הפקת חשבוניות דיגיטליות למדריכי חוגים

מדריך חוגים? ברוך הבא לפייפר

עדיין מפיק חשבוניות בפנקס?

אנחנו מזמינים אותך להפיק אצלנו מסמכים בצורה דיגיטלית, יעילה ונוחה, וליהנות מכל השירותים שלמערכת שלנו יש להציע לך.

הפקת חשבוניות ידניות הייתה תמיד משימה מתישה ומיושנת, לא אהובה במיוחד על בעלי העסקים השונים. השיטה הייתה גוזלת זמן רב, כסף, משאבים ובעיקר אנרגיה.

עם המעבר לעולם מתקדם יותר, השימוש במערכות טכנולוגיות יכול להוביל למקסום פעולות, זמן, יעילות וביצועים ויאפשר לך לנהל את העסק שלך בצורה האפקטיבית והמתקדמת ביותר. כל החשבוניות שתפיק יגובו על ענן ייעודי וימוינו במערכת בצורה קפדנית, שתעזור לך לעקוב אחר כל ההכנסות, ההוצאות והשירותים של העסק, מכל מקום ובכל זמן נתון!

למערכת כמה יתרונות בולטים במיוחד, ביניהם נוחות, פשטות, נגישות ושמירה על איכות הסביבה. כן, כל המסמכים נשמרים במערכת ענן ולא מחייבים שום הדפסה בפועל.

את החשבוניות הדיגיטליות שלנו אגב, ניתן לעצב באופן פשוט וקל, כל שנדרש לך הוא להוסיף לוגו ופרטי עסק ולהתחיל >>

 

חשבוניות דיגיטליות למדריכי חוגים

עד היום הפקת חשבוניות הייתה עבודה סיזיפית, שלא לדבר על איסוף המסמכים לאורך השנים, תיוקם, שמירתם בקלסרים גדולים ומסורבלים ואחסונם בצורה דיי מבולגנת. החיפוש אחר מסמך ספציפי במהרה הפך מתיש ואולי אף בלתי אפשרי לפעמים.

כיום, אתם יכולים לבצע הכל בצורה נוחה ואוטומטית ואין ספק שהמערכת הדיגיטלית הפכה לכלי הכרחי עבור בעלי העסקים השונים.

כדי שתוכל להתמקד בעבודתך המקצועית ולייעל את הזמן שלך לטובת פיתוח העסק והתמקדות בפרויקטים השונים שאתה מבצע, התאמנו בדיוק מירבי את הפונקציות הנדרשות בהפקת חשבוניות אונליין וניהול המערך הפיננסי בדיגיטל! פייפר גם מאפשרת פלטפורמה לעבודה משותפת, כך שתוכל לנהל את כל המערך, לחלק משימות, לאתר תקלות וכד' בזמן אמת, תחת כובע אחד – והכל בצורה דיגיטלית וקלה!

עם השימוש במערכת תוכל ליהנות מ

-       ניהול עסק חכם ובטוח באמצעות דו"חות שיעזרו לך לנהל לקוחות, ספקים, מלאי וכל מערך בעסק, בכל זמן נתון

-       אפשרות להפקת כ-ל סוגי המסמכים כמו חשבוניות מס, קבלות, חשבוניות זיכוי, חשבונית עסקה, הצעות מחיר, תעודות משלוח ועוד

-       שמירת כל המסמכים בצורה מאובטחת בענן וזמינותם 24/7 ומכל מקום

-       טכנולוגיה מתקדמת וחיבור מכל מכשיר

-       חיסכון בכסף, בירוקרטיה וכוח אדם

-       ממשק ידידותי ופשוט למשתמש

-       כלי ניהול אוטומטיים רבים כמו הוראות קבע וחשבוניות מחזוריות

-       חשבוניות חתומות דיגיטלית וללא צורך בהדפסה ותיוק

-       ייצוא תנועות באופן מרוכז לקובץ אקסל מפורט

-       תמיכה בהפקת חשבוניות דיגיטליות באנגלית

-       ועוד

בנוסף ליתרונות הרבים הללו של הפקת חשבוניות דיגיטליות עבור העסק שלך, השימוש במערכת עתיד לתרום רבות לחיים בעולם ירוק יותר ולתמוך בדור חדש של הנהלת חשבונות, ללא שימוש מיותר בנייר ותוך שמירה על איכות הסביבה.

כיום מדובר בכלי קריטי ומדויק שמחליף במצוינות יתרה את הנייר המאובק שהיה זרוק לך על השולחן במשך שנים!

פייפר מתעדכנת כל הזמן בהתאם לדרישות רשויות המס, החוקים וההגבלות השונים במדינה. עם השימוש בהפקת חשבוניות דיגיטליות אשר מגובות בענן ובזכות הנתונים אשר נשמרים במערכת, תרגישו במהרה איך כל החלטה שלכם כבעל עסק הופכת מושכלת יותר, וכתוצאה מכך גם תוכלו להבחין מהר מאוד בשינוי חיובי בכל ההיבטים, בדגש על ההיבט הכלכלי של העסק שלכם.

