שאלות ותשובות נפוצות

מי אנחנו?

פייפר הוקמה ע”י רואי חשבון, מנהלי כספים ואנשי טכנולוגיה ופיתוח אשר חברו יחדיו, לשנות ולשפר את שיטות העברת המידע וניהול ההוצאות בעסק. המערכת עומדת בכללי ניהול ספרים, לשמירת מסמכים בצורה דיגיטאלית.

יתרונות המערכת?

המערכת נגישה מכל מקום – להבדיל ממערכות אשר מותקנות באופן מקומי, כאשר המערכות נבנות על הרשת (אינטרנט) הן זמינות מכל מחשב (נייד / נייח / טאבלט / טלפון) ומכל מקום  לא נדרשת חומרה ייחודית – דפדפן בלבד, מתאים לכל מערכת הפעלה.
אין צורך להתעסק בהתקנות ובגיבויים, שדרוגי המערכת מבוצעים בצורה שוטפת.

האם ניתן להתנסות בשירות ללא תשלום?

בהחלט, 14 יום ראשונים של התנסות בשירות ניתנים בחינם.

האם ניתן להתחיל בחבילה אחת ולעבור לאחרת?

בהחלט, כל שנדרש מכם הוא לשלוח לנו הודעת עדכון בדבר החבילה הרצויה.

האם ניתן להגדיר חבילות מותאמות לצרכים אישיים?

בהחלט, ספרו לנו על הצרכים שלכם ונחזור אליכם עם הצעה עבור חבילה מותאמת.

כיצד ניתן לשלם על השירות?

ניתן לשלם עבור השירות באמצעות כרטיס אשראי ישראלי או הוראת קבע

האם ישנה תקופת התחייבות כמנויי לשירות?

אין כל התחייבות, ניתן להפסיק את המנוי לשירות בכל רגע נתון. לאחר הפסקת השירות לא יגבו תשלומים נוספים מהמנוי, השירות ימשיך ויהיה זמין עבור מנוי עד תום תקופת החודש עבורה הועבר התשלום האחרון.

האם השירות כולל תמיכה טכנית?

בהחלט, מנויי השירות זוכים להנות משירות תמיכה מקצועי ואדיב.

מהם שעות הפעילות של התמיכה טכנית?

תמיכה טלפונית ניתנת בימות העבודה א-ה בין השעות 09:00-17:45.