הפקת מסמכים אוטומטית לבעלי נכסים

הפקת חשבוניות אוטומטיות לקבלה מרכזת

פייפר משמשת אלפי בעלי עסקים בפעולות יום יומיות בניהול העסק, אנחנו שמחים ונרגשים להציג פ'יצר חדש, וייחודי לתוכנת פייפר מיועד בעיקר למשכירי נכסים אשר מתנהלים בהתאם לחוק ומפיקים קבלה מרכזת בעת חתימת חוזה השכירות או השירות, בהתאם למספר הצ'קים, אשר פרוסים לשנה או יותר, מערכת פייפר תדע להפיק חשבוניות על בסיס חודשי ותמנע טעיות ואי הפקה של חשבוניות בזמן.

סיפור המקרה בעל נכס או נותן שירות אשר בחתימת החוזה מקבל 12 צקים בעת חתימת החוזה, לפי חוק מס הכנסה בעל העסק נדרש להוציא קבלה אשר כוללת פירוט של הצ'קים האמורים אשר מתפרסים לכל חודש, מכאן ואילך בכל חודש נדרש בעל העסק לזכור להפיק מסמך מסוג חשבונית מס עבור כל צ'ק שהופקד בחשבונו, מניסיון פעמים רבות בעל העסק שוכח ומפספס ומפיק את החשבונית באיחור או לא מפיק אותה כלל, על מנת למנוע את מצב זה אשר מהווה עבירה חמורה על חוקי המס השונים פיתחנו עבורכם כלי מדהים של הפקת החשבוניות באופן אוטומטי בהתאם לקבלה ולכם נשאר רק לוודא שהכסף אכן נכנס לחשבון והצ'ק נפרע.

הפיצ'ר הזה ייחודי לפייפר ויכול לחסוך זמן רב וטעיות.



בוחרים פייפר

מערכת PAYPER משמשת תוכנה לניהול עסק, הנהלת חשבונות ומערכת לשמירה וניהול מסמכים של לקוחות וספקים, הכוללת מודולים לניהול מלאי, תשלומים, תיעוד הכנסות ועוד.

התוכנה שלנו מתאימה לכל בית עסק שרוצה לשפר ולייעל את ההתנהלות השוטפת שלו בכל האספקטים של החברה. היא מציעה לכם כלים שונים שיהפכו את השימוש בה לפתרון אידיאלי לניהול העסק שלכם.

עם השימוש בה תוכלו

1.     - לחסוך בזמן ולדאוג לשקט נפשי

2.     - לדאוג לסדר וארגון ולהפוך יעילים יותר

3.     - למצב את התדמית שלכם ע"י יצירת רושם מקצועי

4.   -   לוודא בקרה ופיקוח על כלל המחלקות והנעשה בבית העסק

למערכת הניהול שלנו יש את כל מה שאתם צריכים כדי לשנות את כללי המשחק ואנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים לעשיה ולקבל את הכלים שיובילו אתכם הכי רחוק שאפשר.

עם PAYPER תוכלו לוודא שבחרתם נכון! לקבלת 14 יום ניסיון חינם הקליקו כאן