בזכות כל אלו, המעבר להפקת חשבוניות דיגיטליות יעזור לכם

1.    לנהל בקרה מדויקת על הכנסות והוצאות של העסק

2.    להנפיק דוחות רווח והפסד לשיפור המאזן

3.    להבדיל בין סוגי ההוצאות – האם קבועות או משתנות

4.    לנהל את כל הפרויקטים שלך בקלות ובנוחות

כמדריך חוגים, אתה תוכל ליהנות מפלטפורמה מתקדמת מאוד וגם לחסוך הרבה זמן וכסף! וכתוצאה מכך לנהל ביעילות ובמקצועיות יתרה כל פרויקט שידך עליו.

כשהמערכת של הנהלת החשבונות תעבוד בשבילך, גם טעויות האנוש יצטמצמו, ותרגיש במהרה איך המעבר לתוכנה דיגיטלית משתלמת לך, מכל הבחינות.

 

עושים סדר בחשבוניות

אתם בטח יודעים, מבינים ומרגישים על בשרכם עד כמה הפונקציה, אולי החשובה ביותר, בניהול העסק שלכם היא המערכת הפיננסית שתלווה אתכם ותעזור לכם לבצע פעולות חשבונאיות.

בכל שנה שעוברת, אחוז המשתמשים בחשבוניות דיגיטליות הולך ועולה, ואחרי שתנסו בעצמכם, לא תבינו איך הסתדרתם עד היום. החשבונית הדיגיטלית שלנו כל כך קלה להטמעה שהשינוי האמיתי שאתם יכולים להעניק לעצמכם, נמצא ממש במרחק נגיעה!

השימוש בפלטפורמה להפקת חשבוניות דיגיטליות יעזור לכם לשפר ולשמר סדר וארגון כלכלי וזה מהלך שבהחלט יהפוך את העסק שלכם ליעיל הרבה יותר. עם השימוש במערכת פייפר תוכלו לבצע מגוון רחב של פעולות חשבונאיות שונות והתוכנה גם תעזור לכם לרכז את כל החומר הנדרש לטובת דיווחים, סדר וארגון ומעקב אחר רווחיות הפעילות העסקית שלכם.

הפלטפורמה לחשבונית הדיגיטלית מאושרת על ידי רשות המיסים ועומדת בכל התקנים והחוקים של רשויות המס בישראל, מה שאומר שאתם יכולים להפסיק לטבוע בתוך ים של ניירת ולהיות רגועים שמדובר במהלך תקין ומקובל, ואף רצוי מאוד.

עם אימוץ הטכנולוגיה והמעבר לעולם דיגיטלי יותר, אתם תיתפסו מקצועיים ומתקדמים יותר גם בעיני הלקוחות שלכם, הקיימים והפוטנציאלים, ותוכלו לשפר את הביצועים העסקיים שלכם ולגמרי לממש 100% מהפוטנציאל העסקי שלכם.

 

מדריכי חוגים וחשבונית דיגיטלית מתקדמת

מהיום - הכל דיגיטלי , מדויק ומהיר, שאפילו הלקוחות שלכם לא יאמינו לקצב שבו הכל קורה. הגיע הזמן להפוך את העסק שלכם ליעיל ומאורגן, מהיר יותר, רווחי יותר ומקצועי כמה רמות למעלה.

איך? בנוסף לפונקציה שבאמצעותה תוכל להפיק חשבוניות בצורה דיגיטלית, פייפר תהווה עבור העסק שלך פלטפורמת ניהול רחבה ומקיפה, יעילה ומדויקת לצרכים שלך.

עם השימוש בפייפר תוכלו ליהנות מ

·      מערכת מוגנת ומאובטחת

·      שירותי ענן מתקדמים

·      טיוב נתונים בטבלאות לצורך הגשה דוחות חודשיים/שנתיים

·      הנחיות להתנהלות פיננסית שוטפת וחכמה

·      דיווחים שוטפים מתוך המערכת לגופים השונים

·      מעקב אחר רווחיות הפרויקטים השונים

·      ייצוא נתונים בקלות ובנוחות, כולל טבלאות אקסל לחישוב מאזנים

·      ניהול לקוחות בצורה איכותית וקפדנית

·      ועוד

 

מדריכי חוגים הפקת חשבוניות דיגיטליות


פייפר כאן כדי לעזור לך לצמוח.

אנחנו מזמינים אותך לנהל את הוצאות העסק שלך בצורה מקצועית, נוחה, מותאמת אישית ומסודרת מאי פעם.

רוצה להתנסות 14 יום ראשונים בחינם?

לחץ כאן להשארת פרטים >>