למה להעביר לרואה חשבון מסמכים דיגיטליים? כיצד מתבצעת סריקת חשבוניות?

אחד התפקידים של רואה חשבון הוא לאסוף מבעלי עסקים חשבוניות, קבלות ומסמכים שרלוונטיים לצורך הגשת דיווחים לרשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. במסגרת ההתנהלות השוטפת של העסק, מה שבדרך כלל קורה זה שבעלי עסקים מעבירים לרואה החשבון את החשבוניות בצורה פיזית. בפועל, התנהלות כזו נחשבת כיום מיושנת וגם מסוכנת – אז מזל שיש אופציה טובה יותר.

סריקת חשבוניות לרואה חשבון כמו שתמיד רצית

המערכת של PAYPER אופיינה בהתאם לצרכים שלך. עם רקע בראיית חשבון ובזכות היכרות עמוקה עם הקשיים בהעברת החשבוניות הפיזיות לרואה החשבון בכל חודש מחדש, יש לנו כיום את הזכות להציע לך מערכת מתקדמת, ידידותית ודיגיטלית לחלוטין. נשמח לעמוד לרשותך בהקדם!

היתרונות של העברת חשבוניות במערכת דיגיטלית

האפשרות של סריקת חשבוניות לרואה חשבון משנה מן היסוד את ההתנהלות בין הצדדים. קודם כל, עצם היכולת לסרוק את החשבוניות כבר מנטרלת את הסכנה של אובדן החומר. אחרי שסורקים את החשבוניות או מעלים אותן מלכתחילה למערכת דיגיטלית, כבר אין חשש מפני נזקים של שריפה, פיצוץ מים, גניבה, אובדן וכן הלאה.

שנית, היתרונות של העברת חשבוניות במערכת דיגיטלית הם שכך לא צריך להיות מוגבלים לקרבה גיאוגרפית. במילים אחרות, הגישה למערכת ולחשבוניות היא מכל מקום ובכל רגע נתון – בתנאי שיש חיבור לאינטרנט בלבד. אם יוצאים מנקודת הנחה שחיבור כזה הוא ממילא חלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית, מבינים מדוע המעבר לחשבוניות דיגיטליות הוא כל כך טבעי ומובן מאליו.

מה עושה מערכת דיגיטלית?

מבחינה טכנית, מה שהמערכת המתקדמת שמאפשרת סריקת חשבוניות לרואה חשבון עושה זה לשמור אותם בענן. בפועל, המערכת מעבדת ושומרת את המסמכים החשבונאיים וכך היא מאפשרת לכל לקוח גישה בזמן אמת לכל מסמכי הנהלת החשבונות.

מן הצד השני, יש את רואה החשבון שיכול גם הוא לקבל גישה למערכת. כאשר רואה החשבון מקבל גישה למערכת, כל ההתנהלות של העסק מולו הופכת להיות ללא נייר ובצורה הרבה יותר יעילה, מתקדמת וחסכונית.

הנהלת חשבונות עושים רק עם PAYPER

המערכת הפשוטה של PAYPER תוכיח לך שמשתלם לעבוד מול רואה חשבון ללא נייר. אצלנו מקפידים על רמת אבטחה גבוהה ומעמידים לרשותך מערכת שמבוססת על טכנולוגיה מתקדמת. לאחר השארת פרטים כאן, האפשרות של סריקת חשבוניות לרואה חשבון כבר לא תהיה חלום רחוק אלא תהפוך לחלק מהעסק שלך.