הנהלת חשבונות ללא הקלדה

רואה חשבון היא איש מקצוע שתפקידו לייצג את החברה/ בעל העסק מול רשויות המס השונות מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. במקום שרשויות המס יתנהלו ישירות מול הנישומים והאזרחים, רואה החשבון המייצג את הנישום עובר הכשרה והסמכה ייעודיים. עם זאת, לרואה החשבון יש גם מחויבות כלפי הלקוחות שלו – בעיקר כאשר מדובר על עסקים. במקרים כאלה, השאלה היא מה המשמעות של הנהלת חשבונות בלי רואה חשבון – וכיצד ניתן לייעל אותה.


הנהלת חשבונות עושים היום עם PAYPER

הנהלת חשבונות מדויקת ובזמן אמת חשובה במיוחד ולכל עסק באשר הוא. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, יש לכם חובות ומשימות רבות והתפקיד העיקרי שלכם הוא לצמצם את מרווח הטעויות למינימום האפשרי.

PAYPER מאפשרת לך להוציא עוד היום את הניירת מהעסק. בזכות המערכת לעיבוד ושמירה של מסמכים חשבונאיים, PAYPER תיתן לך גישה בזמן אמת לכל מסמכי הנהלת החשבונות על מנת לחסוך זמן, כסף וטרחה.

נמאס לך מהנהלת חשבונות מסורבלת? בשביל זה אנחנו כאן!


המשמעות של הנהלת חשבונות ללא הקלדה

עסקים שעובדים בשיטה המסורתית והמיושנת צריכים להקליד פיזית את החשבוניות שלהם. בשביל להימנע מזה הומצאה מערכת של הנהלת חשבונות אוטומטית, באמצעותה מה שקורה זה גם עסקים בינונים וקטנים מקבלים הזדמנות להשתמש ביכולות ובטכנולוגיה של הגדולים. כמו כן, כל המסמכים והחשבוניות שנכנסים למייל עוברים למערכת ולא נדרשת הדפסה שלהם.

כשאנחנו אומרים 'הנהלת חשבונות ללא הקלדה' אנחנו מתכוונים לזה באמת. העתיד כבר ממש מול העיניים שלכם ופייפר כאן כדי שתראו אותו בצורה הטובה ביותר.


ניהול חשבונות ללא רו"ח


הנהלת חשבונות יעילה שווה לעסק כסף

והרבה.


הנהלת חשבונות היא חלק בלתי נפרד מכל עסק. אבל בשביל לייעל אותה, בעלי עסקים ועצמאיים צריכים למצוא כל הזמן פתרונות חדשים. בפועל, המאפיין המשותף לכל הפתרונות שאותם בעלי עסקים מחפשים הוא הרצון להמשיך להתעסק במה שהם טובים בו – ולא בניירת או בהעברה פיזית של המסמכים לרואה החשבון. כאשר הנהלת החשבונות יעילה יותר, העסק מרוויח יותר.

תזכור איך לפני שנים חלמת להקים את העסק הזה. דמיינת כבר איך הכל יראה ואיך תיתן את השירות הכי טוב ומקצועי שאפשר. היה אז קשה לדמיין את ההתעסקות הבלתי נגמרת בכל הנוגע לרשויות מס והנהלת חשבונות.

פייפר תאפשר לך לנהל את הספרים והחשבונות באופן אישי, מהיר וקל, תוך מתן דגש על ממשק ידידותי ונוח כך שתוכל להתפנות לדבר שלשמו הקמת את העסק שלך.


מתי כן צריך רואה חשבון?

החדשות הטובות הן שמעבר להנהלת חשבונות אוטומטית, דיגיטלית וללא הקלדה לא באה על חשבון היכולת להתייעץ עם רואה חשבון בכל מקרה של דילמה והתלבטות. כמו כן, יש דברים שחובה על פי חוק לעשות רק עם רואה חשבון – כמו למשל בהגשת הדוח השנתי. כאן, היתרון של המערכת בא לידי ביטוי בגמישות ובמודולאריות לצרכי הלקוח.

למעט חברות בע"מ או אותם מקרים ספציפיים שבהם חובה על פי החוק להשתמש בשירותיו של רואה חשבון, את כל שאר הדיווחים יכולים עוסק מורשה ועוסק פטור להעביר לבד. עם זאת, גם הנהלת חשבונות באופן עצמאי צריך לדעת איך לעשות!

את המאמר המלא והמפורט על כל החוקים לעבודה עם רואה חשבון תוכלו למצא כאן >>

https://bit.ly/3ynf2UL


הנה"ח ללא רו"ח


המערכת שלנו היא הפתרון שחיפשת

התאמה מלאה לצרכים של בעלי עסקים כמוך הופכת את PAYPER למערכת שתמיד חיפשת. במידה ותחום העיסוק שלך הוא ראיית חשבון, המערכת של PAYPER תחסוך עבורך זמן ותקל על איסוף החומר לקראת תאריכי הדיווח.

המערכת של פייפר תעזור לכם לתכנן ולבצע את כל המהלכים של העסק! הכניסה היא מהירה ומאובטחת, והשימוש בתוכנה יאפשר לכם לרכז את כל המידע במקום אחד.

מודל ניהול דיגיטלי מתאים לכל בעלי העסקים באשר הם, ובאמצעותו תוכלו להתמקד במה שאתם באמת טובים בו.

יכולת עצמאית לניהול כלכלי נכון היא נקודת תורפה של בעלי עסקים רבים ואלו היודעים להעניק לה חוזק - מעניקים חוזק גם לעצמם.

כל מה שנותר לכם זה ללחוץ כאן ולנסות בחינם את הפונקציה של הנהלת חשבונות ללא הקלדה וללא ניירת מיותרת.


שלכם,

פייפר.