילים בזמן אמת

פסח אולי מאחורינו השנה, אבל סדר וניקיון מאבק וניירת תמיד כדאי לעשות.

ותאמינו לנו, כשתפסיקו להעמיס על רואה החשבון שלכם פנקסי חשבוניות, הוא יעריך אתכם אפילו יותר...

את החשבוניות הירוקות תוכלו להנפיק ממחשבכם האישי, מתי שרק תרצו ומכל מקום שנוח לכם. לא תצטרכו לצוד יותר אחר חשבוניות אבודות או לסחוב פנקסים כבדים מפגישה לפגישה.

בואו להפוך את שיטות העבודה שלכם ליעילות הרבה יותר, עוד היום!

עם התוכנה לניהול עסק והפקת חשבוניות דיגיטליות של פייפר – אתם תרוויחו הרבה יותר. משימוש במערכת שלנו אתם תוכלו ליהנות מיתרונות רבים נוספים כמו ניהול המכירות שלכם, ניהול המלאי והלוגיסטיקה, אפשרויות סליקה, ניהול קטלוג דיגיטלי, מעקב אחר תזרים המזומנים שלכם ועוד.

אל תפספסו הזדמנות להצטרף למהפכה שהולכת להפוך את העולם שלנו לטוב יותר ואת העסק שלכם ליעיל יותר. הרבה יותר.

לחצו כאן, הירשמו ל14 יום ניסיון חינם

ותיהנו מדשא הרבה יותר ירוק משל השכן ;)