הנהלת חשבונות באינטרנט

מהי הדרך הנוחה והבטוחה ביותר לבצע כיום הנהלת חשבונות? וכיצד שינתה הטכנולוגיה את עולם החשבונאות?

עולם הנהלת החשבונות עובר שינויים בשנים האחרונות ומתקיימת בו מהפכה של ממש בזכות התקדמות הטכנולוגיה. הנהלת חשבונות באינטרנט היא לא מושג זר לעוסקים בתחום. אלו מבינים את היתרונות הטמונים בשימוש בטכנולוגיה על מנת לייעל את מקומות העבודה ולשפר את הביצועים של השירותים שאותם הם מספקים.

באמצעות השימוש בטכנולוגיות מתקדמות ניתן היום לנהל הוצאות והכנסות בצורה עצמאית באונליין, להגיש דוחות תקופתיים לרשויות מס, להפיק חשבוניות, להיות מעודכנים מכל מקום ובכל זמן, ליצור חשבוניות מחזוריות ועוד....


הנהלת חשבונות עצמאית


איך? בואו נדבר על זה

המהפך בעולם הנהלת החשבונות

מערכות של הנהלת חשבונות באינטרנט מיועדות למשרדי הנהלת חשבונות, ותיקים כחדשים, ליועצי מס ולמשרדי רואי חשבון. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך מתקדמים עסקים ואך זה טבעי שגם עולם החשבונאות יתקדם וישתנה בהתאם. יותר ויותר עסקים בוחרים לנהל את חשבונותיהם באמצעות טכנולוגיה ובכך לחסוך כוח אדם, ליהנות משירות מהיר ולקבל מקסימום דיוק. במשרדי רואי חשבון רבים נגמרו הימים של הלחץ המטורף לקראת ה-15 בחודש, השימוש כיום באפליקציות ואתרים לניהול חשבונאות הופך את המשרדים לרגועים ומנוהלים טוב יותר.

כשבעלי העסקים רגועים ומנוהלים טוב יותר, גם העסק מתנהל בצורה מקצועית יותר.

השימוש במערכת להנהלת חשבונות באינטרנט תעזור לכם

1. לקיים תיק מסודר לכל לקוח ולכל ספק, כולל קישור למסמכים הרלוונטיים כמו חשבוניות, תעודות משלוח ועוד.

2. להכין ולהנפיק דוחות מתקדמים כמו תזרימים, גביה, חובות, מלאי, מאזנים ומכירות

3. להיפטר מהנייר ולהתקדם לעולם מסודר יותר וירוק יותר - כל המסמכים מגובים במערכת ענן מתקדמת ונגישה מכל מקום!


נשמע לכם מעניין? נרחיב בנושא

מדוע נכון לבצע הנהלת חשבונות באינטרנט

עולם הנהלת החשבונות כולל בתוכו הפקת ניירת רבה והעברת ניירת רבה על בסיס חודשי. בצורה המיושנת, שאמנם עבדה במשך עשרות שנים מצוין, אבל העבודה הזו סיזיפית ומיותרת. בעלי עסק העבירו באופן ידני את הטפסים השונים בכל חודש לרואה החשבון, את חלקם גם הנפיקו בצורה ידנית. רואה החשבון העסיק צוות שעבודתו היא קטלוג, הכנה וסידור של המסמכים המתקבלים מן הלקוח ועוד שלל פעולות, ובעצם מעסיק כוח אדם נוסף לחינם, לא בחינם. אך מדוע לעשות זאת אם יש טכנולוגיה שעושה זאת בשבילנו מרחוק?

תוכנות הנהלת חשבונות חינם קיימות היום בצורות שונות, השימוש בטכנולוגיה עשה מהפך בתחום שכן כיום יכול בעל העסק להעביר באופן מקוון את החשבוניות – בלי להעביר ניירת ולאורך כל החודש. בצורה כזו נחסכת מבעל העסק ההתעסקות בניירת לקראת סוף החודש וההגעה הפיזית לרואה החשבון, ומרואה החשבון נחסכת עבודה מאומצת בפרק זמן קצר בחודש.  

אין ספק שמדובר בWIN WIN לשני הצדדים, הלא לאף אחד מהם אין הזמן או הרצון לעבוד בצורה לא יעילה.


משנים את כללי המשחק

אנו בחברת PAYPER מכירים את צרכי עולם החשבונאות היטב, כיוון שאנו מתמחים בתחום שנים רבות. זה גם מה שמייחד אותנו בשוק. אנחנו בהחלט מבינים את צרכי הלקוחות משני צידי המתרס כי היינו שם, ובאנו לתת פתרון.

המערכת שלנו מסייעת גם לבעלי העסקים וגם למנהלי החשבון. לא צריך לחלום עוד על הפקת חשבוניות חינם, כיוון ששירות זה ושירותים רבים נוספים מסופקים על ידנו עם השימוש בתוכנה. אצלנו מסמכים לא מתערבבים, לא הולכים לאיבוד והלחץ של סוף החודש כבר לא מורגש. איזה אוויר....

לא צריך עוד להדפיס, להתבלבל ולחפש – אצלנו בפייפר ממתינים לך שירותים מתקדמים להם העסק שלך זקוק, כי אצלנו הנהלת חשבונות באינטרנט היא לא רק סיסמה.

למידע נוסף, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים ממש עכשיו ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.


הנהלת חשבונות באינטרנט


ברוכים הבאים לדור הבא של הנהלת החשבונות