הנהלת חשבונות לעוסקים פטורים

עוסק פטור? ברוך הבא לפייפר

אנחנו כאן כדי להכיר לך את השירות המהפכני ביותר בתחום הנהלת החשבונות!

ותכלס, באנו לעבוד בשבילך.


עסקים שעוד משמרים את השיטה המסורתית, צריכים להקליד בצורה פיזית כל חשבונית ולתייק ניירות על גבי ניירות בתוך קלסרים עבי קרס, שבינינו, מי זוכר אחרי זה איפה כל נייר. ומתי הבלאגן מתחיל? בדיוק כשאתה צריך את המסמך ההוא, מהשנה ההיא.. ששמת בקלסר ההוא. ואיפה הקלסר ההוא עכשיו...

בקיצור, עם השימוש במערכת שלנו, תוכל לקבל תמונה פיננסית מקיפה, שתאפשר לך לייצר דוחות חשבונאים ותקופתיים ולנהל את המערך הכלכלי של העסק שלך בצורה האפקטיבית ביותר!

אחרי שתנפיק את כל החשבוניות בצורה דיגיטלית ותסרוק את הקבלות שקיבלת עבור שירותי בית העסק, פייפר תמיין עבורך בטבלה את הנתונים על פי תאריך, סיווג הכנסה או הוצאה, צורת תקבול ועוד. באמצעות המיון הקפדני, אתה תוכל סוף סוף לגלות את כל מה שחמק מעיניך עד היום ולדעת מה המצב בעסק שלך, בכל זמן נתון!

מדובר בשירות היעיל והחסכוני ביותר, שיקצר לכם תהליכים בצורה משמעותית. אתם תוכלו לשמור ולגשת לכל מסמך שתצטרכו, באופן מסודר, דרך תיקייה בענן. עם ההצטרפות לדור הבא של הנהלת החשבונות, תוכלו לפתוח את עצמכם לעולם חדש ושלם של קהלים, שהיום – כבר לא עושים שום פעולה שהיא לא ממוחשבת, ויעריכו מאוד את הקדמה שאתם מביאים איתכם.

 

תוכנה להנהלת חשבונות לעוסק פטור

עד היום ביצוע הנהלת חשבונות הייתה עבודה סיזיפית, הכוללת איסוף פיזי של המסמכים, הקלדה, תיוק ושמירתם בקלסרים גדולים ומאובקים במשך שנים. החיפוש אחר מסמך ספציפי, במהרה הפך עבודה מתישה ובלתי אפשרית.

היום, עם השימוש בטכנולוגיה שלא מפסיקה להתפתח, אתה יכול לנהל את העסק שלך בצורה דיגיטלית ואוטומטית והמערכת להנהלת חשבונות הפכה לכלי הכרחי עבור בעלי העסקים.

 

פייפר מספקת פלטפורמה לעבודה משותפת, כך שתוכלו לנהל את מגוון השירותים שלכם, לחלק משימות ולאתר תקלות בזמן אמת, ולטפל בכל, מול כל הגורמים השונים, תחת כובע אחד!

 

כדי להקל עליך ועל מנת שתוכל להתמקד בעבודתך המקצועית בכל תחום שהוא כעוסק פטור בישראל, התאמנו בדיוק מירבי את תוכנת הנהלת החשבונות שלנו לצרכים הפיננסיים שלך

ועם השימוש במערכת תוכל ליהנות מ

-       חישוב תשלומים על בסיס סוג השירות שלך

-       הנפקת כל הדו"חות הנדרשים

-       מציאת הפיתרון האידיאלי עבור ניהול תקציבי של השירותים שאתה מספק, על מנת למנף את הרווחיות של העסק

-       כלי ניהול רבים ומגוונים כמו הפקת חשבוניות (מס/זיכוי/עסקה ועוד), קבלות, הצעות מחיר, הזמנות עבודה, חיובים אוטומטיים, סליקה ועוד

-       אופציה לניהול תקציב משותף

-       חשבוניות/קבלות חתומות דיגיטלית

-       התממשקות נוחה לחנות הECOMMERCE שלך

-       הוראות קבע

-       ועוד

המערכת של פייפר להנהלת חשבונות לעוסקים פטורים תאפשר לכם לעקוב באדיקות אחר הרווחיות של כל שירות שלכם ותוכלו גם לנהל לקוחות ו/או סניפים לדוגמא במידע שיתופי.

אין ספק שמדובר בכלי קריטי ומדויק. המערכת מתעדכנת כל הזמן בהתאם לדרישות רשויות המס, חוקים והגבלות, ומחליפה במצוינות יתרה את הנייר המאובק שהיה זרוק לך על השולחן במשך שנים! עם השימוש בפונקציות השונות של הפלטפורמה להנהלת חשבונות אתם תרגישו איך כל החלטה הופכת מושכלת יותר, וכתוצאה מכך גם תוכלו להבחין מהר מאוד בשינוי חיובי בכל ההיבטים, ביניהם גם ההיבט הכלכלי של העסק.

