הנהלת חשבונות ללא הדפסה והקלדה

האם ניתן לבצע הנהלת חשבונות ללא הדפסה וללא שימוש פיסי בנייר? מהם היתרונות של ניהול חשבונות באופן דיגיטלי?

העולם צועד אל עבר הטכנולוגיה וכבר ניתן לראות אותה חודרת לכל תחומי החיים, וכעת גם לתחום החשבונאות וניהול העסק. כיום ישנן מערכות ממוחשבות שאותן ניתן להפעיל דרך אתרים ואפליקציות ודרכן ניתן לנהל את כל הניירת העסקית לרבות חשבוניות מס, קבלה ועוד החידוש כעת הוא העברת המסמכים בין עסק לעסק.

עד היום גם אם קיבלת את המסמך דרך המייל, עדיין בתור רואה חשבון/יועץ מס/מנהל חשבונות הייתה דרישה לבצע הדפסה של המסמך תיוקו וקליטתו בצורה ידנית אל מערכת הנהלת החשבונות. פייפר מאפשרת לחסוך את התהליך הארוך והסזיפי הזה בשימוש במערכת המתקדמת שלנו. כל שנדרש הוא לבצע העלאה של המסמך אל המערכת ומכאן היא כבר תבצע עיבוד וניתוח של המסמך ותיצור פקודת יומן.

הנהלת חשבונות ללא נייר טומנת בחובה יתרונות רבים ומאפשרת לבית העסק ולרואה החשבון לצמצם את טווח הטעויות שלהם לחסוך בזמן וכסף רב על הדפסות אחסון וכוח אדם.


הנהלת חשבונות ללא הדפסה והקלדה


יתרונות ניהול חשבונות ללא הדפסה

במיוחד בתחום ניהול החשבונות ישנם יתרונות רבים להתנהלות ללא ניירת. מי שמכיר את התחום יודע שצריך לשמור כל קבלה, כל חשבונית וכל הוצאה. בסוף כל חודש ובסוף השנה מנפיקים דו"חות לרשויות המס ויש צורך בניהול הניירת בצורה אפקטיבית ומהירה, אך עם זאת ללא טעויות שיעלו בסופו של דבר בכסף.

העבודה בסביבה הדיגיטלית בתחום החשבונאות מהירה יותר, מצמצמת אדמיניסטרציה מיותרת, מאפשרת קבלת מסמכים מהירה והוצאתם מהארכיון במהירות, חוסכת בעבודת ניירת והופכת את העבודה במשרד לפשוטה ונקייה יותר. כמו כן, העבודה בסביבה הדיגיטלית חוסכת עבודת קלדנות מיותרת, מאפשרת את פריסת העבודה על פני החודש ובכך מסייעת ביצירת סביבת עבודה רגועה יותר.

מבחינת ארגון, העבודה בסביבה הדיגיטלית מזרזת תהליכים רבים, היא חסכונית למשרד רואה החשבון ולבעל העסק כאחד ופשוטה מאוד לשימוש.


לסיכום, היתרונות החשובים ביותר בשימוש בחשבוניות דיגיטליות:

1. חיסכון כספי בהזמנת סוגים שונים ורבים של פנקסי חשבוניות

2. חיסכון באחסון של כל הניירת

3. ניהול כספים נכון, מסודר ומאורגן

4.תיעוד מיידי במערכת!

5. התממשקות על מערכת המלאי והספקים לצורך הנפקת דו"חות מסודרים

6. מעבר לעולם דיגיטלי = מיצוב גבוה של העסק על מול הלקוחות והמתחרים שלו

7. עולם ירוק יותר :)))


למי המערכת מיועדת ואילו שירותים היא כוללת?

מערכת ניהול חשבונות ללא הדפסה מיועדת ליועצי מס, לרואי החשבון ולמנהלי החשבונות אשר מעוניינים לסיים עם שיטות העבודה המיושנות. התוכנה כוללת יצירת פקודות יומן, יצירת דו"חות, התראות בנושא הערכות מס, תזכורות, איתור מסמכים חסרים, ארכיון דיגיטלי, ניהול דיווחים לרשויות המס ועוד. עסקים נהנים מאפליקציה נוחה להעלאת המסמכים, הפקת מסמכים דיגיטליים כמו חשבונית מס קבלה, חשבון, הזמנה, קבלה, הצעת מחיר ועוד.



ניהול חשבונות דיגיטלי


מסדרים את הנהלת החשבונות

אנחנו בחברת פייפר הבנו את הצורך של השוק וחברנו – מנהלי כספים, אנשי טכנולוגיה ורואי חשבון על מנת ליצור מערכת שתיתן מענה לבעלי עסקים ולרואי חשבון. המערכת הינה מערכת שמירת מסמכים ועיבוד ישיר אל מערכת הנהלת חשבונות יעילה וחדשנית, אשר חוסכת לשני הצדדים מאמצים רבים שהושקעו עד כה.

כעת ניתן להוסיף לקוחות נוספים, לפנות זמן ולהתעמק במספרים ולא רק לרדוף אחרי מסמכים. תנו לפייפר לעשות את העבודה השחורה ותשאירו לכם את הניהול היעיל של המשרד שלכם.

אל המערכת ניתן להתחבר מכל מקום ומכל מכשיר, לא צריך להתעסק עם גיבוי המסמכים ולא עם הנפקת הדו"חות – הכול מתבצע באופן אוטומטי. אנחנו מספקים 14 ימים של ניסיון בחינם למערכת ניהול חשבונות ללא הדפסה!

לשינוי אמיתי במשרד כדאי ליצור קשר כבר עכשיו ואנחנו נחזור אליכם עם כל הפרטים.