 

בזכות היתרונות הרבים של המערכת להנהלת חשבונות, מהיום תוכל

1.    לנהל בקרה מדויקת על הכנסות והוצאות של העסק

2.    להנפיק דוחות רווח והפסד לשיפור המאזן

3.    להבדיל בין סוגי ההוצאות – האם קבועות או משתנות

4.    לנהל את כל שירותי בית העסק בקלות ובנוחות

 

כעוסק מורשה, תוכל ליהנות מפלטפורמה מתקדמת, דרכה תוכל לחסוך הרבה זמן והרבה כסף, לנהל הזמנות דרך המערכת, לעבוד על האתר עם משתתפים רלוונטיים ולנהל באפקטיביות יתרה כל שירות שאתה מספק.

כשהמערכת של הנהלת החשבונות תעבוד בשבילך, גם טעויות האנוש יצטמצמו, ותרגיש במהרה איך המעבר לתוכנה דיגיטלית לחלוטין משתלם לך, מכל הבחינות.

 

כל הפתרונות שאתם צריכים במקום אחד

אחת הפונקציות החשובות ביותר בניהול עסק היא המערכת הפיננסית שתלווה אתכם.

מערכת PAYPER להנהלת חשבונות תחסוך לכם זמן וכסף, תעזור לכם ליצור, לשפר ו/או לשמר סדר וארגון כלכלי ותהפוך את העסק שלכם ליעיל הרבה יותר.

איך? עם השימוש במערכת פייפר תוכל לבצע תהליכים חשבונאיים שונים בצורה קלה ויעילה, והתוכנה גם תעזור לך לרכז את כל החומר הנדרש לטובת דיווחים, סדר וארגון ומעקב אחר רווחיות הפעילות העסקית שלך.



הפלטפורמה לחשבונית הדיגיטלית מאושרת על ידי רשות המיסים ועומדת בכל התקנים והחוקים של רשויות המס בישראל, מה שאומר שאתם יכולים להפסיק לטבוע בתוך ים של ניירת ולהיות רגועים שמדובר במהלך תקין ומקובל, ואף רצוי מאוד.

עם אימוץ הטכנולוגיה והמעבר לעולם דיגיטלי יותר, אתם תיתפסו מקצועיים ומתקדמים יותר גם בעיני הלקוחות שלכם, הקיימים והפוטנציאלים, ותוכלו לשפר את הביצועים העסקיים שלכם ולגמרי לממש 100% מהפוטנציאל העסקי שלכם.

מה גם, שהחשבונית הדיגיטלית שלנו כל כך קלה להטמעה, שהשינוי האמיתי בניהול הכספים שלכם נמצא במרחק נגיעה.

להנהלת חשבונות בפייפר יש את הפונקציות המתקדמות ביותר, שרק מחכות שתיישמו אותן.

את כל הדוחות, הטבות מס, דיווחים חודשים/שנתיים, תזכורות לתשלומים, שליחת חומרים והתנהלויות נוספות אל מול הרשויות – המערכת תבצע עבורכם בצורה מותאמת ומדייקת לצרכים שלכם, כך שלעולם לא תהיו מופתעים מהמצב הכלכלי בפעילות העסק שלכם.

 

ליווי הנה"ח לעוסקים פטורים

דמיינו לכם עולם שבו תוכלו להנפיק מסמכים ללקוחות בקלות, תוכלו לשלוח להם תזכורות לתשלום, או לשתף מוצרים/הזמנות/שירותים עם קולגה/איש מקצוע רלוונטי, אולי אפילו עם הלקוח, תוכלו גם לשלוח קבלות מכל מקום, גם על קוקטייל בצידו השני של העולם.. ובעצם, דמיינו לכם עולם שבו הכל קורה כל כך מהר ומדוייק, שאתם תוכלו באמת להתעסק במקצוע שבחרתם להתעסק בו.

דמיינו שיש לנו את כל הפתרונות שאתם צריכים, ופקחו עיניים – הדמיון הזה כבר הפך למציאות!

כדי שתוכל לנהל את הוצאות העסק בצורה אופטימלית, הכנסנו למערכת גם פיצ'רים, של תגיות שונות לטובת קטלוג השירותים וגם אופציה לניהול תקציב משותף. כך תוכל להשוות בין תמחורים, רווחים, הוצאות, לשתף מיד עם ספקים, שותפים ועוד.

על מנת שתוכלו לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר, כדאי שתורידו לעצמכם דאגה מהראש ושאת כל הבירוקרטיה המסורבלת תתנו למערכת לעשות.

 

אנחנו בפייפר נשמח לסייע לכם לבצע הנהלת חשבונות עבור העסק שלכם על הצד הטוב, המתקדם והיעיל ביותר >>

·      הנהלת חשבונות מלאה וניהול ספרים בהתאם לסוג העוסק

·      טיוב כל הנתונים בטבלאות לצורך הגשה דוחות חודשיים/שנתיים

·      הנחיות להתנהלות פיננסית שוטפת וחכמה

·      דיווחים שוטפים מתוך המערכת לגופים השונים

·      מעקב אחר רווחיות הפרויקטים השונים

·      ייצוא נתונים בקלות ובנוחות, כולל טבלאות אקסל לחישוב מאזנים

·      ועוד

 

 עוסקים פטורים הנהלת חשבונות

פייפר כאן כדי לעזור לך לצמוח.

אנחנו מזמינים אותך לנהל את העסק שלך בצורה מקצועית, נוחה, מותאמת אישית ומסודרת מאי פעם.

רוצה להתנסות 14 יום ראשונים בחינם?

לחץ כאן להשארת פרטים >>